AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Det har vært tørke en stund hos oss, men i kveld tenkte jeg at jeg vil gjøre et fremstøt. Hva er ditt beste tips til sjekkelinje/invitasjon til sex? Anonymkode: 1926c...01e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Snok1 skrev (1 time siden): -Pule? Den er fin. Alternativt «skal vi ha sex?». Trenger ikke gjøre det vanskligere en nødvendig 😊 Anonymkode: 0add2...f3a 2
Jaytee Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 Personlig synes jeg det er avtennende når man spør om sånt direkte. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 Jeg liker å invitere han med i dusjen, erotisk og intimt og setter tonen for mer moro når man kommer ut. Eller så tar jeg på pent undertøy og går ut i stua der han sitter, setter meg overskrevs på han og begynner å kline. Hvis vi ligger i senga skjer det gjerne ved at jeg insisterer på å kysse mer enn det vanlige god natt-kysset og så utvikler det seg. Ofte skjer det også at jeg spør rett ut - "vi skal ikke kose litt etterpå da?" Anonymkode: 509bd...afa
Snok1 Skrevet 18. januar 2023 #6 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Den er fin. Alternativt «skal vi ha sex?». Trenger ikke gjøre det vanskligere en nødvendig 😊 Anonymkode: 0add2...f3a Enig. Jaytee skrev (17 minutter siden): Personlig synes jeg det er avtennende når man spør om sånt direkte. Jeg kjenner partneren min godt. Jeg vet hvor hun er mentalt og hvordan hun stiller seg til den praktiske forvaltningen av romantisk kjærlighet. I tillegg til den enkle p-ordet er det mange blikk og mye kroppspråk. Jeg våger påstanden at vi har en finstemt men samtidig effektiv måte å kommunisere på.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #7 Skrevet 18. januar 2023 Er du mann eller kvinne? Viktig info for råd Anonymkode: dd6bc...e2c 1
Rosa Dartle Skrevet 18. januar 2023 #8 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er du mann eller kvinne? Viktig info for råd Anonymkode: dd6bc...e2c Det tenker jeg også. Hvis du er mann, så gjør unna oppvasken, bidra med å ordne i stand til morgendagen for ungene, kyss og klem på henne i løpet av kvelden uten at det nødvendigvis skjer noe mer. Vis at du synes hun er attraktiv, og gjerne si det. Viktig for å bygge opp lyst dersom man er i en litt dårlig periode 😊 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #9 Skrevet 18. januar 2023 For meg som kvinne trenger jeg at huset er reint OG at jeg har hatt en pause for meg selv i løpet av dagen (konstant tid med unger og jobb= jeg er bare mamma og ikke et seksuellt vesen) helt vesentlig. Særlig i perioder med tørke, når lysten må letes mer etter er dette viktig. Tid for en god dusj, gjerne med stearinlys på badet i ro og mak hjelper på. Tid for meg selv med en kaffe og en bit sjokolade mens han lager middagen osv osv. Jeg MÅ ha tid til å kjenne at jeg er et menneske og ikke bare en person i et hamsterhjul. Det som IKKE noen gang hjelper er et han spør eller pusher. Kroppskontakt, lett berøring, kyss kan hjelpe, men KUN om jeg vet det ikke følger med en baktanke. En hver baktanke om at "nå, legger jeg opp til sex i kveld" blir om til 0 sex. Det å gi meg pusterom i hverdagen, positiv oppmerksomhet, å vise har han syntes jeg er sexy uten å forvente noe tilbake DET leder til sex i alle fall hvis jeg får en pause for meg selv til å huske at jeg er mer enn bare en familie-organiserer Anonymkode: dd6bc...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #10 Skrevet 18. januar 2023 For meg som mann er jeg veldig opptatt av at partnere min skal ha det trygt og bra og føle seg elsket og ønsket, så om huset er rent spiller ikke så mye rolle. Jeg er stort sett klar for litt kos... Svaret ditt kommer nok veldig an på om du er mann eller kvinne. Om du er kvinne er det bare å ta litt initiativ som regel, noe mange ikke kan i det hele tatt dessverre. Som mann må du vaske huset og denslags og denslags. Kanskje du "får" noe i belønning... Anonymkode: 5a574...8cd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #11 Skrevet 18. januar 2023 Tips til kvinne siden i det. Dersom det har vært tørke fra mannens sid vil nok dette med press også være en ting for menn. Men mannen tenner oftest mer visuellt. Så å gå i en tynnere bluse, hvit skjorte ol uten bh under, å "tilfeldig" svinse ned på kjøkkenet i pent undertøy, å bruke en sexy nattkjole osv kan være gode måter å få mer sensualitet inn i hverdagen og vekke interessen uten å være for pågående. Eller den gamle omtalte klassikeren om å servere ham en øl, iført særs lite klær om man vil være mindre diskret. Menn er jo ofte lettere å vekke enn oss kvinner, men jeg tror uansett at å vekke instinktene mer indirekte har en større effekt enn "skal vi pule". Å vekke instinktene vekker mer flørting og kos på en annen måte enn en rein invitasjon gjør. Og i perioder med tørke tror jeg mer på å vekke instinkter for å vekke lysten mer generellt enn bare å få til en kort omgang der og da Anonymkode: dd6bc...e2c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 TS her. Jeg prøve "Pule?" i går kveld. Det gikk veldig lite bra... "Seriøst?" svarte hun sarkastisk. Er det rart menn er utro? Anonymkode: 1926c...01e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #13 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): TS her. Jeg prøve "Pule?" i går kveld. Det gikk veldig lite bra... "Seriøst?" svarte hun sarkastisk. Er det rart menn er utro? Anonymkode: 1926c...01e Skjønner ikke hva som er vitsen med å kaste bort tiden til folk som prøver å være hyggelige og bidra med å svare på spørsmål. Anonymkode: fe533...d7a
AnonymousBruker Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 Pleier å si "har du lyst" (på kvelden) eller kline så lenge at det utvikler seg til noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå