waco Skrevet 27. oktober 2002 #1 Skrevet 27. oktober 2002 Jenta på msn; Vi kan ikke treffes mer... Etter mye om og men, litt prat om at jada, det var noe hu kom på klokka ti idag tidlig og mer blablabla.... kan ikke møtes og kan ikke snakkes... Ubemerket tar Waco og sletter henne fra kontaktlisten..... Jenta på msn; Det går bra Waco... etterhvert kommer du til å glemme meg.... Waco; Hmm.... jeg har allerede slettet deg fra kontaktlisten... Jenta; DU MÅ IKKE SLETTE MEG! Hallo, kan noen av dere kvinnfolk forklare Waco hvordan kvinnehjernen fungerer????? Først skriver hu at vi ikke skal møtes og at jeg sikkert kommer til å glemme henne, greit nok... for å gjøre å hennes ord sanne sletter jeg henne selvsagt...... og etterpå så maser hun at jeg IKKE må slette henne? Waco Nå forstår dere kanskje hvorfor kvinner trenger beskyttelse mot seg selv....
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #2 Skrevet 27. oktober 2002 Jenta på msn; Vi kan ikke treffes mer... Etter mye om og men, litt prat om at jada, det var noe hu kom på klokka ti idag tidlig og mer blablabla.... kan ikke møtes og kan ikke snakkes... Ubemerket tar Waco og sletter henne fra kontaktlisten..... Jenta på msn; Det går bra Waco... etterhvert kommer du til å glemme meg.... Waco; Hmm.... jeg har allerede slettet deg fra kontaktlisten... Jenta; DU MÅ IKKE SLETTE MEG! Hallo, kan noen av dere kvinnfolk forklare Waco hvordan kvinnehjernen fungerer????? Først skriver hu at vi ikke skal møtes og at jeg sikkert kommer til å glemme henne, greit nok... for å gjøre å hennes ord sanne sletter jeg henne selvsagt...... og etterpå så maser hun at jeg IKKE må slette henne? Waco Nå forstår dere kanskje hvorfor kvinner trenger beskyttelse mot seg selv.... Det er kanskje innvirkningen du har på kvinner ? og jeg tror mer enn annet at hvis noen trenger beskyttelse mot noe..så er det hvertfall ikke vi
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #3 Skrevet 27. oktober 2002 Ok, Waco's back, hører jeg.........
Silfen Skrevet 27. oktober 2002 #4 Skrevet 27. oktober 2002 Jeg kan mer enn gjerne legge deg til på msn og slette deg igjen med den STØRSTE fornøyelse :-)
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #5 Skrevet 27. oktober 2002 Jeg kan mer enn gjerne legge deg til på msn og slette deg igjen med den STØRSTE fornøyelse :-) ...........for ikke å snakke om bli slettet ?
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #6 Skrevet 27. oktober 2002 sms må være den verste måten å komunisere på i verden. Man bruker ikke sms til slike alvorlige greier waco. Forkortelser og veldig lite som man kan gi utrykk for. Regner ikke med at det var noe tap for noen av dere siden dere bruker sms til å avslutte med.
Silfen Skrevet 27. oktober 2002 #7 Skrevet 27. oktober 2002 sms og msn er da TO forskjellige ting gjest. Og jasmin, det ville vært himmelsk å kunne blitt sletta fra msn av Waco!!!!
waco Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2002 Merker at dere benytter anledningen til å mobbe meg.... Et interessant trekk ved kvinnen det der. Her spør jeg om en forklaring på kvinners selvmotsigelse, og alt dere presterer er å angripe Waco som person! Skam dere! Waco
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #9 Skrevet 27. oktober 2002 sms og msn er da TO forskjellige ting gjest. Og jasmin, det ville vært himmelsk å kunne blitt sletta fra msn av Waco!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #10 Skrevet 27. oktober 2002 Merker at dere benytter anledningen til å mobbe meg.... Et interessant trekk ved kvinnen det der. Her spør jeg om en forklaring på kvinners selvmotsigelse, og alt dere presterer er å angripe Waco som person! Skam dere! Waco Jeg skammer meg ikke i det hele tatt Du er jo liksom mannen som kjenner damene du ser det ut til , vi trenger vel ikke og svare egentlig ? ..
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #12 Skrevet 27. oktober 2002 Dette var en morsom tråd, men vet du hva som hadde vært morsommere?? Om du kunne lagt ut noen flere slike lydfiler igjen med den pinglete pipestemmen din. For DET var arti det Og angående den konstante trakasseringa og mobbinga av deg som person....................ække du mann da??? Bør tåle såpass da vet du matcho
Gjest Lizbet Skrevet 27. oktober 2002 #13 Skrevet 27. oktober 2002 Kvinner eier ikke logisk sans....sier de menn som påstår de har greie på det. Kanskje det er svaret ditt waco?? Uansett - tenk hvor kjedelig dere menn ville hatt det uten oss!!!
Mathias Skrevet 27. oktober 2002 #14 Skrevet 27. oktober 2002 hehehe, ja, det hørtes ut som noe ei dame kunne finne på ja... Jeg mner, en ting er at HUN ikke vil ha kotakt med DEG, men at det er OK for deg... det er jo ikke bra... Da går selvfølelsen hennes ned i do vet du...
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #15 Skrevet 27. oktober 2002 Da går selvfølelsen hennes ned i do vet du... Har en liiiiten mistanke om at det kanskje er dit selvfølelsen til Waco har tatt veien også siden han har behov for å poste slike innlegg på KG :D
Anie Skrevet 27. oktober 2002 #16 Skrevet 27. oktober 2002 Waco, jeg er enig med deg jeg.. Vi kvinner er noen raringer og vanskelig å forstå - MEN..... det er jo derfor dere menn er så glad i oss også
Lionda Skrevet 27. oktober 2002 #17 Skrevet 27. oktober 2002 Kan dere ikke svare seriøst på det folk spør om i stedet for å slenge dritt? Forøvrig er jeg enig med Lasse og Anie
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #18 Skrevet 27. oktober 2002 Kan dere ikke svare seriøst på det folk spør om i stedet for å slenge dritt? Forøvrig er jeg enig med Lasse og Anie Det er IKKE drittslengning fra min side hvertfall
Lionda Skrevet 27. oktober 2002 #19 Skrevet 27. oktober 2002 Ok, da er det bare jeg som har sær humor, som ikke synes det at noen er frustrert over en situasjon og deler det med resten av oss er en anledning til å ha det litt morro. Uansett hvem den personen er.
Lionda Skrevet 27. oktober 2002 #20 Skrevet 27. oktober 2002 Og mitt innlegg var et svar på at noen hadde skrevet at de bare har det litt morro.. men det innlegget forsvant visst og gjorde mitt helt meningsløst..
Anbefalte innlegg