waco Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #61 Skrevet 27. oktober 2002 Thea, ikke min feil at du er legemiddelindustriens venn...
Gjest Tristessa Skrevet 27. oktober 2002 #63 Skrevet 27. oktober 2002 Kondolerer, Waco. Trist å høre.
waco Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #64 Skrevet 27. oktober 2002 Lily, jeg trenger ikke kondolanse, var mer oppatt av å forstå kvinners selvmotsigelse.... Ikke mange som kvinnene her som har klart å forklare en gutt deres egen kvinnepsyke.... Waco Kanskje ikke damer er så flinke med ord som de gjerne vil gi inntrykk av?
Anie Skrevet 27. oktober 2002 #65 Skrevet 27. oktober 2002 Hei Waco, som jeg skrev tidligere; vi kvinner er nok vanskelige å forstå. Det er ikke alltid jeg forstår meg selv en gang, så hvorfor skal dere menn klare det. Kvinnehjernen er noe helt ubeskrivelig, og fungerer vel ikke alltid slik man vil at den skal gjøre. Den dama du snakket om tror jeg enten ville gjøre deg litt sjalu, ellers så ville hun ha i pose og sekk. Ha deg i reserve - slik at hun har noe å "støtte" seg til når hun trenger det. Det er et vanskelig spørsmål du kom med, og noen konkret svar er vanskelig å gi.
waco Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #68 Skrevet 27. oktober 2002 Anie, løvemamma ler av det hun ikke forstår....
Gjest Lizbet Skrevet 27. oktober 2002 #69 Skrevet 27. oktober 2002 Skrev tidligere at kvinner ikke er logiske....kan prøve å forklare litt. Nei.... Men jeg vet at jeg med meg selv sier ting til sambo som i ettertid ikke gir meg en mening engang. Eneste årsaken jeg kan tenke meg er at det alltid er i situasjoner hvor jeg er såra, frustrert, sinna etc etc og vil ha frem en REAKSJON. Og ta kan jeg si/skrive/gjøre masse rart som ikke er noe meining i. Kanskje dama di er litt slik??? Og forresten - jenter har det med å rotte seg sammen, men det har du vel sett ovenfor
Silfen Skrevet 27. oktober 2002 #70 Skrevet 27. oktober 2002 Jeg ler ikke av deg Anie :-) Jeg ler av tåpen, hva annet er det å gjøre?
Anie Skrevet 27. oktober 2002 #71 Skrevet 27. oktober 2002 Jeg ler av tåpen, hva annet er det å gjøre? Vel jeg syns ikke det er noe tåpelig med innlegget til waco jeg, han skrev: Hallo, kan noen av dere kvinnfolk forklare Waco hvordan kvinnehjernen fungerer????? Først skriver hu at vi ikke skal møtes og at jeg sikkert kommer til å glemme henne, greit nok... for å gjøre å hennes ord sanne sletter jeg henne selvsagt...... og etterpå så maser hun at jeg IKKE må slette henne? Akkurat her forstår jeg waco veldig godt, hvordan forstå seg på en sånn dame? Først så gir hun han avslag og når han sier seg enig - så plutselig forandrer hun utsagn og vil gjerne ha han der allikevel. Det er vel bare til å innse det jenter, vi er "rare" i mange situasjoner - og ikke alltid så lett å forstå seg på. Men når det er sagt - det er ikke alltid jeg forstår mannfolka heller, så hvordan deres hjerne fungerer - vel.... det er en helt annen diskusjon
Silfen Skrevet 27. oktober 2002 #72 Skrevet 27. oktober 2002 etter å ha lest altfor mange innlegg fra Waco, tviler jeg sterkt på at dette var et rop i natten om å forstå kvinnens sinn bedre. Jeg har kost meg skikkelig her siste uka jeg :-)
Bettie Skrevet 27. oktober 2002 #73 Skrevet 27. oktober 2002 Det er en del her som minner litt om mobbing, ja, men det legges jo litt opp til det i små stikk-merknader, ikke sant? Kvinner er ikke enkle å forstå, og det skal vi heller ikke være. Vi er noen meget kompliserte vesen. En av tingene som gjør oss kompliserte, er at vi ofte har mer enn en tanke i hodet samtidig - i motsetning til menn. Og bare der må det blir kræsj - ikke snant. For ofte kommuniserer vi ut begge tankene på en gang - eller bruddstukker av begge på en gang. Kvinner vet hva vi mener med slike "halve" utsagn, eller doble, neb en sakkars mann har ikke mulighet til det, Og vi har en del som kalles intuisjon. Det er meget viktig, og for en mann virker dette ofte ulogisk, men det er absolutt logisk - og ofte har intuisjonen rett - til menns store forbauselse. Så waco - jeg tror ikke det handler så mye om å forstå, men å godta at kvinner er kompliserte vesen, som ofte lever i gode samboreforhold med den ikke fult så kompliserte, mer rett fram og en-tanke-om.gangen mannen. Kanskje dette kan være et lite bidrag til avvklare noe i din forvirring, waco......
Madison Skrevet 27. oktober 2002 #74 Skrevet 27. oktober 2002 Ville bare si HEI WACO!! (Men du, hvis du ikke vil jeg skal bli som mange her.. så vær litt forsiktig med hva du sier. Mye kunne du holdt for deg selv.. Og selv om du føler at folk mobber deg.. vær stolt nok til å overse det da. Det kunne blitt en løsning her det.. Du passer munnen litt. og overser dritten som evt kommer likevel..??)
Tusenfryd Skrevet 28. oktober 2002 #75 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg er enig med Waco - for en kakling! *holder meg for ørene* Waco, du er kontroversiell, men jenter, svar på spørsmålet hans da, personlige meldinger legges i det forumet. Og Waco, kjæreste-spørsmål og tilsvarende kan du jo legge inn på samliv, så oppfattes det forhåpentligvis mer seriøst. Start gjerne tråden igjen der, men denne stenger jeg, den er langt utpå viddene fra det opprinnelige temaet. Tusenfryd - moderator
Fremhevede innlegg