Gå til innhold

Veteranbil når fossile drivstoffer er ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har fire veteranbiler og ser seg om etter en til. Blir ikke dette verre og verre investeringer nå da alle legger om til eldrift? Alle våre hverdagsbiler er el. Og han får ikke lov til å bygge om veteranene til eldrift. Så dette må jo være en dårlig investering i lengden?

Anonymkode: d20b6...68c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe. 
Har selv en diesel på veteranbil, samt en 2006 Land Cruiser diesel, samt en liten Yaris diesel.

Jeg håper jeg få lov til å fylle diesel på bilene mine til jeg dør.(59)

938DB525-C309-4952-B1F6-7E24E5538732.jpeg

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mannen min har fire veteranbiler og ser seg om etter en til. Blir ikke dette verre og verre investeringer nå da alle legger om til eldrift? Alle våre hverdagsbiler er el. Og han får ikke lov til å bygge om veteranene til eldrift. Så dette må jo være en dårlig investering i lengden?

Fossilt drivstoff kommer til å være på markedet i mange år enda så det er ikke noe problem, det er veldig få land i verden som kan satse på elektrisk. Bare tenk på hele kontinenter som Afrika, Sør-Amerika og andre land som knapt har elektrisk infrastruktur som duger til noe.

Einus skrev (11 timer siden):

Hehehe. 
Har selv en diesel på veteranbil, samt en 2006 Land Cruiser diesel, samt en liten Yaris diesel.

Jeg håper jeg få lov til å fylle diesel på bilene mine til jeg dør.(59)

938DB525-C309-4952-B1F6-7E24E5538732.jpeg

3B og 2H motorene er jo ypperlige kandidater for brukt matolje, jeg har selv en 40 år gammel LC som ikke har rundet 300K enda og den satser jeg på å ha resten av livet.

Anonymkode: 33805...3f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kommer ikke til å være et problem. Bensin vil alltid være tilgjengelig uansett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fossilt drivstoff kommer til å være på markedet i mange år enda så det er ikke noe problem, det er veldig få land i verden som kan satse på elektrisk. Bare tenk på hele kontinenter som Afrika, Sør-Amerika og andre land som knapt har elektrisk infrastruktur som duger til noe.

3B og 2H motorene er jo ypperlige kandidater for brukt matolje, jeg har selv en 40 år gammel LC som ikke har rundet 300K enda og den satser jeg på å ha resten av livet.

Anonymkode: 33805...3f7

Denne har 2H, nesten en HJ47….😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...