lukterpågress Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Hei! Jeg har startet opp en liten hobbyvirksomhet på instagram som går ut på å lage og selge russelogoer til russegrupper. Tanken er at betalingen skal skje via vipps, men jeg vil helst være anonym. Jeg vet at det går an å skaffe et vipps nummer til en bedrift, ved å ha et organisasjonsnummer, men det ble fort veldig komplisert. Jeg prøvde å søke om organisasjonsnummer på Brønnøysundregisteret på kategorien «enkeltmannsforetak», men det var krav om at det skulle holde på i mer en ett år osv. Vet noen der ute om det er mulig å lage et vipps nummer uten organisasjonsnummer? Evt en rask måte å søke om organisasjonsnummer for en hobbyvirksomhet?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Hvorfor anonym? Anonymkode: 99905...db1
lukterpågress Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor anonym? Anonymkode: 99905...db1 Ønsker ikke å dele telefonnummeret og hele navnet mitt med alle som kjøper russelogo av meg?😅 Vil helst bare at det skal stå navnet på kontoen jeg driver
Mezzosoprena Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 lukterpågress skrev (2 timer siden): Ønsker ikke å dele telefonnummeret og hele navnet mitt med alle som kjøper russelogo av meg?😅 Vil helst bare at det skal stå navnet på kontoen jeg driver Da kan du ikke bruke Vipps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå