AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Jeg har et spørsmål Til dere som er i et forhold. Hvor har dere møt de dere er sammen med? Jeg føler at alle nå til dags laster ned Tinder og håper på det beste, men jeg er litt skeptisk. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg synes liksom det er noe overfladisk og usjarmerende med det. Anonymkode: 74fce...60e 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Tinder. Men ja appen er overfladisk og usjarmerende men det fins allrighte folk der og Anonymkode: 774c1...dd7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Jeg liker heller ikke tinder.. Har hatt alt men liker det ikke så sletter det alltid igjen. Men jeg var på en tinderdate der jeg ikke likte tinderdaten så godt da han var veldig annerledes personelighet messig en jeg trodde. Prøvde litt ekstra da vi matcha på meldinger. Falt derimot får kompisen hans så sendte melding til han etthalvt år etter jeg sluttet å date han andre😅 ble noen date med han da men han likte ikke tennene mine så ble ikke så mange dater 😂 Men jeg prøvde værtfall , første gang jeg har vært forelsket på maaaange år 😊 Tror bare man må hive seg i det vist man får litt interesse å tørre å si det til den andre 😊 Anonymkode: 57f87...106
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 Tinder. Men ja, det er ikke bare ålreite mennesker på Tinder. Men det er det ikke på byen, fest, dansekurset eller butikken heller. Man må bare være flink til å sile ut dritten, og ikke gi for mye av seg selv før man kjenner personen bedre. Anonymkode: 0ea17...f03
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker heller ikke tinder.. Har hatt alt men liker det ikke så sletter det alltid igjen. Men jeg var på en tinderdate der jeg ikke likte tinderdaten så godt da han var veldig annerledes personelighet messig en jeg trodde. Prøvde litt ekstra da vi matcha på meldinger. Falt derimot får kompisen hans så sendte melding til han etthalvt år etter jeg sluttet å date han andre😅 ble noen date med han da men han likte ikke tennene mine så ble ikke så mange dater 😂 Men jeg prøvde værtfall , første gang jeg har vært forelsket på maaaange år 😊 Tror bare man må hive seg i det vist man får litt interesse å tørre å si det til den andre 😊 Anonymkode: 57f87...106 Han likte ikke tennene dine? Er de så ille? 😅 Anonymkode: 5e4fb...28d 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Jeg liker IKKE tinder. Men det er likevel der jeg fant mannen min for 5 år siden. Det var verdens beste date. ❤️ Anonymkode: f05a6...297
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Han likte ikke tennene dine? Er de så ille? 😅 Anonymkode: 5e4fb...28d Tydeligvis😂 neida men joda , ganske ødelagte så forståelig😊 har ikke noe i mot han får det. Alle har noen ting de er nøye på å andre ting de kan godta 😊 Anonymkode: 57f87...106
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 Bli din beste venn. Dyrk dine hobbyer og gå på date med deg selv. Fokuser på å utvikle deg selv og ikke bry deg om hva andre mener. Ikke jag kjærligheten, men finn ro i ditt indre der du er tilfreds med der du er. De gangene jeg har fokusert på meg og mitt og vært likegyldig til et kjæresteforhold, er de gangene samtlige menn har vært interessert. Så fort jeg aktivt leter etter kjærligheten eller er tydelig om at det er dette jeg vil, så er det laber interesse av en eller annen grunn. Men opp igjennom årene har jeg funnet kjærligheten på sukker.no, på jobb, på Tinder og via felles bekjente. Jeg opplever best at seriøs nettdating (ikke Tinder) og via felles bekjente har vært mest suksessfull. Anonymkode: ac3cb...5ee
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bli din beste venn. Dyrk dine hobbyer og gå på date med deg selv. Fokuser på å utvikle deg selv og ikke bry deg om hva andre mener. Ikke jag kjærligheten, men finn ro i ditt indre der du er tilfreds med der du er. De gangene jeg har fokusert på meg og mitt og vært likegyldig til et kjæresteforhold, er de gangene samtlige menn har vært interessert. Så fort jeg aktivt leter etter kjærligheten eller er tydelig om at det er dette jeg vil, så er det laber interesse av en eller annen grunn. Men opp igjennom årene har jeg funnet kjærligheten på sukker.no, på jobb, på Tinder og via felles bekjente. Jeg opplever best at seriøs nettdating (ikke Tinder) og via felles bekjente har vært mest suksessfull. Anonymkode: ac3cb...5ee Og det er slik menn (og damer) ofte forblir single etter 2,3,6,10 år osv. Jeg har en drøss med halvdesperate og desperate folk som matcher meg som ikke tenkte tiden gikk så fort. Plutselig står de igjen med å importere, en partner de tar til takke med som egentlig ikke passer eller være alene. Jeg er enig i at man skal ha jobba med seg først selv og være klar, men ikke oppfordre til å kun fokusere på sine egne interesser. Anonymkode: 9bb5a...da1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Bli din beste venn. Dyrk dine hobbyer og gå på date med deg selv. Fokuser på å utvikle deg selv og ikke bry deg om hva andre mener. Ikke jag kjærligheten, men finn ro i ditt indre der du er tilfreds med der du er. De gangene jeg har fokusert på meg og mitt og vært likegyldig til et kjæresteforhold, er de gangene samtlige menn har vært interessert. Så fort jeg aktivt leter etter kjærligheten eller er tydelig om at det er dette jeg vil, så er det laber interesse av en eller annen grunn. Men opp igjennom årene har jeg funnet kjærligheten på sukker.no, på jobb, på Tinder og via felles bekjente. Jeg opplever best at seriøs nettdating (ikke Tinder) og via felles bekjente har vært mest suksessfull. Anonymkode: ac3cb...5ee Å være passive fungerer bare for kvinner. Anonymkode: 1eef8...af6 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #11 Skrevet 27. januar 2023 Jeg fant mannen min igjennom gaming, jeg var ikke ute etter å treffe noen på den måten der, kun sosialitet og venner. I grunn hadde jeg tenkt å bruke hage hobby som dating verktøy men da hadde jeg tenkt og kombinere den med akvarium og hagedam, for der er det flere menn som jeg kunne ha blitt kjent med i fiske hobby. Men hadde ikke prøvd flørting og sjekking på dag 1 akkurat. Jeg liker akvarium og hagedam så hadde jo bare snakket om hobby til kanskje noen ble litt mer aktuell og høre om de ville møtes litt mer og utenfor hobby. Hadde ikke det funka hadde jeg nok prøvd treskjæring eller dreiing av tre. Det er noe jeg kunne tenkt å lære meg og jeg synes det er litt flott at min mann er litt handy. Men han jeg traff via gaming er lik meg og like og være ute og gjøre ting. Anonymkode: 90839...4ba
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #12 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fant mannen min igjennom gaming, jeg var ikke ute etter å treffe noen på den måten der, kun sosialitet og venner. I grunn hadde jeg tenkt å bruke hage hobby som dating verktøy men da hadde jeg tenkt og kombinere den med akvarium og hagedam, for der er det flere menn som jeg kunne ha blitt kjent med i fiske hobby. Men hadde ikke prøvd flørting og sjekking på dag 1 akkurat. Jeg liker akvarium og hagedam så hadde jo bare snakket om hobby til kanskje noen ble litt mer aktuell og høre om de ville møtes litt mer og utenfor hobby. Hadde ikke det funka hadde jeg nok prøvd treskjæring eller dreiing av tre. Det er noe jeg kunne tenkt å lære meg og jeg synes det er litt flott at min mann er litt handy. Men han jeg traff via gaming er lik meg og like og være ute og gjøre ting. Anonymkode: 90839...4ba Ville du anbefalt miljøet rundt saltvannsakvarium for dating? Eller er det mer action rundt ferskvann? 🐠🥰 Anonymkode: 58090...391 1
Btw Skrevet 27. januar 2023 #13 Skrevet 27. januar 2023 On 1/19/2023 at 2:45 AM, AnonymBruker said: Tydeligvis😂 neida men joda , ganske ødelagte så forståelig😊 har ikke noe i mot han får det. Alle har noen ting de er nøye på å andre ting de kan godta 😊 Anonymkode: 57f87...106 Oi, sa han det med en gang slik at du slapp å bruke så mye tid?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #14 Skrevet 27. januar 2023 Jeg har aldri vågd meg inn på tinder eller noe sånn, men merkelig nok har jeg sjelden vært singel. Bare møter noen, om det er på byn, hos venner eller på butikken. Jeg sjekker ikke opp heller, men kan prate lett med folk hvor som helst hvis jeg er i rette humøret. Anonymkode: 6b7da...b2b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #15 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri vågd meg inn på tinder eller noe sånn, men merkelig nok har jeg sjelden vært singel. Bare møter noen, om det er på byn, hos venner eller på butikken. Jeg sjekker ikke opp heller, men kan prate lett med folk hvor som helst hvis jeg er i rette humøret. Anonymkode: 6b7da...b2b På butikken? Skjer det i Norge at folk blir kjent på butikken? Høres veldig (positivt) uvanlig ut. Anonymkode: 14fa6...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #16 Skrevet 27. januar 2023 Møttes på Fetlife. Anonymkode: 101bc...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå