Gå til innhold

Kan man bruke denne kjolen i begravelse? (Se ryggen)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en jakke over så ja. Uten jakke og med bar rygg nei.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva er problemet?

Anonymkode: 80c80...843

• Hjerte 1
Skrevet

Nei. Den har åpen rygg

Anonymkode: 8709a...874

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke krise, men hadde dekket ryggen til med ett sjal eller brukt blaser. Mtp sesongen vi er i er det nok også kaldt uansett hvor du bor. 

Generelt er jeg mer fan av å bruke bukse enn kjole i begravelse, men ellers var den helt grei. 

Anonymkode: 7a290...0bf

• Liker 3
Skrevet

Hvis du går med en jakke utenpå kan du bruke den, ellers ikke. 
Du kan fint gå med en fin sort bukse og en topp av noe slag i begravelse nå, du må ikke ha kjole. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke krise, men hadde dekket ryggen til med ett sjal eller brukt blaser. Mtp sesongen vi er i er det nok også kaldt uansett hvor du bor. 

Generelt er jeg mer fan av å bruke bukse enn kjole i begravelse, men ellers var den helt grei. 

Anonymkode: 7a290...0bf

Hæ? Hvorfor er en lang kjole med lange ermer for kaldt? Er 7 varmegrader her. 

Anonymkode: 39dd5...af4

Skrevet

Ok, takk for tilbakemeldinger! Ser at det er litt blandede tilbakemeldinger, så da kjører jeg safe og kjøper noe annet i morgen 🙈 Er et nært familiemedlem og jeg skal holde tale i kirken, så siden jeg blir såpass synlig tar jeg ingen sjanser…😇

TS

Anonymkode: ee59b...a3e

• Liker 3
Skrevet

TS her igjen :) 

Ser mange som skriver at man fint kan gå i bukse, og det er jeg enig i!:) Jeg har ikke så mange svarte bukser/skjørt heller, og akkurat i denne begravelsen ønsker jeg gjerne å «pynte» meg litt ekstra, med en enkel kjole. 

Skrevet

Som de andre sier, med jakke utenpå er det ikke noe problem. 

Jeg tror også det kunne funke med en svart topp e.l. under. Poenget er å dekke den bare ryggen. 

Anonymkode: 8dd1a...370

• Liker 4
Skrevet

Kan det være plass til en svart singlet under kjolen?

Det er jo dessuten ikke store åpningen Det er snakk om, så det kommer vel mest an på hvor prippen familien rundt er.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som de andre sier, med jakke utenpå er det ikke noe problem. 

Jeg tror også det kunne funke med en svart topp e.l. under. Poenget er å dekke den bare ryggen. 

Anonymkode: 8dd1a...370

Det var et godt tips, takk!!

Skrevet

Støtter også svart topp eller singlet under. Da blir det helt usynlig. Ellers var den veldig passende ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Mt3 skrev (Akkurat nå):

Det er jo dessuten ikke store åpningen Det er snakk om, så det kommer vel mest an på hvor prippen familien rundt er.

Ja, hun over deg skrev akkurat det samme, veldig godt tips!:) Jeg har et par svarte stramme singleter, skal prøve de under og se om de ikke blir for synlig utvaskede 🙈

Skrevet

Jeg hadde tatt på en svart singlett eller t-skjorte under. Da er den innenfor+++

Anonymkode: b6191...0fd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, hun over deg skrev akkurat det samme, veldig godt tips!:) Jeg har et par svarte stramme singleter, skal prøve de under og se om de ikke blir for synlig utvaskede 🙈

Uansett billigere og lettere å kjøpe ny singlet enn å kjøpe en ny svart kjole for å ha til begravelsen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 6faec...6c6

• Liker 1
Skrevet

Ta sort singlet under eller jakke/cardigan over :) 

Uten det er den ikke passende tenker jeg. 

Skrevet
Mt3 skrev (1 time siden):

I en begravelse er det anstendighet, verdighet og respekt som gjelder.  Ordet «prippen» har ingen ting med saken å gjøre denne gang. Det ville vært prippent å ikke tålt denne kjolen til jul.

Anonymkode: 3094a...307

• Liker 6
Skrevet

Kjempe fin kjole. Passer fint i begravelse (minus ryggen) men det kan du også løse med å kjøpe en svart body aå syntes det ikke. Eller en svart topp/underkjole  så ser det bare ut som at kjolen er sånn. Så lenge det er svart og ikke hud kommer ikke de andre gjestene til å tenke så mye akkurat på det i begravelsen.

Anonymkode: f1944...bf3

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...