AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg har etter svangerskapet blitt velsignet med skikkelige bølger i håret.. Og nå sliter jeg med å få styr på det. Følger masse wavy/curlygirl sider og ting på reddit, og "alle" anbefaler gel med hardt hold. Men nå har jeg prøvd tre ulike gel'er, og alle gjør håret mitt ekkelt, uten at jeg føler de gjør noe positivt for håret? Hva er det egentlig gelen skal gjøre? Mitt er like frizzy uansett.. Men med gel kjenner jeg at jeg har et belegg utenpå håret, som gjør det ekkelt å ta på. Som i at når det har tørket, og jeg drar hendene over håret, kjenner jeg at jeg får produktrester på hendene, og må vaske hendene for det er så ekkelt. Dette er samme hvor mye/lite gel jeg bruker. Jeg har prøvd mye gel, så jeg har fått gel cast, lite gel (såpass lite at jeg ikke har fått gel cast). Tar gelen i helt vått, eller godt fuktig hår, aldri tørt hår. Har påført med praying hands, med å fingergre det, bruke wet brush, denman brush, kam, osv. Til nå har jeg prøvd Eco gel argan oil, curl company sin gel, loreal sin gel som man får kjøpt på butikken, og alle gir samme ekle følelse. Håret føles flokete og trutt, ikke glatt og mykt og deilig. Har prøvd å bruke mousse i stedet, men føler ikke at det gjør noen forskjell på håret mitt, det gjør det bare fortere ekkelt. Noen tips? Anonymkode: c9a88...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå