AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Del Skrevet 18. januar 2023 Av dating. Hva er naturlig? Anonymkode: 075ad...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Del Skrevet 18. januar 2023 Du kunne sikkert ha hatt en spørreundersøkelse på det, og funnet ut hva som er gjennomsnittlig, men det ville likevel ikke si noe om din situasjon. Jeg tror det kommer an på trygghet i situasjonen, motivet med datingen, personlig kommunikasjonsstil etc. Naturlig, er nettopp det; naturlige variasjoner. Anonymkode: ac725...b23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Del Skrevet 18. januar 2023 Daglig. Ikke konstant gjennom dagen, men daglig. Går det mer enn 2 dager mellom kontakt, er det et svært dårlig tegn (så lenge man ikke har gitt beskjed på forhånd at man blir fraværende selvsagt). Anonymkode: 7983a...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Del Skrevet 18. januar 2023 De tre jeg har datet seriøst har det falt seg naturlig med nesten daglig kontakt med han ene, og kontakt ca en gang i uka med de to andre. Anonymkode: 0490c...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): De tre jeg har datet seriøst har det falt seg naturlig med nesten daglig kontakt med han ene, og kontakt ca en gang i uka med de to andre. Anonymkode: 0490c...f3e En gang i uka, synes jeg høres litt spesielt ut. Hvordan greier man å drive ting fremover da? Jeg synes chat er genialt. Da kan man sende noen korte meldinger hver dag, eller ha en lengre ordveksling. Og så kan ting bare henge litt, og svares når man har tid. Anonymkode: ac725...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. januar 2023 #6 Del Skrevet 19. januar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: En gang i uka, synes jeg høres litt spesielt ut. Hvordan greier man å drive ting fremover da? Anonymkode: ac725...b23 Jeg syns daglig kontakt blir masete og går lei av personen da.. jeg trenger å savne dem for å drive ting fremover og spenningen skal bygge seg oppover i tillegg så er jeg avhengig av ansikt til ansikt prat for å drive ting fremover og komme nærmere. Nå var det ikke meg du siterte, men jeg har også den opplevelsen av å falle for de jeg har hatt kontakt med 1-3 ganger i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Del Skrevet 19. januar 2023 Ts her Så da tenker jeg at så lenge det er kontakt hver dag, noen ganger mye og andre ganger litt mindre så er det positivt da? Er helt i startfasen her. Anonymkode: 075ad...658 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Del Skrevet 19. januar 2023 Det kommer helt an på dere det. Alle er ulike. Med han jeg dater nå hadde vi ikke daglig kontakt mellom 1. og 2. date, og det føltes helt greit. Men etter 2. date har det blitt daglige meldinger. Men ikke så mange, kan være bare 1-2 stk enkelte dager, mer andre dager. Vi får ikke til å møtes så ofte fysisk, kun ca en gang i uka foreløpig, så da er det fint med den kontakten mellom. Det føles riktig for oss nå. Nå er vi rimelig forelsket begge to akkurat nå også da...🥰 Så da tenker man jo mye på den andre. Anonymkode: 1ded2...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 18.1.2023 den 22.57): De tre jeg har datet seriøst har det falt seg naturlig med nesten daglig kontakt med han ene, og kontakt ca en gang i uka med de to andre. Anonymkode: 0490c...f3e Hvordan endte det med de du hadde lite kontakt med? Anonymkode: d90e2...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå