Gå til innhold

Neagtiv test 10 dager etter IKM mem symptomer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt regelmessig mens i mange år nå med syklus på 28-32 dager. Denne måneden fikk jeg ikke mensen. Sist mens var 6 desember. Hadde litt blødning dagen jeg forventet mens - med litt lyserødt blod på papiret, men mensen kom aldri. Etterhvert fikk jeg lite energi, redusert matlyst, svimmelhet og litt hodepine. Har litt menssmerter hver dag og litt ømme bryst i ca 2 uker nå. Er nå på syklusdag 44. Har tatt flere tester fra RFSU - så etterpå at disse hadde gått ut på dato for 2 år siden, de var negative. 1 kunne vise antydning til svak strek. Tok test i morges Clear blue digital test som også viser negativ. Kan jeg likevel være gravid? Står at testene er 99 % sikre. 
jente 26 år gammel 

Anonymkode: db7ce...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok dessverre ikke du er gravid dersom du får flere negative tester på rad. Kan det være at eggløsning ble forsinket denne syklusen og at du hadde en liten hormonell blødning rundt det tidspunktet? 

Anonymkode: ab538...c8e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i samme situasjon som deg. Vanligvis syklus på 34-44 dager, er nå på syklusdag 56.. 

Har også noen av de samme symptomene, men helt blenda negative g-tester.. blir så utålmodig.

- J 24

Anonymkode: f6dfc...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...