Psty Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 (endret) Hei! Samboer jobber alt for mye, han/hun jobber overtid hver eneste dag noe som har begynt og gjøre at jeg føler meg ensom til tider. Det virker som hun /hanprioriterer jobben over meg. Personen brenner virkelig for jobben noe som jeg beundrer, men samtidig er personen ekstremt sliten og gidder ikke å finne på ting med meg lengre. Har prøvd å snakket om det men det blir liksom ikke sett så alvorlig på, "ja, jeg lover jeg skal jobbe mindre." "Jeg orker ikke å gjøre noe i idag/helgen da jeg er så sliten" personen har også vært sykemeldt for utbrenthet tidligere. Vi har aldri intimitet lengre heller. Noen idè om hva jeg kan gjøre? Noen som har vært i samme situasjon, hva skjedde med dere? Endret 18. januar 2023 av Psty
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Jeg har litt samme problemet med kjæresten min. Det går i 12t jobb hver dag og når han kommer hjem er han selvsagt sliten og jeg har han i våken tilstand i 3t før vi legger oss. Og sånn går dagene. Vi har bare sex når vi har fri, og typen har heller ikke overskudd til å finne på noe. Fra erfaring: snakk med han om hvordan det får deg til føle, at du beundrer arbeidet han gjør og at du er stolt av han MEN… om han kunne prøvd å trappe ned på timene i ett par uker for å se hvordan det er. Jeg sørget for å ha fri samtidig som kjæresten min og da hadde vi plutselig masse sex og nærhet igjen. Anonymkode: 49c71...6e9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Ts, kan du ikke bestemme deg for om det er en han eller hun du refererer til? Det har jo litt å si… Anonymkode: 58c10...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå