AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Jeg er endelig tilbake på hesten etter skilsmissen for to år siden. 🙌🏼 Nå har jeg funnet en fyr jeg har skikkelig lyst på sex med, men jeg er redd for sykdommer. Jeg bor på et lite sted, men jeg jobber i nabobyen som er større. Jeg har ikke så lyst til å gå inn på det lokale legekontoret og be om test, for jeg kjenner så mange der, så finnes det enkle, anonyme måter å teste seg for tiden? Det blir nok kondom, i alle fall første gang, men er det lurt å teste likevel? I så fall når? Dagen etter, en uke etter eller en måned etter? Og hvis kondomet ryker, så må jeg i alle fall teste. (Ikke redd for graviditet siden jeg har spiral). Hadde satt veldig pris på litt hjelp, for her føler jeg meg som en fisk på land... Anonymkode: ce00e...49c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Om du ikke vil teste deg på legekontoret finnes det egne kit du kan bestille på nett. Disse skal være pålitelige. Viktig at du venter til 14 dager etter samleie for ikke å få falsk negativ test. Dersom dere bruker kondom ville jeg ikke bekymret meg, men ved ethvert partnerbytte hvor en har ubeskyttet samleie, bør en teste seg Og forresten; jobber selv på legekontor i en bygd, tar x antall klamydiatester på pasienter daglig (tas som regel av en urinprøve), og jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg kjenner dem jeg tar det av. Tar også på folk jeg vet er gift osv, heldigvis har helsepersonell taushetsplikt Anonymkode: 4f65f...b22 1
Mamajune11 Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Bytt fastlege til der du jobber. Ser han over nevner hjemmetest. DET hadde ikke jeg stolt på hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå