AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Del Skrevet 19. januar 2023 Er det sunt hvis man skal spise ute en dag å dra dit? Anonymkode: 08e12...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Del Skrevet 20. januar 2023 Det er vel en kjøpesenter-restaurant med buffet? Helt OK for en kjapp matbit underveis i shoppingen, men ville funnet en annen restaurant med litt mindre gjennomtrekk hvis du f.eks. skal på date eller ha et ordentlig måltid. Anonymkode: 25dae...976 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg foretrekker Bangkok cafe innen den sjangeren. Anonymkode: ac202...fa3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 1.15): Er det sunt hvis man skal spise ute en dag å dra dit? Anonymkode: 08e12...14e Sunt nei. Alt er jo dynket i fett og oljer. Anonymkode: f7514...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Del Skrevet 20. januar 2023 Nei, det er ikke sunt og det er ikke spesielt god kvalitet. Om du er ute etter billig asiatisk mat, men store posjoner, så anbefaler jeg Phu Yen på Leuthenhaven. Er enig med hen over her at den beste thai maten i Trondheim får du hos Bankok Cafe, eventuelt Benja Siam om du ikke er glad i kokosmelk. Palaeng har også mye godt, men mer en take away resturant. Anonymkode: b9123...c5e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Del Skrevet 20. januar 2023 Anbefales ikke, dra heller på Benja Siam. Anonymkode: 6ceb9...ec4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. januar 2023 #7 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 1.15): Er det sunt hvis man skal spise ute en dag å dra dit? Anonymkode: 08e12...14e Nei, her jeg er ringer wantha thaimat til vekter bare jeg tror inn der .. bare igår kveld rykket jeg ihjel en liten drøss med hvite skjeggkre lignende insekter å gulvet ..det er venterom det det er thaiservering ..hun kaster mat i søpla på venterommet og på denne tiden av året trekker insektene innendørs , og det er kort vei til kjøkkenet ..neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #8 Del Skrevet 20. januar 2023 Er det samme person som lager alle disse trådene om restUranter? Anonymkode: 37a4d...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #9 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg er litt over snittet kresen på thaimat – i betydningen at jeg vet hva jeg vil ha og hva det bør smake. I Trondheim har jeg ikke noe problem med å anbefale Benja Siam hvis en vil ut og på et restaurantbesøk. God atmosfære og god mat. Skal jeg bare ha noe kjapt har Bangkok Cafe alltid levert greit – veldig koselig er det dog ikke der, men maten er god. Eneste skuffelse er at de serverer Pad Krapao Gai med biter og ikke kjøttdeig, og at de bruker bambusskudd som «fyllmasse». Har også fått god Larb Moo der (det er det ikke så mange plasser som har), og hvis jeg ikke husker feil klarte de å trylle fram sticky rice også – som er det som hører til den retten. Det som var nevnt i et tidligere innlegg ang kokosmelk forstår jeg ikke: retter med kokosmelk (feks currys) inneholder nettopp det – og mye av det. Det er liksom slik det skal være. Retter som ikke skal ha kokosmelk inneholder selvsagt ikke det... 😉 Anonymkode: 6c6ec...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 12.36): Anbefales ikke, dra heller på Benja Siam. Anonymkode: 6ceb9...ec4 Har ikke god erfaring fra Benja Siam og heller ikke thai thai. Dårlig, elendig hygiene og fæl mat. Anonymkode: fb9f7...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 23. januar 2023 #11 Del Skrevet 23. januar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner -safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå