AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Menn og lyder. Sett noen tråder om menn og stønning. Jeg har ny type, han puster og peser noe infarnalsk under sex. Ved orgasme så hyperventilerer han og peser som en hval. Litt dårlig sammenligning, men finner ingen bedre sammenligning. Samtidig mister han styring på bein og armer, litt sånn sprelling, hvis dere skjønner. Er veldig intenst og oppleve han sånn, men er dette helt vanlig? Har han veldig høy ømfintlighet for sexutrykk og nytelse? Han får og flere orgasmer på en omgang, noen ganger i serie. Jeg er temmelig sikker på at det ikke er fake. Gutt 21 Anonymkode: 8df48...75c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Høres ut som han bare har det fantastisk. Min samboer er ikke SÅ pesende, men høres godt, og spreller med beina. Hva som er vanlig vet jeg ikke, men den eneste andre jeg har hatt sex med var mer stillferdig (og kjedelig). Anonymkode: ddc99...5eb 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres ut som han bare har det fantastisk. Min samboer er ikke SÅ pesende, men høres godt, og spreller med beina. Hva som er vanlig vet jeg ikke, men den eneste andre jeg har hatt sex med var mer stillferdig (og kjedelig). Anonymkode: ddc99...5eb Høres ganske likt ut, min spreller med beina, noe intenst, spesielt før og under orgasme. Men typen har og litt lyder, men virker som han holder lydene litt tilbake, i stedet får han helt insaind pust og hyperventilering. Ja, han sier selv at han har det helt fantastisk og klarer ikke å styre kroppen og helt umulig å kontrollere pusten. Jeg vil ikke bytte hans reaksjon med en som bare ligger der altså. ts. Anonymkode: 8df48...75c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Så lenge det ikke er fake/påtatt, så er alt ok i mine øyne (og ører). Heller en som er musestille, en påtatthet og overdrevet. Men som sagt, så lenge ting er naturlig så spiller det ingen rolle. Anonymkode: d372e...f3b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: c8cbb...065 Jeg vil jo at typen skal lage lyd. Men min peser og puster noe infarnalskt, hikster og hyperventillerer i stede for høye stønnelyder. Lurer på hvordan andre opplever sine menn. Ja, vi er to gutter på 20 og 21. Gutt 21 Anonymkode: 8df48...75c
AnonymousBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 Det er nok veldig individuelt. Noen lager ikke lyd og klarer å ligge helt stille og fremdeles komme, mens andre er ufrivillig høylytte og blir "rastløse", sprellende bein og armer. Typen min peser og puster voldsomt samtidig som at han ikke klarer å ligge helt stille, men ser det ikke som noe problem. Er bare fint å se at han også kommer så lenge det er ekte og naturlig.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 AnonymousBruker skrev (2 timer siden): Det er nok veldig individuelt. Noen lager ikke lyd og klarer å ligge helt stille og fremdeles komme, mens andre er ufrivillig høylytte og blir "rastløse", sprellende bein og armer. Typen min peser og puster voldsomt samtidig som at han ikke klarer å ligge helt stille, men ser det ikke som noe problem. Er bare fint å se at han også kommer så lenge det er ekte og naturlig. Føler dette omtrent er typen. Sprellende bein og armer kjenner jeg igjen, samtidig som han puster og peser insane. Jeg syns og det er fint og tennende, men har ikke så lang erfaring så ville vite andres reaksjon. Sikkert veldig mange reaksjonstyper. Anonymkode: 8df48...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå