Gå til innhold

Antrekk selskap uten kleskode, svarte jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeans-lignende bukser i et pent, glatt stoff, smale bukser. Kan jeg feks bruke disse da, med høye heler og en bluse, eller med pen topp og cardigan over? 

Kan jeg ha en ermeløs topp/singlet under blusen, slik at utpå kvelden når man er ferdig med middag osv, så kan jeg ta av blusen for å være friere til dans og fest? Eller pen topp under cardigan/blazer, og så ta av cardiganen utover kvekerne? 

Fremstår veldig uformelt i invitasjonen, men jeg tenker at bluse i stedet for topp gjør meg litt mer pyntet enn vanlig «ut på byen», eller en pen cardigan utenpå toppen. 

Vil hverken være underpyntet eller overpyntet.

Anonymkode: 0d61d...da0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å svare på siden vi verken vet hvor du skal eller hvordan de andre der er/kler seg. 

Anonymkode: cefe5...3ef

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har jeans-lignende bukser i et pent, glatt stoff, smale bukser. Kan jeg feks bruke disse da, med høye heler og en bluse, eller med pen topp og cardigan over? 

Kan jeg ha en ermeløs topp/singlet under blusen, slik at utpå kvelden når man er ferdig med middag osv, så kan jeg ta av blusen for å være friere til dans og fest? Eller pen topp under cardigan/blazer, og så ta av cardiganen utover kvekerne? 

Fremstår veldig uformelt i invitasjonen, men jeg tenker at bluse i stedet for topp gjør meg litt mer pyntet enn vanlig «ut på byen», eller en pen cardigan utenpå toppen. 

Ja.

Anonymkode: 45bf5...c03

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Umulig å svare på siden vi verken vet hvor du skal eller hvordan de andre der er/kler seg. 

Jeg skal i et selskap uten kleskode 😅 Står i overskriften, glemte å skrive i selve innlegget ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og jeg aner heller ikke hvordan resten kler seg, jeg er bedt med som følge 😕 

• Liker 1
Skrevet

Ja. Tenker det er ganske safe antrekk.

Anonymkode: 7e66c...7ba

Skrevet

Selskap? Hva slags selskap? En uformell middag? Et bursdagsselskap?

Anonymkode: 98b7d...4c1

• Liker 1
Skrevet

Jeans går da til alt, både hverdags og til fest. 

• Liker 2
Skrevet

Jeans er ikke festkler

Anonymkode: 9fc92...8ac

• Liker 1
Skrevet

Om jeg er veldig usikker på hva folk pleier ha på seg, så ringer jeg verten eller noen andre som skal dit... 

Anonymkode: 1e521...8fb

Skrevet
On 1/18/2023 at 2:18 PM, AnonymBruker said:

Ja det er veldig fint

Anonymkode: 87660...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...