AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Vi er ikke sammen engang, bare noe på gang, men det har vi hatt en stund. Hvis det går én dag og vi ikke prates eller meldes, får jeg helt hetta. «Nå vil han ikke mer.» «Han er lei.» Utrolig slitsomt å ha det sånn. Flere? Tips eller triks for å unngå å stresse? Anonymkode: 1b5a7...7d4
marsvin Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 oh yes, kjenner meg igjen. mitt beste tips er ihvertfall å ikke sende mange mld hvis han ikke svarer. og forsøke å holde seg opptatt, og fokusere på der du er istedet. lettere sagt enn gjort, men at en fyr ikke svarer deg skal ikke hindre deg fra å leve ditt liv, har mye med innstilling å gjøre. Dessuten hjelper det å annerkjenne at det stresser deg, og at det er helt naturlig og greit. godta det du ikke får gjort noe med 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 marsvin skrev (10 minutter siden): oh yes, kjenner meg igjen. mitt beste tips er ihvertfall å ikke sende mange mld hvis han ikke svarer. og forsøke å holde seg opptatt, og fokusere på der du er istedet. lettere sagt enn gjort, men at en fyr ikke svarer deg skal ikke hindre deg fra å leve ditt liv, har mye med innstilling å gjøre. Dessuten hjelper det å annerkjenne at det stresser deg, og at det er helt naturlig og greit. godta det du ikke får gjort noe med Han svarer alltid. Hver gang. Men jeg har ikke lyst til å bombe han med meldinger først bestandig, hvis du skjønner. Æsj, jeg trodde at jeg nå i en alder av snart førti skulle være litt mer sikker på meg selv i kjærlighetsrelasjoner, men neida. Anonymkode: 1b5a7...7d4 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Æsj, jeg trodde at jeg nå i en alder av snart førti skulle være litt mer sikker på meg selv i kjærlighetsrelasjoner, men neida. Slikt går jo ikke så fort over. Ditt tilknytningsmønster går gjerne tilbake til barndommen, og litt avhengig av hvor trygge/utrygge dine relasjoner etterpå har vært, kan du godt bli verre med tiden. Å være usikker og klengete, kan til nød fungere med en som er lik, men det blir kanskje litt spesielt. Anonymkode: 1caec...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Slikt går jo ikke så fort over. Ditt tilknytningsmønster går gjerne tilbake til barndommen, og litt avhengig av hvor trygge/utrygge dine relasjoner etterpå har vært, kan du godt bli verre med tiden. Å være usikker og klengete, kan til nød fungere med en som er lik, men det blir kanskje litt spesielt. Anonymkode: 1caec...2d1 Da jeg var i tjueårene, tenkte jeg ikke over slikt i det hele tatt. Men så hadde vi ikke de duppeditter og apper der man kan sjekke den andres status og grønne prikk hele tiden heller. Man kunne sende en sms og kanskje få et svar i løpet av dagen, nå forventes det at man er «på» hele tiden. Slitsomt. Ts Anonymkode: 1b5a7...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #6 Skrevet 18. januar 2023 Det er ikke nødvendig du som er klengete eller har et usikkert tilknytningsmønster, men kanskje han som er unormalt passiv og unnvikende. Eller kanskje han nyter oppmerksomheten? Men uansett hvor sterkt du møtte føle for kontakt, er det neppe så lurt å alltid ta initiativet. Du bør bare bestemme deg for at neste gang skal du vente til han tar initiativet. Anonymkode: 15797...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #7 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke nødvendig du som er klengete eller har et usikkert tilknytningsmønster, men kanskje han som er unormalt passiv og unnvikende. Eller kanskje han nyter oppmerksomheten? Men uansett hvor sterkt du møtte føle for kontakt, er det neppe så lurt å alltid ta initiativet. Du bør bare bestemme deg for at neste gang skal du vente til han tar initiativet. Anonymkode: 15797...0f7 Syns ikke egentlig han er passiv eller unnvikende. Hvis jeg ikke tar kontakt, går det kanskje 3-4 dager før han gjør det. Det har på en måte bare blitt til at det er jeg som tar mest kontakt, sender han en snap eller en link til noe, og på den måten får startet en samtale. Han er flink til å komme med oppfølgingsspørsmål når vi først er igang, faktisk er det som oftest han som holder samtalen i live, og det gjør meg trygg på at han liker meg. Men jeg syns det er slitsomt de dagene jeg har bestemt meg for at han skal få skrive eller ringe først. 😕 Ts Anonymkode: 1b5a7...7d4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi er ikke sammen engang, bare noe på gang, men det har vi hatt en stund. Hvis det går én dag og vi ikke prates eller meldes, får jeg helt hetta. «Nå vil han ikke mer.» «Han er lei.» Utrolig slitsomt å ha det sånn. Flere? Tips eller triks for å unngå å stresse? Anonymkode: 1b5a7...7d4 Dessverre så er det en strategi menn har når de i 99 av 100 tilfeller ser seg om etter noe bedre. Forutsatt at du med en stund mener flere måneder. Anonymkode: 2e6e9...0db 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dessverre så er det en strategi menn har når de i 99 av 100 tilfeller ser seg om etter noe bedre. Forutsatt at du med en stund mener flere måneder. Anonymkode: 2e6e9...0db Tenker mer det er avstand som er problemet…? Vi bor 8-9 timer unna hverandre med bil. Anonymkode: 1b5a7...7d4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 Forholdet er usundt viss du har det sånn. Ikke noe å satse på. Hadde du vert trygg, hadde du ikke hatt de tankene. Anonymkode: eaa5e...48b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forholdet er usundt viss du har det sånn. Ikke noe å satse på. Hadde du vert trygg, hadde du ikke hatt de tankene. Anonymkode: eaa5e...48b Er man ikke alltid litt usikker i starten? Anonymkode: 1b5a7...7d4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er man ikke alltid litt usikker i starten? Anonymkode: 1b5a7...7d4 Vet du hva du er usikker på da? Er det han som gjør deg usikker? Anonymkode: eaa5e...48b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #13 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du hva du er usikker på da? Er det han som gjør deg usikker? Anonymkode: eaa5e...48b Jeg er usikker på hva han vil med meg. Er jeg kun en god chatte-venninne eller er jeg på sikt en potensiell kjæreste? Anonymkode: 1b5a7...7d4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er usikker på hva han vil med meg. Er jeg kun en god chatte-venninne eller er jeg på sikt en potensiell kjæreste? Anonymkode: 1b5a7...7d4 Hva vil DU være? Anonymkode: eaa5e...48b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #15 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva vil DU være? Anonymkode: eaa5e...48b Kjæresten hans Anonymkode: 1b5a7...7d4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #16 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er usikker på hva han vil med meg. Er jeg kun en god chatte-venninne eller er jeg på sikt en potensiell kjæreste? Anonymkode: 1b5a7...7d4 Hvor ofte treffes dere da? Om du ikke hører fra han på 4 dager, hadde jeg regnet han som uintressert. Anonymkode: 2edbe...335 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #17 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor ofte treffes dere da? Om du ikke hører fra han på 4 dager, hadde jeg regnet han som uintressert. Anonymkode: 2edbe...335 4 dager? Så nøyaktig? Okei. Anonymkode: 1b5a7...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå