AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Barnet nærmer seg 3 år og snakker ikke veldig bra ennå. Hører fra barnehagen at barnet slår og dytter andre barn. Barnet blir lett frustrert. Er det noen her som har vært gjennom det samme og som vil dele noen erfaringer eller har noen trøstende ord? Anonymkode: 652e2...940
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Det er ikke uvanlig når språket kommer sent og er ofte uttrykk for frustrasjon som du sier. Får dere noe oppfølging i forhold til språk? Hvis ikke ville jeg bedt om møte med barnehagen for å få ppt på banen. Hadde noe av det samme med min eldste, han fikk da støttepedagog i barnehagen. Språket kom også og han er en helt normaltfungerende blid gutt i dag 🙂 Anonymkode: 25d3b...100
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Uff,det gjorde datteren min også. Hun var vel mellom 2-3år. De mente at det var frustrasjonen over å ikke bli forstått. Det var en fase som gikk fort over. Husker at jeg synes det var ubehagelig og var sikker på at jeg hadde gått et voldelig barn🤣 De forklarte i barnehagen at dette var noe de så masse av og beroliget meg. Anonymkode: 5614d...a8c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 Takk for svar, det hjelper. Barnet ble selv slått og bitt til tider da det var yngst på avdelingen, men synes det er verre å være moren til barnet som utagerer. Ingen ekstra oppfølgning av språk. Barnehagen og vi foreldre ser at språket kommer seg veldig, men at barnet blir overivrig til tider og da bli språket veldig utydelig. Vi snakket litt om det i stad og da sa barnet at *navnet på barnet* hadde blitt lei seg. Anonymkode: 652e2...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå