SissiB Skrevet 17. desember 2005 #1 Del Skrevet 17. desember 2005 Har du en krans på døren, lys på et tre.........eller tar du en "amerikaner" og pynter hele huset og hagen med blinkende lys og store nisser ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 17. desember 2005 #2 Del Skrevet 17. desember 2005 Vi har kun krans på døra. Men vi har jo stjerne, adventstake og lysfigurer i vinduene som også kan sees utenifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. desember 2005 #3 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg har krans, men ikke på døren, for den får jeg ikke lov til å sette spiker i. Så den henger på siden av døra! Har også bitte små lys på en bunt med kvister- kjøpt på IKEA. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SissiB Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 17. desember 2005 Vi har krans på døra, og lys på et tre. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. desember 2005 #5 Del Skrevet 17. desember 2005 Vi har krans på døren, lys på et tre og fakler på kattegraven og på trappa om kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 17. desember 2005 #6 Del Skrevet 17. desember 2005 Vi har bare en krans på døra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 18. desember 2005 #7 Del Skrevet 18. desember 2005 Vi har også "bare" en krans på døra. Gjelder å ikke overdrive synes iallefall jeg. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. desember 2005 #8 Del Skrevet 18. desember 2005 Har krans på døren og lys i en liten busk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #9 Del Skrevet 18. desember 2005 Vi har lys i ett lite tre og en liten krans på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. desember 2005 #10 Del Skrevet 18. desember 2005 Slik vi bor nå har jeg bare en krans på døra - ingen som ser den om de ikke kommer på besøk og ingen mulighet til utendørs lys. Tidligere pleide jeg å ha krans på døra og lys på tørre kvister i en krukke. Liker å pynte litt, men syns nok også at måtehold er en dyd... Naboen til en jeg kjenner har lys som spiller når man går forbi, artig nok, men ikke helt min gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 18. desember 2005 #11 Del Skrevet 18. desember 2005 Lys i Tujaen på verandaen og krans på døra+ et par nissehoder i en liten hjørnehylle foran døra. Skulle gjerne ha tatt en "amerikaner" jeg. Det blir jo mer og mer vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. desember 2005 #12 Del Skrevet 18. desember 2005 Krans på døren og lys i treet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 18. desember 2005 #13 Del Skrevet 18. desember 2005 Krans på døra, lys i et tre og en sopelime på trappa som er forkledd som en julenisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå