AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Vet det ikke er uvanlig at yngre menn kan bli tiltrukket av eldre kvinner. Men hvor "vanlig" er det egentlig? Og handler det da kun om seksuell tiltrekking. Og hva er typisk aldersforskjell da? Og hvordan vil en ung mann vise at han evt er interessert i kvinnen. Er det opp til mannen eller kvinnen å ta initiativ? Anonymkode: c8289...a5b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Det er individuelt hvem som tar opp kontakten først, men i de tilfellene det har hendt meg så har kvinnen tatt den første kontakten, siden jeg hovedsakelig ikke søker etter eldre damer. Anonymkode: be42a...50f
Million Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Jeg vet ikke hvor mange år du mener, når du snakker om "eldre" kvinner. Jeg tror ikke det er så veldig uvanlig, men noen tall på "hvor vanlig" det er har jeg ikke. Fotballspilleren Zlatan er mange år yngre enn sin kone, og de har vært sammen i mange år nå. Skuespiller Hugh Jackman er også mange år yngre enn sin kone, og de er lykkelig gift ennå. Litt fra hjemlige trakter; Moren min giftet seg på nytt noen år etter skilsmissen fra min far. En hyggelig fyr. Han så ut til å være like gammel som henne, ingenting ved utseendet hans som tydet på noe annet. De så jevngamle ut. Moren min var i slutten av 40-årene da de giftet seg. Ved en tilfeldighet fikk vi se vielsesattesten på bordet da vi kom hjem til dem etter vielsen. Der sto fødselsdatoen hans. Han var 11 år YNGRE enn mamma. Det ble vi temmelig overrasket over, for å si det sånn. Men så var det greit, etter at første overraskelsen la seg. 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er individuelt hvem som tar opp kontakten først, men i de tilfellene det har hendt meg så har kvinnen tatt den første kontakten, siden jeg hovedsakelig ikke søker etter eldre damer. Anonymkode: be42a...50f Hva har aldersforskjellen vært da? Og har du typ blitt interessert på tross av at du ikke har vært på utkikk? Anonymkode: c8289...a5b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 Har vært med en som var 15 år yngre enn meg , vi flørtet på fest og det ene førte til det andre. Skjønner ikke hvorfor han var tiltrukket av meg , men klager ikke 😂🙈 Anonymkode: 8b29c...0a1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #6 Skrevet 18. januar 2023 Million skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hvor mange år du mener, når du snakker om "eldre" kvinner. Jeg tror ikke det er så veldig uvanlig, men noen tall på "hvor vanlig" det er har jeg ikke. Fotballspilleren Zlatan er mange år yngre enn sin kone, og de har vært sammen i mange år nå. Skuespiller Hugh Jackman er også mange år yngre enn sin kone, og de er lykkelig gift ennå. Litt fra hjemlige trakter; Moren min giftet seg på nytt noen år etter skilsmissen fra min far. En hyggelig fyr. Han så ut til å være like gammel som henne, ingenting ved utseendet hans som tydet på noe annet. De så jevngamle ut. Moren min var i slutten av 40-årene da de giftet seg. Ved en tilfeldighet fikk vi se vielsesattesten på bordet da vi kom hjem til dem etter vielsen. Der sto fødselsdatoen hans. Han var 11 år YNGRE enn mamma. Det ble vi temmelig overrasket over, for å si det sånn. Men så var det greit, etter at første overraskelsen la seg. Jeg tenker at oppmot 10-12 er uproblematisk og ingenting å snakke om. Men når jeg tenker merbar alderforskjell så mener jeg kanskje mellom 15- 20 år. Anonymkode: c8289...a5b
asterix Skrevet 18. januar 2023 #7 Skrevet 18. januar 2023 Det er ganske så vanlig, men alder er jo generelt ikke en ting man prater om i det daglige og derfor tenker de færreste over at mange par har aldersforskjell, både lite og mye i den ene eller andre retningen.
Million Skrevet 18. januar 2023 #8 Skrevet 18. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at oppmot 10-12 er uproblematisk og ingenting å snakke om. Men når jeg tenker merbar alderforskjell så mener jeg kanskje mellom 15- 20 år. Anonymkode: c8289...a5b Det aldersspennet tror jeg er langt i fra "vanlig". I de tilfellene det skjer, er det ofte bare for et kortvarig (og ofte hemmeligholdt) seksuelt samkvem. Ikke noe kjærlighetsforhold, går ikke hånd i hånd på gata og møter hverandres venner og familie etc. Men det forekommer vel kanskje en og annen gang at de har virkelige forhold. 15-20 års aldersforskjell der kvinnen er eldst har jeg bare hørt om én gang i min bekjentskapskrets og folk jeg vet om. Og der tror folk ofte at hun er moren hans, særlig etter at hun ble grå i håret. Men de har vært sammen i et kjærlighetsforhold over 20 år og har et barn sammen. Husker ikke nå om de er gift eller samboere. Endret 18. januar 2023 av Million
asterix Skrevet 18. januar 2023 #9 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at oppmot 10-12 er uproblematisk og ingenting å snakke om. Men når jeg tenker merbar alderforskjell så mener jeg kanskje mellom 15- 20 år. Anonymkode: c8289...a5b 17 1/2 år går helt fint for meg og samboeren i hvert fall. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #10 Skrevet 18. januar 2023 asterix skrev (2 minutter siden): 17 1/2 år går helt fint for meg og samboeren i hvert fall. Hva er alderen deres og når møttes dere? Anonymkode: c8289...a5b
asterix Skrevet 18. januar 2023 #11 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er alderen deres og når møttes dere? Anonymkode: c8289...a5b Jeg er 53 og vi møttes og ble sammen for snart 11 år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #12 Skrevet 18. januar 2023 Merkelig hvor snill KG er når det er ung mann/eldre kvinne. Hadde det vært omvendt så hadde hylekoret for lengst kommet med sjikane og grove beskyldninger om barnerov og det som verre er. Det er ikke bare menn som er griser. Anonymkode: bf713...1c3 1
Snok1 Skrevet 18. januar 2023 #13 Skrevet 18. januar 2023 I følge kjæresten (50ish) min får hun henvendelser hele tiden på alle plattformer av menn i 25-30årsalderen. Jeg tror hun synes det er litt slitsomt og litt smigrende. Jeg er glad på hennes vegne og litt misunnelig. Jeg vil også ha henvendelser fra slanke unge, glatte menn.🤩
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #14 Skrevet 18. januar 2023 Snok1 skrev (2 minutter siden): I følge kjæresten (50ish) min får hun henvendelser hele tiden på alle plattformer av menn i 25-30årsalderen. Jeg tror hun synes det er litt slitsomt og litt smigrende. Jeg er glad på hennes vegne og litt misunnelig. Jeg vil også ha henvendelser fra slanke unge, glatte menn.🤩 Denne var uforståelig. Anonymkode: c71a6...306 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #15 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Merkelig hvor snill KG er når det er ung mann/eldre kvinne. Hadde det vært omvendt så hadde hylekoret for lengst kommet med sjikane og grove beskyldninger om barnerov og det som verre er. Det er ikke bare menn som er griser. Anonymkode: bf713...1c3 Ja enig, men tror det også handler om hvordan det gåes fram. For hos menn har det en tendens til å nevnes at kvinner på egen alder er gross. Tabeller brettes ut, å prostitusjon kommer på banen. Kvinner er bittre er en del av spørsmålet. Land blir hedret og gruset. Her er det bare, hvor vanlig? (Ikke start å si at menn eller kvinner er gross på grunn av alt det av dette , jeg nevnte det bare til ettertanke, å smyger meg fort ut av denne samtalen igjen) Anonymkode: 32037...727 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #16 Skrevet 18. januar 2023 Million skrev (48 minutter siden): Jeg vet ikke hvor mange år du mener, når du snakker om "eldre" kvinner. Jeg tror ikke det er så veldig uvanlig, men noen tall på "hvor vanlig" det er har jeg ikke. Fotballspilleren Zlatan er mange år yngre enn sin kone, og de har vært sammen i mange år nå. Skuespiller Hugh Jackman er også mange år yngre enn sin kone, og de er lykkelig gift ennå. Litt fra hjemlige trakter; Moren min giftet seg på nytt noen år etter skilsmissen fra min far. En hyggelig fyr. Han så ut til å være like gammel som henne, ingenting ved utseendet hans som tydet på noe annet. De så jevngamle ut. Moren min var i slutten av 40-årene da de giftet seg. Ved en tilfeldighet fikk vi se vielsesattesten på bordet da vi kom hjem til dem etter vielsen. Der sto fødselsdatoen hans. Han var 11 år YNGRE enn mamma. Det ble vi temmelig overrasket over, for å si det sånn. Men så var det greit, etter at første overraskelsen la seg. 11 år yngre er da veldig passende aldersforskjell bår man er 40+, med tanke på at kvinner har høyere anslått levealder. Anonymkode: 569be...b68 1
Million Skrevet 18. januar 2023 #17 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 11 år yngre er da veldig passende aldersforskjell bår man er 40+, med tanke på at kvinner har høyere anslått levealder. Anonymkode: 569be...b68 Ja, paret synes åpenbart det :- ) Men det varte ikke da. De var gift noen år, men så ble det skilsmisse til slutt.
Snok1 Skrevet 18. januar 2023 #18 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Denne var uforståelig. Anonymkode: c71a6...306 På hvilken måte?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #19 Skrevet 18. januar 2023 Snok1 skrev (Akkurat nå): På hvilken måte? Du har kvinnelig kjæreste, men ønsker oppmerksomhet fra unge glatte menn? Anonymkode: c71a6...306
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #20 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har kvinnelig kjæreste, men ønsker oppmerksomhet fra unge glatte menn? Anonymkode: c71a6...306 Hørt om at enkelte er bifile? Anonymkode: 9b179...0af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå