Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forhåndsbestilte og først nå er det min tur. 4990 for digitalversjonen. 

Men jeg kjøpte Xbox i november og er egentlig ikke interessert i PS5 lenger, så hvis jeg gjennomfører kjøpet er det for å selge videre. 

Noen som vet hvor mye jeg evt kan ta for denne uåpnet? Har prøvd å se på priser og tilgjengelighet på prisguiden.no og det virker ikke som at de som ligger lavest i pris har den tilgjengelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4995,-

Anonymkode: 30491...0c8

• Nyttig 3
Skrevet
5 minutter siden, norw said:

Men jeg kjøpte Xbox i november og er egentlig ikke interessert i PS5 lenger, så hvis jeg gjennomfører kjøpet er det for å selge videre. 

Noen som vet hvor mye jeg evt kan ta for denne uåpnet? Har prøvd å se på priser og tilgjengelighet på prisguiden.no og det virker ikke som at de som ligger lavest i pris har den tilgjengelig.

Du fikk den for 4990; ergo selger du den for 4990, pluss porto.

Alt annet ville ha vært uetisk, og støtte opp om den moderne utgaven av svartebørsen. Grafikkortmarkedet er helt ødelagt av dette.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

4995,-

Anonymkode: 30491...0c8

Godt forslag, men blir ikke 4995 i meste laget ...?

Kjøper får kvittering for en vare kjøpt i en annens navn, noe som kan by på problemer med reklamasjon uansett hvor ubrukt produktet enn er ved kjøp, slik at en fornuftig pris i et normalt marked ville vært minst et par hundre kroner lavere enn butikkpris.

Anonymkode: b2b23...5f1

• Liker 1
Skrevet

Venter på seriøse svar. Jeg skulle ha denne og har ikke bestilt for profitt, men nå har det gått fryktelig lang tid og jeg har som sagt kjøpt Xbox, som kostet under halvparten.

Hvis jeg gjennomfører kjøpet vil jeg legge meg på laveste markedspris,eller rett under, for å selge kjapt og effektivt.

Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Venter på seriøse svar. Jeg skulle ha denne og har ikke bestilt for profitt, men nå har det gått fryktelig lang tid og jeg har som sagt kjøpt Xbox, som kostet under halvparten.

Hvis jeg gjennomfører kjøpet vil jeg legge meg på laveste markedspris,eller rett under, for å selge kjapt og effektivt.

Legg den ut på Finn og prøv deg på 6200 kr. 

Anonymkode: 24723...cb9

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe vanskelig å få tak i PS5 nå, så du får ikke mer enn butikkpris uansett...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legg den ut på Finn og prøv deg på 6200 kr. 

Anonymkode: 24723...cb9

Dette var et mer seriøst svar.

Jeg risikerer vel uansett ikke å tape på dette. Kanskje jeg kan legge ut Finn-annonse og gjennomføre kjøpet om jeg får napp 🤔 bare oppgi noe om leveringstid.

Skrevet
Reign skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe vanskelig å få tak i PS5 nå, så du får ikke mer enn butikkpris uansett...

Butikkprisen er uansett høyere enn 4990.

Skrevet
norw skrev (6 minutter siden):

Butikkprisen er uansett høyere enn 4990.

Da legger du den ut til butikkpris.

Skrevet (endret)
Reign skrev (5 minutter siden):

Da legger du den ut til butikkpris.

Hvilken butikkpris er det? 

Endret av norw
Skrevet
Reign skrev (14 minutter siden):

Hvilke butikker er det som har PS5 på lager?.

norw skrev (12 minutter siden):

Dette var et mer seriøst svar.

Jeg risikerer vel uansett ikke å tape på dette. Kanskje jeg kan legge ut Finn-annonse og gjennomføre kjøpet om jeg får napp 🤔 bare oppgi noe om leveringstid.

Tror du kan gå opp enda litt mer i pris enn 6200, hvis du legger den ut til 7000 så er ikke det en u-pris hvis man ser hva folk forlanger på Finn.

Anonymkode: cae1d...091

• Nyttig 2
Skrevet

Du har jo hatt litt arbeid med det, så legg den til en pris du kan leve meg. Jeg ville prøvd meg på 6k.

Anonymkode: cf437...c18

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor bruker du ikke bytteretten og leverer den tilbake og får pengene tilbake? 

Anonymkode: b185b...7a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor bruker du ikke bytteretten og leverer den tilbake og får pengene tilbake? 

Anonymkode: b185b...7a3

Må nok lese første innlegget i tråden om igjen. Å annullere kjøpet tjener jeg uansett ingenting på. 

Skrevet

Sendte bekreftelse på at jeg ønsker å gjennomføre kjøpet nå. 

Sjekket prisen på Xbox og vurderer å prøve å selge den ettersom prisen har steget, og heller beholde PS5, litt avhengig av betalingsviljen på Xbox'en 😆

Skrevet

Jeg tenker at du er litt i seneste laget dersom formålet er å selge den for profitt.

Det er ikke vanskelig å få tak i PS5 nå så forventet inntjening er marginal.

Anonymkode: 84bbd...ee1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at du er litt i seneste laget dersom formålet er å selge den for profitt.

Det er ikke vanskelig å få tak i PS5 nå så forventet inntjening er marginal.

Anonymkode: 84bbd...ee1

Ok, et svar til. Jeg ser for meg å kunne tjene en tusenlapp på dette, og jeg vil uansett selge med profitt.

Skrevet
norw skrev (7 timer siden):

6.500-8.000.

(Er glad for at noen videreselger via Finn fordi gjorde at jeg fikk tak i den tidlig.

Jada, hvis ingen gjorde det ville alle kunne kjøpe raskere i butikk osv. Ikke helt riktig det. Sony står ansvarlig for mye surr rundt salg av PS5.)

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Tråden låses da det er mye regelbrudd. 

Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...