Gå til innhold

Hvor kan jeg lese journal fra DPS og psykolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde man kunne lese journal inne på Helsenorge, men det finnes ikke noe der! Kun journal fra sykehus. 

Gikk på DPS og hos psykolog på vestlandet om det har noe å si. 

Anonymkode: 61d74...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg ligger de på Helsenorge, under Journaler. Går også på dps på vestlandet. Så hvorfor de ikke ligger der hos deg aner jeg ikke.

Anonymkode: c0404...8db

Skrevet

Hvis du tilhører helse sør-øst eller helse vest (eller er det nord?) tror jeg du finner det på helsenorge.no. Hvis du tilhører helse midt kan du lese på helsami.no

Anonymkode: 6461e...951

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis du tilhører helse sør-øst eller helse vest (eller er det nord?) tror jeg du finner det på helsenorge.no. Hvis du tilhører helse midt kan du lese på helsami.no

Anonymkode: 6461e...951

Ikke alle helseforetak har tatt i bruk helsami ennå, så om det er tilfelle må man søke om det via brev også får man den enten på helsenorge eller i posten på papir.

Anonymkode: d7d95...8db

Skrevet

I helse vest så ser man kun dokumenter fra etter 2016 (eller rundt da, men tror det var 2016).

Anonymkode: 9ca09...a2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2023 den 20.31):

Ikke alle helseforetak har tatt i bruk helsami ennå, så om det er tilfelle må man søke om det via brev også får man den enten på helsenorge eller i posten på papir.

Hvordan søker man om det via brev? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

I helse vest så ser man kun dokumenter fra etter 2016 (eller rundt da, men tror det var 2016).

Anonymkode: 9ca09...a2c

Det her var før 2016

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan søker man om det via brev? 

Forsøk søke på sykehus eller helseforetaket du tilhører og innsyn i journal. F.eks "Helse møre og romsdal innsyn i journal". Da skal det komme opp skjema du kan laste ned og fylle ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...