AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Har jeans-lignende bukser i et pent, glatt stoff, smale bukser. Kan jeg feks bruke disse da, med høye heler og en bluse, eller med pen topp og cardigan over? Kan jeg ha en ermeløs topp/singlet under blusen, slik at utpå kvelden når man er ferdig med middag osv, så kan jeg ta av blusen for å være friere til dans og fest? Eller pen topp under cardigan/blazer, og så ta av cardiganen utover kvekerne? Fremstår veldig uformelt i invitasjonen, men jeg tenker at bluse i stedet for topp gjør meg litt mer pyntet enn vanlig «ut på byen», eller en pen cardigan utenpå toppen. Vil hverken være underpyntet eller overpyntet. Anonymkode: 0d61d...da0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Umulig å svare på siden vi verken vet hvor du skal eller hvordan de andre der er/kler seg. Anonymkode: cefe5...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har jeans-lignende bukser i et pent, glatt stoff, smale bukser. Kan jeg feks bruke disse da, med høye heler og en bluse, eller med pen topp og cardigan over? Kan jeg ha en ermeløs topp/singlet under blusen, slik at utpå kvelden når man er ferdig med middag osv, så kan jeg ta av blusen for å være friere til dans og fest? Eller pen topp under cardigan/blazer, og så ta av cardiganen utover kvekerne? Fremstår veldig uformelt i invitasjonen, men jeg tenker at bluse i stedet for topp gjør meg litt mer pyntet enn vanlig «ut på byen», eller en pen cardigan utenpå toppen. Vil hverken være underpyntet eller overpyntet. Anonymkode: 0d61d...da0 Ja. Anonymkode: 45bf5...c03 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Umulig å svare på siden vi verken vet hvor du skal eller hvordan de andre der er/kler seg. Anonymkode: cefe5...3ef Jeg skal i et selskap uten kleskode 😅 Står i overskriften, glemte å skrive i selve innlegget ☺️ Anonymkode: 0d61d...da0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Umulig å svare på siden vi verken vet hvor du skal eller hvordan de andre der er/kler seg. Anonymkode: cefe5...3ef Og jeg aner heller ikke hvordan resten kler seg, jeg er bedt med som følge 😕 Anonymkode: 0d61d...da0 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Ja. Tenker det er ganske safe antrekk. Anonymkode: 7e66c...7ba
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Selskap? Hva slags selskap? En uformell middag? Et bursdagsselskap? Anonymkode: 98b7d...4c1 1
Iso1 Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 Jeans går da til alt, både hverdags og til fest. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 Jeans er ikke festkler Anonymkode: 9fc92...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 Om jeg er veldig usikker på hva folk pleier ha på seg, så ringer jeg verten eller noen andre som skal dit... Anonymkode: 1e521...8fb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 On 1/18/2023 at 2:18 PM, AnonymBruker said: Har jeans-lignende bukser i et pent, glatt stoff, smale bukser. Kan jeg feks bruke disse da, med høye heler og en bluse, eller med pen topp og cardigan over? Kan jeg ha en ermeløs topp/singlet under blusen, slik at utpå kvelden når man er ferdig med middag osv, så kan jeg ta av blusen for å være friere til dans og fest? Eller pen topp under cardigan/blazer, og så ta av cardiganen utover kvekerne? Fremstår veldig uformelt i invitasjonen, men jeg tenker at bluse i stedet for topp gjør meg litt mer pyntet enn vanlig «ut på byen», eller en pen cardigan utenpå toppen. Vil hverken være underpyntet eller overpyntet. Anonymkode: 0d61d...da0 Ja det er veldig fint Anonymkode: 87660...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå