Gå til innhold

En bitteliten historie fra virkeligheten...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dere er skikkelig isi pisi...

:hoho:

Sorry,kunne ikke la vær..

Skrevet

Er du sikker på at hun virkelig mente å kutte kontakten da,Waco? For meg ser det ut som hun ville gjøre deg sjalu eller noe i den duren. Og så gikk det ikke etter planen..

Skrevet

Hege har tenkt på det jeg også. Kunne hende at hun ville vite hvor hun hadde meg, og kanskje trengte en pause slik at hun fikk ordnet tankene sine.

Jeg tror at en av forskjellene mellom gutter og jenter er at gutter kaller en spade for spade og er litt mer konkret.

Jenter snakker ofte i gåter, og sier selvmotsigende ting for å fremkalle en reaksjon.

Takk for at du svarte på temaet istedet for å mobbe meg kollektiv slik som visse andre jentetyper her på forumet. =)

Mvh

Waco

Som av en eller annen grunn kom på hvorfor han stakk fra denne trakasseringsleiren.....

Skrevet

Waco, som du sikkert har lest rundt om kring så er det flere som savner deg. Derfor synes jeg det er underlig at så mange tar i mot deg på denne måten når du endelig dukker opp.

Den eneste grunnen jeg kan tenke meg er alle innleggene du har skrevet der du ikke virker særlig seriøs selv :wink:

Mobbing er ikke bra uansett, og dette ligner på mobbing, selv om jeg ikke er sikker på at det er ment slik..

Skrevet

Har vel ikke akkurat forventet en fanklubb akkurat, men det er hyggelig at noen mente at jeg kunne bidra til debattene her.

Waco

Som registrer at klokka på kvinneguiden heldigvis følger vintersolvhverv...

Skrevet

Jeg er sikker på at du har mye å bidra med, Waco, om du bare er litt seriøs når du skriver.

Denne stadige nedvurderingen av kvinner her på et kvinneforum er vel ikke den beste måten å bli tatt seriøst på :)

Skrevet
Jeg er sikker på at du har mye å bidra med, Waco, om du bare er litt seriøs når du skriver.

Denne stadige nedvurderingen av kvinner her på et kvinneforum er vel ikke den beste måten å bli tatt seriøst på  :)

Mitt poeng også :)

Skrevet

Responsen er tilstede, ser jeg...

Kjære Waco. Kanskje det er du som har misforstått, gutter har en lei tendens til det. Noen ganger misforstår de til og med med vilje...

I og med at du sannsynligvis vrir og vender på det jenta prøver å komme frem til, stemmer kanskje ikke alle forslagene her om at hun var sjalu og trengte oppmerksomhet. Hmm... nei, hva vet jeg. Det var bare en tanke.

Håper det går bra med deg.

Kid-a

Skrevet

Thea og Jasmin to elektroniske venninner hvor illusjonen bringer dere sammen.

En ting er at dere ikke forstår egen væremåte, såpass har jeg forstått at noen kvinner er. Noe helt annet er når dere bekrefter for omverden at dameintelligens består av en idemangel som grenser til vakum.

Jeg tror at årsaken til at dere blir så provoserte er at dere opplever den avmaktfølelse det er, - når en ikke forstår spørsmålet for å bevise sin egen uvitenhet. Ingenting er så rørerende som å se en kvinne komme til kort.

Waco

Dumhet mot bedre vitende, rart jeg ønsker kvinner begrensninger?

Skrevet

Jeg synes det er så morsomt at du tror du kan provosere jeg :ler::ler::ler::ler:

Råtassen Waco :wink:

Skrevet
Thea og Jasmin to elektroniske venninner hvor illusjonen bringer dere sammen.

En ting er at dere ikke forstår egen væremåte, såpass har jeg forstått at noen kvinner er. Noe helt annet er når dere bekrefter for omverden at dameintelligens består av en idemangel som grenser til vakum.

Jeg tror at årsaken til at dere blir så provoserte er at dere opplever den avmaktfølelse det er, - når en ikke forstår spørsmålet for å bevise sin egen uvitenhet. Ingenting er så rørerende som å se en kvinne komme til kort.

Waco

Dumhet mot bedre vitende, rart jeg ønsker kvinner begrensninger?

¨

hehe..nemlig Thea..der fikk vi på pukkelen.. med en masse "nye " fremmedord

jeje :) prøv la være generalisere så mye..så kanskje folk tar deg seriøst :)

Skrevet

Blokker dama på MSN WACO. Hun vil sikkert ha deg i bakhånd sånn at hun fortsatt kan følge med deg og når du er pålogget. Om du sletter henne hjelper det lite. Jeg prøvde det nemlig med et par stykker selv på MSN, men fant ut at det var bedre å la de ligge på lista mi og heller blokkere dem. På den måten ser de ikke når jeg er pålogga og jeg kan styre hele greia selv.

Godt å se at du er tilbake forresten! :)

Skrevet

Kanskje vi skal slutte å skrive nå siden vi er så "avmaktsløse"???

Kan ikke stå oppreist på beina vi nå som vi har blitt tatt såååååå på senga.

Men det var nå litt betryggende at Paracetamol regninga kommer til å gå drastisk ned nå som jeg bare har vakum i hode :ler::ler::ler:

Skrevet

Hei Annie, slik responsen blant kaklekjerringene er her, så er jeg nok tilbake for et meget begrenset periode.....

Waco

Som hadde håpet kvinner også kan ta til vettet.... men at de er langsinte beviser jo bare deres egen udugelighet som samtalepartnere..... ikke rart menn flest ønsker seg kamerater istedetfor uberegnelige venninner...

Skrevet

Lurer på åssen vakum smaker som jeg????? Hmmmmm :-?

Skrevet

Er faktisk enig med deg i det også Waco. Jenter er ofte veldig overflatiske og er de første til å baksnakke andre.

Hei Annie, slik responsen blant kaklekjerringene er her, så er jeg nok tilbake for et meget begrenset periode.....  

Synd, men jeg skjønner deg!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...