AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Hun prøver ikke en gang. Ser på universitet hver gang jeg går med henne hvor mange gutter som snur seg å ser etter henne, og ikke minst på trening. Alle gutter slipper vektene og løper for å spørre om snap. En gang gikk en fyr inn på bussen etter å ha gått ut fra samme buss bare for å be henne om snap. Og nå er hun interessert i en fyr som jeg var crusha en stund på. Jeg har jo ikke sjangs, og jeg føler meg oppriktig stygg ved siden av henne. jeg er lavere, ikke så veldig kraftig men likevel kraftigere en henne. Jeg liker ikke å være en sjalu venninne, men i dette tilfelle stikker det. For første gang på en veldig stund spurte jeg en fyr om snap på trening, og han tok seg muligheten til å spørre om venninna mi snap når jeg spurte om hans. Blir skikkelig såret og føler ikke at jeg er noens type Anonymkode: 5a2d6...2ae 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Sånn er det bare, noen har mer drag, fordi de er penere, hyggeligere, mer utadvente. Tenk litt på hva du selv utstråler i steden for å være misunnelig, for det er bare deg selv du evt kan endre her. Fremstår du som sur og avvisende uten å mene det? Tenk gjennom; Hvorfor ønsker du masse oppmerksomhet fra fremmede menn? Det er jo strengt tatt heeelt uinteressant. Anonymkode: 60846...e58 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Hun burde aldri prøve seg på noen du liker .. Anonymkode: 87d7a...d3c 3
Rosakatt Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Åååh ❤️😞 Vondt. Det vil komme gutter/menn, som ser deg også 😊 Ikke mist motet, du har en veninne som får over gjennomsnittelig med oppmerksomhet, det er ikke noe de fleste av oss trenger å sammenligne oss med. Forstår det er vanskelig at hun liker han du liker. Vet jo aldri hvordan det vil gå, eller hva han syns og føler. Men husk at det finnes alltid flere der ute, å man kommer over det, selv om hjertesorg, sjalusi og alt det vanskelige tullet, stikker der å da 💖 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Gutter som bare bryr seg om utseende er ikke noe å samle på. Jeg har alltid vært den i venninnegjengen som får oppmerksomhet, har et feminint utseende som menn tiltrekkes av, og jeg kan fortelle deg at det ikke alltid er så morsomt. Hvem bryr seg om at alle disse tilfeldige mennene syns du er attraktiv? Det betyr ingenting, for det er kun meningen til den mannen som du liker som betyr noe. Om denne mannen liker venninnen din er det ikke mye du kan gjøre, for da er hun hans type, men jeg anbefaler deg til å ta det opp med venninne din dersom om hun ikke er klar over at du liker ham, vet hun at du liker han burde hun holde seg unna. Anonymkode: 95790...569 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sånn er det bare, noen har mer drag, fordi de er penere, hyggeligere, mer utadvente. Tenk litt på hva du selv utstråler i steden for å være misunnelig, for det er bare deg selv du evt kan endre her. Fremstår du som sur og avvisende uten å mene det? Tenk gjennom; Hvorfor ønsker du masse oppmerksomhet fra fremmede menn? Det er jo strengt tatt heeelt uinteressant. Anonymkode: 60846...e58 For å være ærlig så er jeg mye mer ekstrovert. Hun er een folk tror er sur hele tiden. Jeg er egt stort sett glad hele tiden Anonymkode: 5a2d6...2ae
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun burde aldri prøve seg på noen du liker .. Anonymkode: 87d7a...d3c Jeg har ikke sagt til hun at jeg er interessert i han Anonymkode: 5a2d6...2ae
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Det vil alltid være noen andre som har mer draget, mer suksess, bedre utdanning, er smartere, rikere, har flinkere barn, bedre foreldre, bedre venner, bedre jobb, bedre kledd, bor finere, finere bil, osv osv osv osv. Det beste du kan gjøre er å fokusere på å forbedre deg selv og ikke fortape deg i misunnelse og hele tiden sammenligne deg med andre. Anonymkode: 0d902...8fe
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke sagt til hun at jeg er interessert i han Anonymkode: 5a2d6...2ae Det burde du jo gjøre, før dette ødelegger vennskapet deres. Jeg skjønner det er sårt for deg når det er en gutt du har ett ekstra godt øye til, men samtidig er det litt urettferdig mot venninnen din, hun kan jo ikke noe for at hun er ekstra attraktiv. Anonymkode: 1a10c...357
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 Kan relatere meg til den, men det går over med årene. Venninnen din kan ikke noe for det. Sett heller pris på vennskapet. Vi var en venninnegjeng siden tenårene og nå er vi i 30-årene. To i vennegjengen er fortsatt bitre på den ene venninnen pga det du opplever nå. Anonymkode: 6289c...837
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 Kan også relatere Nå er vi voksne og den pene venninna mi er full av angst og er uføretrygdet. Jeg endte opp med god utdanning og godt betalt jobb. Og før noen kommenterer - jeg ser ikke ned på venninna mi eller uføretrygdede, men poenget mitt er at selv om man er pen og får masse oppmerksomhet så er det ikke sikkert alle har det like bra på innsiden. Jeg synes du skal si til venninna di at du er interessert i han fyren. Legger hun seg fortsatt etter han så er hun ingen god venninne. Begynn å henge med andre også så ikke du trenger å føle deg annenrangs hele tiden Anonymkode: 6e55e...c1b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #13 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan også relatere Nå er vi voksne og den pene venninna mi er full av angst og er uføretrygdet. Jeg endte opp med god utdanning og godt betalt jobb. Og før noen kommenterer - jeg ser ikke ned på venninna mi eller uføretrygdede, men poenget mitt er at selv om man er pen og får masse oppmerksomhet så er det ikke sikkert alle har det like bra på innsiden. Jeg synes du skal si til venninna di at du er interessert i han fyren. Legger hun seg fortsatt etter han så er hun ingen god venninne. Begynn å henge med andre også så ikke du trenger å føle deg annenrangs hele tiden Anonymkode: 6e55e...c1b Det er litt her jeg også føler meg som en taper. Hun er ferdig utdannet ingeniør, og hun studerer juss nå. Jeg studerer noe langt mindre «prestisjefylt» enn hun, og kommenatren din nå gjorde ikke ting akk så mye bedre Anonymkode: 5a2d6...2ae
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 Hun er vel pen da. Livet er urettferdig. Anonymkode: ce101...42c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #15 Skrevet 19. januar 2023 Hva betyr det å spørre om snap? Hilsen grønnskolling. Anonymkode: 22eb2...183
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #16 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hun prøver ikke en gang. Ser på universitet hver gang jeg går med henne hvor mange gutter som snur seg å ser etter henne, og ikke minst på trening. Alle gutter slipper vektene og løper for å spørre om snap. En gang gikk en fyr inn på bussen etter å ha gått ut fra samme buss bare for å be henne om snap. Og nå er hun interessert i en fyr som jeg var crusha en stund på. Jeg har jo ikke sjangs, og jeg føler meg oppriktig stygg ved siden av henne. jeg er lavere, ikke så veldig kraftig men likevel kraftigere en henne. Jeg liker ikke å være en sjalu venninne, men i dette tilfelle stikker det. For første gang på en veldig stund spurte jeg en fyr om snap på trening, og han tok seg muligheten til å spørre om venninna mi snap når jeg spurte om hans. Blir skikkelig såret og føler ikke at jeg er noens type Anonymkode: 5a2d6...2ae Kanskje du utstråler mer negativitet og musunnelse og ikke utadventhet og sjarm ? Smiler hun mer enn deg? Gir hun andre mer oppmerksomhet isv ? Da er ikke oppmerksomheten mot henne overraskende. Senker du øynene eller ikke smiler med hele deg så øv på det. Anonymkode: ef47a...aa2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #17 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva betyr det å spørre om snap? Hilsen grønnskolling. Anonymkode: 22eb2...183 Snapchat er et sosialt medie der folk legger hverandre til, og kan sende bilder, ringer og sende meldinger. Lett å holde kontakten på den appen Anonymkode: 5a2d6...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå