Gå til innhold

Garmin klokke får ikke kontakt med telefonen


Anbefalte innlegg

Samboeren min har i det siste slitt med at garmin-klokken hans mister kontakten med apple-telefonen hans hele tiden. 

Nå har jeg helt mistet kontakten med min samsung-telefon med min garmin-klokke også. På klokken står det "venter på telefon", og på telefonen står det, når jeg trykker på bluetooth "denne enheten trenger en app for å brukes". Men jeg HAR jo Garmin Connect appen.. 

Det sluttet plutselig å virke i går ettermiddag, og har altså ikke virket på godt over 14 timer. 

Om jeg prøver å avinstallere og installere på nytt garmin connect-appen, mister jeg alt av data da? 

Andre tips? Har slått av og på både klokke og telefon og bluetooth på begge, til ingen nytte. 

Anonymkode: c8c20...951

Fortsetter under...

Garmin appen, har du ikke en konto der som du må logge inn på?

Isåfall ligger alt på kontoen på internett, og ikke lokalt på mobilen. Du kan fint slette appen og laste den ned på nytt uten å miste all data. Tenk den dagen du bytter mobil, hadde vært veldig dumt å miste all data fordi alt kun lå lokalt på mobilen?
Om du ikke har fått synket klokka det siste døgnet, vil du trolig miste det siste døgnet 

Du skal også kunne logge inn på https://connect.garmin.com/signin/ å se all din data :)

 

Uansett, har du prøvd å restarte Garmin-klokka? 
Eventuelt prøv det før du begynner å avinstallere app fra telefon 

 

 

 

 

Anonymkode: a1ccb...f7b

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Garmin appen, har du ikke en konto der som du må logge inn på?

Isåfall ligger alt på kontoen på internett, og ikke lokalt på mobilen. Du kan fint slette appen og laste den ned på nytt uten å miste all data. Tenk den dagen du bytter mobil, hadde vært veldig dumt å miste all data fordi alt kun lå lokalt på mobilen?
Om du ikke har fått synket klokka det siste døgnet, vil du trolig miste det siste døgnet 

Du skal også kunne logge inn på https://connect.garmin.com/signin/ å se all din data :)

 

Uansett, har du prøvd å restarte Garmin-klokka? 
Eventuelt prøv det før du begynner å avinstallere app fra telefon 

 

 

 

 

Anonymkode: a1ccb...f7b

Ja, jeg har jo en konto, det har du rett i. Har byttet telefon to ganger det siste året (ny jobb..), men bruker da synce-program fra samsung, så alle data uansett følger over til ny telefon. 

har restartet både klokke og telefon. 

Anonymkode: c8c20...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...