Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Er ikke den bare utrolig fin? Synes den er nydelig, og hun er virkelig flink. Synes forøvrig hun flørter litt i overkant mye med kamera i den reklamen.
Catus Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg den er litt kjedelig.. 1
frizzbee Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 jeg synes den er veldig juuuuuuuuul!!! og jeg nynner med, så jeg tror jeg liker den litt
Pimbila Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Enig i det med reklamen Synes sangen er ok, ikke noe mer enn det.
Gjest gjest Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 har ikke hørt sangen... men reklamen har jeg sett,og den syns jeg er trasig.jeg kjøper ikke den pakka der nei! 1
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #7 Skrevet 17. desember 2005 sukkersøt med sirup på, litt for mye for min del. og veldig monoton, sikkert grei bakgrunnsmusikk når man er opptatt av en bok el. men synes kanskje det for reklamen durer og går i hver eneste reklamepause, akkurat som maria mena, sendes altfor ofte.
Gjest Kålungen Skrevet 17. desember 2005 #8 Skrevet 17. desember 2005 Syns sangen er fin, men videoen er dårlig. Voldsomt til kameraflørting! Syns i utgangspunktet hun er ei veldig søt jente, men det hadde nok ikke vært førsteinntrykket mitt hvis den videoen var første gangen jeg så henne.
Ramy Skrevet 17. desember 2005 #9 Skrevet 17. desember 2005 Syns snagen er fin jeg... men har igrunnen aldri hatt sangen for tone... når det gjelder "reklamen" så er det jo bare klipp fra musikkvideoen da, og det er jo veldig vanlig at artistene flørter med kameraet i musikkvideoene... dessuten så er jo det en stor del av imaget hennes da..det med flørtingen liksom...
Ireth Carnesir Skrevet 17. desember 2005 #10 Skrevet 17. desember 2005 Liker ikke stemmen hennes, og sangen var ikke noe spesielt fin. Jenta er vel søt, men det er liksom alt.
Jane How Skrevet 17. desember 2005 #11 Skrevet 17. desember 2005 Syns den sangen er ufattelig kjedelig... "this is a song of bliss and it goes like this" eller noe. Lite kunstnerisk over den diktningen.... syns jeg da. 1
Gjest Tristessa Skrevet 17. desember 2005 #12 Skrevet 17. desember 2005 Platt og kjedelig. Og videoen er helt tragisk. Overretusjerte sekvenser med Tone, Tone som flørter med gutt, Tone som poserer på kjøretøy. Blæh. Men 1000 ganger bedre enn Jorun-fadesen. Eller mindre dårlig, alt etter som. 1
Søtpotita Skrevet 17. desember 2005 #13 Skrevet 17. desember 2005 Likar faktisk den sangen der, behageleg å høyra på. Hadde faktisk aldri trudd at eg ville meina det. Syns videoen er "overflørtete"...ser utruleg unaturleg ut! Men myyykje betre enn Jorun, det er skrammel
Gjest Gjesta Skrevet 18. desember 2005 #14 Skrevet 18. desember 2005 Likar faktisk den sangen der, behageleg å høyra på. Hadde faktisk aldri trudd at eg ville meina det. Syns videoen er "overflørtete"...ser utruleg unaturleg ut! Men myyykje betre enn Jorun, det er skrammel ← Da er det i hvert fall en her som er til dels enig med meg. Liker den uansett jeg, sangen altså. Den har fin melodi. Har ikke hørt så nøye etter på teksten enda.
monja Skrevet 18. desember 2005 #15 Skrevet 18. desember 2005 Likar faktisk den sangen der, behageleg å høyra på. Hadde faktisk aldri trudd at eg ville meina det. Syns videoen er "overflørtete"...ser utruleg unaturleg ut! Men myyykje betre enn Jorun, det er skrammel ← Enig
fiesta Skrevet 18. desember 2005 #16 Skrevet 18. desember 2005 Syntes den er fin jeg. Og hun er jo mye bedre enn hun som ble nummer 2 i fjor. Hun hadde ikke en fin stemme. Ville heller hatt Tone sin plate enn hennes.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #17 Skrevet 18. desember 2005 Ja sangen er fin. Men det er det. Det blir litt for fint etter min smak. Produentene har hjulpet veldig til med å lage ei platt og kjedlig plate som ikke gjør at hun får vist seg fram noe særlig.
Ladyen Skrevet 18. desember 2005 #18 Skrevet 18. desember 2005 Syns at hun har blitt en skikkelig Sissel-Kyrkjebø-light-utgave. Det blir for hønsehjerne å skulle stå å "flørte" så intenst med et kamera. Glinsende pikelepper og et blikk som liksom er ungpikeblygt, men som samtidig veier et tonn = selge tamme låter, pakket inn som "godsaker" ? Gammelt nytt. Jeg kjøper det ikke. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #19 Skrevet 18. desember 2005 Sangen er søt. Videoen er kvalm...
methea Skrevet 18. desember 2005 #20 Skrevet 18. desember 2005 Jeg liker den faktisk. Og hun ser virkelig fabelaktig ut i videoen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå