Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Mulig jeg bare er veldig uvitende fordi jeg aldri har vært gravid altså Men jeg ser både her og mange andre steder folk tar bildeserier av magene sine etterhvert som de vokser. Hva er det som er så spennende med det? Ikke forstår jeg helt de tallene 23+4 ol. heller (er det 23 uker og fire dager?)
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 Mulig jeg bare er veldig uvitende fordi jeg aldri har vært gravid altså Men jeg ser både her og mange andre steder folk tar bildeserier av magene sine etterhvert som de vokser. Hva er det som er så spennende med det? Ikke forstår jeg helt de tallene 23+4 ol. heller (er det 23 uker og fire dager?) ← Har vært gravid jeg, og har ikke ett bilde av magen min fra den tiden. Ikke fra nåtiden heller, for så vidt. Stiller meg som deg, uvitende.
jolie Skrevet 17. desember 2005 #3 Skrevet 17. desember 2005 Man blir vel stolt av magen sin som gravid da. Og med hele verden rett inn i stua, så er det blitt mer allment at man deler 'alt' med hverandre, også voksende mager. Jeg er også stolt av gravidmagen min, men den er ikke noe å ta bilde enda, dessverre Og tallene er fullgåtte uker + dager, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå