AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Jeg er en ung jente som er avstandsforelsket. Har aldri snakket med denne personen, men jeg ser personen nesten hver eneste dag og tenker på personen ofte. Jeg vet ikke om vedkommende er en bra person engang. Det er utstrålingen til vedkommende som får meg ril å føle meg sånn her. Jeg har aldri hatt en romantisk relasjon til noen og vet heller ikke hva jeg skal gjøre. Av en eller annen grunn så blir jeg bare avstandforelsket. Det er folk jeg aldri har pratet med, kjendiser osv. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg bli kjent med han på en naturlig måte? Anonymkode: 8f574...af0
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Hvem er han i forhold til deg da? En du tar kollektiv med, en kollega, en som jobber på butikken?+++ må ha litt mer info før rådene kan komme Anonymkode: dd320...ccf
GrønnNellik68 Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Kjenner meg igjen fra tenåra på vgs… avstandsforelsket var jeg flere ganger pluss kjendiser. Den ene gangen jeg turte å invitere en på kino ble jeg avvist så etter det holdt jeg meg til avstandsforelskelse og alle de rosa drømmene…helt til livets harde realitet slo til. det går over med åra da hvis det er noe trøst😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå