Rødstrupa Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Hvordan er naboforholdene der du bor? Er dine naboer ok, greie å forholde seg til, eller til stor frustrasjon og ergrelse? Det betyr jo faktisk en hel del, spesielt dersom man bor tett på hverandre. Hvordan er det for deg/dere?
Illuminatum Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Rødstrupa skrev (10 minutter siden): Hvordan er naboforholdene der du bor? Er dine naboer ok, greie å forholde seg til, eller til stor frustrasjon og ergrelse? Det betyr jo faktisk en hel del, spesielt dersom man bor tett på hverandre. Hvordan er det for deg/dere? De på ene siden er noen store egoister og er mislikt av alle, mens de andre er greie. Noen har vi mer kontakt med enn andre, men det er bare naturlig 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Har alle slags naboer her,både hyggelige,sure,noen har blitt mine beste venner,og noen er rett og slett så uhyggelige at de er litt skumle😅bor i høyblokk,med to andre like store blokker rett ved☺️er et eget lite samfunn her. Trives med det,og ville ikke hatt det annerledes👌 Anonymkode: 533e0...6b7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 Ett bygdedyr i nabohuset, resten er hyggelige mennesker. Anonymkode: 1197b...271
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 Nabo 1 - verdens beste forhold til å er så hyggelig og god Nabo 2 - Tror h*n eier verden, anti barnevern, rasist og blander seg i alt fra søppelkasser til hva man har i garasjen sin, snakker stygt om alle utenom seg selv Nabo 3 - Nyinnflyttere der en er veldig sjenert så ikke fått noe inntrykk og den andre har virket hyggelig på de to små korte treffene Anonymkode: 6a903...908
Sola de Skrevet 18. januar 2023 #6 Skrevet 18. januar 2023 Noen er ok. Noen burde bodd i en skog uten naboer. Noen er som Narvestad med alt det medfølger. Noen er rett og slett bare uhøflig.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #7 Skrevet 18. januar 2023 Bor i seksmannsbolig. Fire av mine naboer er veldig hyggelige. To av dem kan jeg skravle med en halvtime om vi møtes i oppgang eller innkjørsel. Eller på butikken for den saks skyld. Den siste er veldig stille av seg, men de få gangene vi snakker så er hun også veldig hyggelig. Alle bidrar også til at det hyggelig rundt huset, i tillegg til at det er lite sjenerende støy. Anonymkode: 3eaed...88f 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #8 Skrevet 18. januar 2023 Har hatt verre, for å si det sånn… Bor i et område med eldre eneboliger og store hager, så det er grei avstand mellom husene. De fleste som bor her er godt voksne, kun en barnefamilie der minstemann går på ungdomsskolen. Jeg foretrekker minst mulig kontakt med naboene, men hilser og småprater litt når vi møtes. Anonymkode: ddfa2...782
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #9 Skrevet 18. januar 2023 Vi har bodd her i snart to måneder. Til nå har flere av naboene hilst og slått av en prat, hyggelige alle sammen. Der vi bodde før var det kun en nabo som snakket, alle andre var mest opptatt av seg selv. Jeg trenger ikke ha så mye med naboene å gjøre men hvis man er på god hils og kan snakke litt så er det såååå mye enklere når man må ta opp saker. Anonymkode: c6c54...cfc 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #10 Skrevet 18. januar 2023 My best friend 😁 Har også en fyr i etasjen over, helt okei men kjenner han ikke sånn veldig. Bodde i rekkehus før m exen, han kranglet på seg alle naboene å det var skikkelig dårlig stemning. Da jeg kasta han ut ble alle skikkelig hyggelige. #livetmednarsissistex Anonymkode: 6c796...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #11 Skrevet 18. januar 2023 Det er ulike typer. Mange rolige, greie mennesker. Noen festløver, og så de obligatoriske oppusserne som borrer i veggen dag og natt. Anonymkode: b765e...933
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #13 Skrevet 18. januar 2023 Bor ved siden av en kjendis som ALDRI hilser, selv om vi har bodd vegg i vegg i over 20 år. Anonymkode: a8458...422
Rødstrupa Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2023 Fionas skrev (Akkurat nå): Nei nei nei!!!!! Uff da🙈 1
Sententia Skrevet 18. januar 2023 #15 Skrevet 18. januar 2023 Bor på byggefelt. Hele feltet er uvenn med ene naboen min 😂 Resten av gjengen er super! ❤️
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #16 Skrevet 18. januar 2023 Hyggelige naboer er forferdelig. Skal alltid slå av en meningsløs prat med smil og kanskje (urk) til og med litt latter. Og så har man det gående. Så jeg unngår så langt jeg kan kontakt og går omveier om jeg ser noen av dem nærme seg på gata. Anonymkode: 9df7e...4d3
klarinetta Skrevet 18. januar 2023 #17 Skrevet 18. januar 2023 Utrolig greie, stort nabolag. Kan ikke komme på noen som ikke virker hyggelige. Kjenner flere godt. Bodd her i 10 år. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #18 Skrevet 18. januar 2023 Bor i sameie, totalt fire leiligheter. Den ene har jeg veldig godt forhold til, vi deler hageflekk. Har en god tone med de oppe. Et par rett over veien har vi en samtale med i ny og ne for å høre hvordan det går med hverandre og om det er noe man trenger hjelp til. Neste nabo vet jeg ikke, men har ikke jobbet for noe heller, så i år startet jeg med å si godt nytt år og hei og fikk respons. Neste nabo har det med å breie seg og parkerer hvor de enn føler på, inkludert sameiets private. Dårlig tone der, selv om barna våre leker. De ved siden der er bare irriterende og bruker plenen vår til gjennomgang. På vinterstid lager de underholdning, aldri skodd for snø og isføre og denne gata er i en bakke med sving som heller. Ellers er man på hils med flere, kommet i prat med flere etter man fikk hund. Så er nok jeg både hatet og elsket av andre og. Anonymkode: d76bf...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå