AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Hei! Er gravid i uke 36, snart 37 og har siste døgnet fått våte truser. Må skifte flere ganger daglig og opplever at lukten er ny for meg. Ikke opplevd så rennende utflod til nå i svangerskapet, og ikke gult som urin. Kan det være fostervann som lekker? Anonymkode: fe12c...128
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Er gravid i uke 36, snart 37 og har siste døgnet fått våte truser. Må skifte flere ganger daglig og opplever at lukten er ny for meg. Ikke opplevd så rennende utflod til nå i svangerskapet, og ikke gult som urin. Kan det være fostervann som lekker? Anonymkode: fe12c...128 Kan legge til at hodet festa seg nå nylig. Anonymkode: fe12c...128
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Du må ringe føden🙄 Anonymkode: 248ab...356
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må ringe føden🙄 Anonymkode: 248ab...356 Ja vurderer det, men er så i tvil på hva det er. Har 3 timer reisevei inn til føden nå, ingen barnepass og en oppsatt ul og kontroll på sykehuset der i morgen🙈 Anonymkode: fe12c...128
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja vurderer det, men er så i tvil på hva det er. Har 3 timer reisevei inn til føden nå, ingen barnepass og en oppsatt ul og kontroll på sykehuset der i morgen🙈 Anonymkode: fe12c...128 Du ringer selvfølgelig nå og forhører deg, herregud 🙄 å ikke kast bindet, de vil kanskje ta prøver fra det. Har du ingen i familien som du kan ringe? Hva tenker du gjøre om fødselen starter ? Anonymkode: 248ab...356
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ringer selvfølgelig nå og forhører deg, herregud 🙄 å ikke kast bindet, de vil kanskje ta prøver fra det. Har du ingen i familien som du kan ringe? Hva tenker du gjøre om fødselen starter ? Anonymkode: 248ab...356 Går ikke med bind, bare vanlige truser. Om fødselen reelt starter blir jeg henta med helikopter / fly her og fløyet til et annet større sykehus. Joda, vi har familie så vi kan ringe, men er bare så redd for å fremstå hysterisk😅 Anonymkode: fe12c...128
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går ikke med bind, bare vanlige truser. Om fødselen reelt starter blir jeg henta med helikopter / fly her og fløyet til et annet større sykehus. Joda, vi har familie så vi kan ringe, men er bare så redd for å fremstå hysterisk😅 Anonymkode: fe12c...128 Da får du ta risikoen og stå for valget ditt om noe skjer da. Noen lekker fostervann, og noen ganger går vannet men at alt ikke kommer ut pga hodet sitter så langt ned i bekkenet… Personlig ville jeg ikke tatt sjansen, og heller ringt en gang for mye å forhørt meg. De ber det jo ikke komme hvis de mener det er unødvendig… er det ikke noe sykehus eller jordmor der du bor? Anonymkode: 248ab...356
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 KvinnenSandra skrev (1 minutt siden): Nope 😕 Kan dessverre ikke det! Her tror jeg du må utdype svaret litt Anonymkode: 248ab...356
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da får du ta risikoen og stå for valget ditt om noe skjer da. Noen lekker fostervann, og noen ganger går vannet men at alt ikke kommer ut pga hodet sitter så langt ned i bekkenet… Personlig ville jeg ikke tatt sjansen, og heller ringt en gang for mye å forhørt meg. De ber det jo ikke komme hvis de mener det er unødvendig… er det ikke noe sykehus eller jordmor der du bor? Anonymkode: 248ab...356 Jeg ringte inn og venter på at de skulle ringe meg opp igjen😊 Har vært hos jordmor denne uken og forrige uke, og nå er hodet helt festet godt nedi bekkenet. Bare kommunal jordmor, og sykehuset nærmest meg er en fødestue styrt av jordmødre. Anonymkode: fe12c...128
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ringte inn og venter på at de skulle ringe meg opp igjen😊 Har vært hos jordmor denne uken og forrige uke, og nå er hodet helt festet godt nedi bekkenet. Bare kommunal jordmor, og sykehuset nærmest meg er en fødestue styrt av jordmødre. Anonymkode: fe12c...128 Bra. Man skal alltid ringe føden hvis man lekker fostervann❤️ Det er forskjellig prosedyrer ift hvor langt man er kommet. Kan være det bare er urin eller utflod, men alltid lurt å forhøre seg med føden. Anonymkode: 248ab...356
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 KvinnenSandra skrev (2 minutter siden): Heisan. Jeg ønsker ikke å fremstå som frekk, og jeg håper du ser godviljen i det følgende: Ingen kan si hva jeg MÅ og hva jeg IKKE KAN gjøre. Du hverken gud, faren min eller sjefen min. Ha en god kveld videre Troll Anonymkode: 248ab...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå