Gå til innhold

Innlegg i BHer og sportstopper som vrir seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere spileløse BHer og sportstopper med løse innlegg. Når jeg vasker disse så kommer de alltid ut av maskinen med disse innleggene vridd. Og det er jo nesten umulig å fikle de på plass gjennom den lille lomma på siden. Er det noe jeg ikke forstår her?? Hvordan løser man dette enkelt?

Anonymkode: e5702...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å rive/klippe dem ut 😕

Anonymkode: 3f582...5e2

Skrevet

Jeg bare napper de ut, gidder ikke å prøve å få de på plass engang.

Skrevet

Dette er grunnen til at jeg aldri kjøper bh'er med løse innlegg. For ja, de vrir seg i vask, og nei, det er ikke noe annet du kan gjøre enn å prøve å sy dem fast inn i der, og da risikere å få en søm som klør og gnager. 

Så mitt råd er å unngå å kjøpe dem med løse innlegg, rett og slett. Jeg fatter ikke hvorfor de lager dem - det finnes jo ørten bh'er UTEN padding. Om jeg ikke ville hatt padding, kunne jeg kjøpt dem. Men siden jeg altså kjøper med padding, er det fordi jeg VIL ha padding, så hvorfor kan de ikke bare feste dritet til bh'en??

Jeg har funnet noen ok bh'er (ikke sports-bh'er, der bruker jeg bare uten padding og godtar at jeg løper rundt med fjernlysene på) på Lindex. 

Anonymkode: 3354e...363

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare klemmer de på plass. Har omtrent bare BHer som er sånn. Ser ikke problemet

Anonymkode: edc07...153

Skrevet

Takk og lov for svarene her, jeg har fryktet å være komplett idiot som ikke forstår dette. Men ser jo jeg ikke er alene. Og helt enig, hvorfor kan de ikke bare feste paddingen??

Da skal jeg sjekke Lindex for noe med fast padding.

Anonymkode: e5702...2c5

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe sportsbher med løse innlegg. Jeg liker spesielt de fra Gymshark 🙂

Skrevet

Kan du ikke bare feste de med et sting eller tre?

Anonymkode: eab3f...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...