Gå til innhold

En bitteliten historie fra virkeligheten...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kan dere ikke svare seriøst på det folk spør om i stedet for å slenge dritt?

Kan du da først opplyse oss om hvor i innlegget til Waco dette spørsmålet forekommer??? Det er et lite spørsmålstegn bak "kan noen forklare meg hvordan kvinnehjernen fungerer"

Men for å være helt ærlig har jeg ingen tro på at å forklare Waco om de to hjernehalvdelene og måten de synkroniserer sammen på vil skli inn.

Har man først bestemt seg for at kvinner er no møkk har man som regel bestemt seg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du da først opplyse oss om hvor i innlegget til Waco dette spørsmålet forekommer??? Det er et lite spørsmålstegn bak "kan noen forklare meg hvordan kvinnehjernen fungerer"

Men for å være helt ærlig har jeg ingen tro på at å forklare Waco om de to hjernehalvdelene og måten de synkroniserer sammen på vil skli inn.

Har man først bestemt seg for at kvinner er no møkk har man som regel bestemt seg ;)

Jeg satt og tenkte på hvordan jeg skulle formulere meg..men så jorde Thea det a gitt :)

Waco snakker stadig vekk om alt han vet om hvordan kvinner er ditt og datt..søk opp innleggene hans ;) så ser du :)

Skrevet

Jeg oppfattet det slik at han ønsket en forklaring på denne jentas oppførsel. Men kan hende jeg misforsto.

Gjest Anonymous
Skrevet

sms mns mss smn Herregud, det sitter folk her inne å bare leter etter ting de kan klage på...... Kjerringer kaller jeg slikt. Sorry, du skjønner det gikk litt fort ....

I

Skrevet
sms mns mss smn Herregud, det sitter folk her inne å bare leter etter ting de kan klage på...... Kjerringer kaller jeg slikt. Sorry, du skjønner det gikk litt fort ....

I

Unnskyld meg men..da synes jeg du skal ta med deg " attituden" din og tusle et annet sted.

Skrevet

Da kom det hvertfall ikke frem av innlegget hans Lionda ;)

Ække slemme vi da. Har det bare morro :D

Ikke no å takke for Jasmin ;)

Skrevet

Dere bekrefter bare det syn jeg har angående kvinner. Jeg spurte om et råd, men får bare kakling tilbake. Forstår godt at dere ikke blir tatt seriøst i det offentlige rom.

Nå håper jeg at kvinnene på kvinneguiden ikke representerer det norske kvinnegjennomsnitt.

Årsaken til at dere ikke klare svare på et enkelt og simpelt spørsmål som reflekterer kvinnehandlingmønster, er at dere ikke evner selvkritikk.

Deres hjerner forstår ikke handlingsforløp og årsaksforklaringer, å se ting i perspektiv synes umulig for dere. Dere trives bedre som en felles mobb enn å behandle folk inviduelt, kvinners empati og forståelse for andres situasjon er kun en myte.

Dersom dere føler at dere ikke har noe å bidra til et slikt konkret tema, er det bedre at dere overser innlegget og forsetter å diskutere ungen til Martha og Ari

Waco

Skrevet
Dere bekrefter bare det syn jeg har angående kvinner. Jeg spurte om et råd, men får bare kakling tilbake. Forstår godt at dere ikke blir tatt seriøst i det offentlige rom.

Nå håper jeg at kvinnene på kvinneguiden ikke representerer det norske kvinnegjennomsnitt.

Årsaken til at dere ikke klare svare på et enkelt og simpelt spørsmål som reflekterer kvinnehandlingmønster, er at dere ikke evner selvkritikk.

Deres hjerner forstår ikke handlingsforløp og årsaksforklaringer, å se ting i perspektiv synes umulig for dere. Dere trives bedre som en felles mobb enn å behandle folk inviduelt, kvinners empati og forståelse for andres situasjon er kun en myte.

Dersom dere føler at dere ikke har noe å bidra til et slikt konkret tema, er det bedre at dere overser innlegget og forsetter å diskutere ungen til Martha og Ari

Waco

konkret og konkret..dette handler om MSN romansen din da , er da grenser hvor mange vettuge svar du kan få på det.

Og alle de fremmedordbokordene du har funnet i ordboka den siste timen du har vært stille , passer vel ikke inn her ? :)

Jeg kan godt ha empati og forståelse jeg....men det hoppet ikke fram over ditt innlegg :)

"behandle folk individuelt?" :) leken frase? :)

Skrevet

Jasmin, jeg har ikke sagt det er en msn affære, jeg har spurt hvorfor kvinner sier jeg skal slette dem og avbryte all videre kontakt, for så siden reagere på at jeg sletter henne fra lista.

Det er en konkret hendelse som krever et konkret svar.

Selv om det er kanskje vanskelig for enkelte av dere å svare seriøst på et seriøst spørsmål, foreslår jeg at dere holder dere unna tråden min.

En ting er at kvinner elsker intriger, skuffelser og tragiske episoder, dere oppmuntrer hverandre til å leke hekser og bitcher innpakket i en "humoristisk" måte. Det er derfor det er så få kvinnelige stand ups, dere har ikke den intelligensen som kreves for å skille spøk og alvor.

Waco

Ikke rart dere må kvoteres inn....

Skrevet

Men kjære Waco, for å få svar på et spørsmål må man da også spørre et. Skulle virkelig tro du hadde fått med deg det etter å skrevet 2175 innlegg her på KG.

Det eneste som kom ut av det første innlegget ditt var NOK EN GANG hvor dumme og teite kvinnfolk er og at du ville vite hvordan kvinnershjerner fungerer. Har du ikke fått med deg såpass i naturfag timene er det jaggu ikke mye synd på deg.

Jeg kan opplyse deg om at alle mennesker har to hjernehalvdeler som synkroniserer sammen. På de fleste ;)

Skrevet

Jeg veita faen om hjernehalvdelene dine funker jeg vel. Det var ikke det jeg spurte om. Jeg lurte på hvorfor kvinner har denne selvmotsigelsen, og da kan dere svare på det, istedet for å lire av dere all mulig annet tullball, som gjør at jeg mister den siste rest av respekt for kvinner og deres vesen.

Waco

Gjest Anonymous
Skrevet

Hey, Waco!

Hva med å prate om noe annet enn kvinner da? :wink:

Skrevet
Jasmin, jeg har ikke sagt det er en msn affære, jeg har spurt hvorfor kvinner sier jeg skal slette dem og avbryte all videre kontakt, for så siden reagere på at jeg sletter henne fra lista.

Det er en konkret hendelse som krever et konkret svar.

Selv om det er kanskje vanskelig for enkelte av dere å svare seriøst på et seriøst spørsmål, foreslår jeg at dere holder dere unna tråden min.

En ting er at kvinner elsker intriger, skuffelser og tragiske episoder, dere oppmuntrer hverandre til å leke hekser og bitcher innpakket i en "humoristisk" måte. Det er derfor det er så få kvinnelige stand ups, dere har ikke den intelligensen som kreves for å skille spøk og alvor.

Waco

Ikke rart dere må kvoteres inn....

Right.."Ikke rart dere må kvoteres inn" ..er dette den eneste frasen du har ?. Jeg har for min del inget ønske om og bli kvotert inn noe sted. Dette er noe tull , synes nå jeg. Og før du hyler noe om likestilling..som du nok har som neste frase..så kan du godt spare deg for det ..Dårlig diskusjonsføring..særlig når du står på så bar bakke som du tydeligvis gjør .

Og det er selfølgelig greit for deg i din uvitenhet og generalisere og si at vi kvinner manger intelligens til å skille spøk og alvor,

Det er tydelig at du vet svært lite om kvinner....og når du slenger ut fraser som du gjør..kan du ikke vente deg og få noe vettugt tilbake.

:hoho:

Skrevet

Faktisk litt enig med waco for en gangs skyld... :o synes at noen av kommentarene her var litt unødvendige...

Men jeg har egentlig ikke noe svar til deg waco, annet enn at hun kanskje vil holde muligheten opp liksom... at du skal huske henne,forfengelighet osv.

Skrevet

Hvorfor gidde å la seg provosere jenter...?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, drit i henne, Waco. Hun har nok ikke vært verd det uansett.

Skrevet

Hallo, kan noen av dere kvinnfolk forklare Waco hvordan kvinnehjernen fungerer?????....

Det var ikke det jeg spurte om.

Gjorde du ikke det???? Dette var den eneste setningen i innlegget ditt som inneholdt noe som er særdeles kjekt og bruke ved spørsmål nemlig spørsmålstegn

Jo takk, mine halvdeler fungerer fin fint. Takk for omtanken :blunke:

PS: Spørsmålstegnene ser slik ???????? ut og finnes på samme tast som dette + tegnet :wink:

Skrevet

Hvem i all verden er provosert her?? Ikke jeg hvertfall. Er heeelt isi jeg :kul:

Skrevet

Er ikke snakk om å bli provosert..for DET klarer han ikke. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...