AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Jeg skulle egt reise på tur i begravelse å være borte i 3 dager. Jeg hadde bestilt flybilletter og skulle reise med min søster opp for å møte min mor der. i utgangspunktet burde jeg aldri sagt ja til å reise for den siste måneden har jeg slitt såppas mye med psyken og det toppet seg i januar. Har hatt såppas sterk angst at jeg har spydd, hatt skjelvinger osv osv. føler meg helt utmatta og jeg har begynt å drikke/røyke mer å blitt mer selvdestruktiv. i natt endte jeg opp med å få panikkangst så jeg stakk av og jeg føler meg nesten sinnsyk nå.. og føler meg helt lost! Hater at folk nå(familien) innser hvor dårlig psykisk jeg er. Og at reisen nå blir utelatt, føler meg nesten manisk? Og jeg har virkelig mista meg selv nå og jeg er redd. Føler jeg har skuffet meg selv og alle rundt meg fordi jeg ikke klarte 3 dager vekke! Føler jeg har skyvd vekk venner og annet i det siste fordi jeg er så dårlig. har dere noen gode råd til meg? Ila det siste året har jeg også mistet jobben og generelt ikke vært på mitt beste sted. Begynte også å date en jente som jeg har holdt på med kjempe lenge nå og vi endte opp med å bare være venner. Men vi ligger fortsatt sammen å prater hver dag.. etter å ha vært i et traumatisk psykisk/fysisk mishandlende forhold i flere år nå, vet jeg at jeg blir ekstra trigget i relasjonen jeg nå har fått til denne jenta fordi hun er så god med meg.. og nå viser jeg frem det aller verste i meg. Jeg er 25 år og egt alltid hatt en litt svak psyke! Håper alt ordner seg for meg etterhvert også.. Anonymkode: 78692...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Blir du fulgt opp på noen som helst måte? Jeg tenker at det er viktig du tar kontakt med fastlegen din nå og forklarer situasjonen. Evnt ringer mental helse telefon 116 123 Anonymkode: b77a1...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir du fulgt opp på noen som helst måte? Jeg tenker at det er viktig du tar kontakt med fastlegen din nå og forklarer situasjonen. Evnt ringer mental helse telefon 116 123 Anonymkode: b77a1...e3e Blir ikke fulgt opp på noen måte nå.. Anonymkode: 78692...8ab
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 Nå er du jo inne i en dårlig periode og da er følelsene dine ute av balanse. Følelser er ikke sannhet og særlig ikke akkurat nå. Negative tanker om deg selv er nok angsten som snakker. Du føler at du har skuffa deg selv og andre fordi du ikke greide en lang reise mens du er syk, men du kan jo ikke noe for at du har blitt dårlig. Du har forsøkt å gjennomføre selv om det er en veldig vanskelig tid for deg nå. Om noe har du jo vært modig. Hvis det var din venn eller ditt familiemedlem så skulle vel du ønske å vite hvordan de hadde det så du kunne støtte og hjelpe dem? Ta kontakt med fastlegen din og fortell akkurat hvordan det er. Ta vare på helsen din nå, det er det viktigste. Anonymkode: 04b14...77b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå