Gå til innhold

Når damen ikke kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt et godt sexliv og jeg har vel etter 1 år som kjærester aldri avvist han og tar mye initiativ. Kommer lett gjør jeg også. I det siste har jeg hatt mye å tenke på og ikke kommet når vi har sex. Jeg ser at dette plager han .. dere menn; hva tenker dere når damen plutselig ikke kommer når det har vært enkelt før? Tar han det personlig tror dere? Kjenner nesten jeg får dårlig samvittighet 🙈

Anonymkode: e6f99...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tar han det personlig tror dere? 🙈

Ikke om han er en erfaren og trygg mann. Om dere har god kommunikasjon, så plager det han neppe, fordi han skjønner kompleksiteten i seksualitet.

Anonymkode: c4888...912

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vi har hatt et godt sexliv og jeg har vel etter 1 år som kjærester aldri avvist han og tar mye initiativ. Kommer lett gjør jeg også. I det siste har jeg hatt mye å tenke på og ikke kommet når vi har sex. Jeg ser at dette plager han .. dere menn; hva tenker dere når damen plutselig ikke kommer når det har vært enkelt før? Tar han det personlig tror dere? Kjenner nesten jeg får dårlig samvittighet 🙈

Om ikke jeg kan gi dama nytelse og jeg får så blir jeg lei meg. Det blir litt tomt for meg selv om hun sier det er ok. Jeg vet at dame ikke er like men det føles ikke bra for meg. Det virker som det er letter å gi nytelse ved å fingre. Jeg syns det er greit å snakke lit først for å vite mer. da kan jeg letter gi nytelse. Jeg hadde sex noen ganger med ei og klarte aldri men hun sa at ingen klarte det. Bare med en vibrator fikk hun. men allikevel vill hun ha mer kontakt og hun stønnet og lullet øynene når jeg koste med henne.  flere ganger ville hun ha kontakt. 

Skrevet

Kan nok være frustrerende for alle i lengden, men på kort sikt har det lite å si så lenge dere snakker sammen og du forklarer hva som ligger bak. Gjør dere ikke det, er det veldig naturlig at han tar det personlig, ja.

Anonymkode: 4e54d...a24

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg er en vanskelig nøtt å knekke ang å få orgasmer. Er ikke lett. Går på føleri veldig ofte og sånt tar tid å bygge. 

Men kan absolutt hjelpe å sette på noen blindfolds og virkelig la karen få herje fritt med deg. Sette av tid og lage en deilig stemning med lys, varme og musikk. 

Endret av Fighter83
Skrevet

Når dama ikke kommer, bruker jeg munnen og tunga og gjør noe jeg merker hun liker og fortsetter til hun kommer. Ikke alltid hun kommer, men da føler hun seg sett.... Kommunikasjon , dagshumør, følelser og syklus spiller større rolle enn vi gutta vanligvis  skjønner oss på.....

Ikke ta ting personlig og lag problem ut av det om dere skal komme videre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ikke mannens problem, det et ditt, helt alene. Det kan være flere årsaker til det, som du sier, du har hatt mye å tenke på. 

Anonymkode: 06535...072

Skrevet

Har du prøvd cock sleeve? Får dama mi til og komme!! Fyller henne opp

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan nok være frustrerende for alle i lengden, men på kort sikt har det lite å si så lenge dere snakker sammen og du forklarer hva som ligger bak. Gjør dere ikke det, er det veldig naturlig at han tar det personlig, ja.

Anonymkode: 4e54d...a24

Dette. Jeg hadde nok også blitt lei meg om jeg ikke hadde forstått grunnen.

Anonymkode: 32a81...726

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva sier han da? For jeg regner med at du selvfølgelig har snakket med han om ditt problem?

Anonymkode: a1904...e22

Skrevet

Han må ikke gi opp. Jeg brukte 29 år på å få kona til å squirte. Nå kan jeg grepet, og det slår aldri feil.

Stå på, ikke gi opp, premien til slutt er priceless. 

Anonymkode: af932...800

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...