Gå til innhold

Lei av at folk sier at meg og exen vil nok bli sammen igjen en dag.. (vi har ikke noe barn sammen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
etter 5 år sammen så ble det Dessverre slutt på forholdet mellom meg og exen.. utroskap osv er ikke inn i bildet. Men mer at vi vokste fra hverandre.. og interesser. 
det var ikke lett nei.. men det var for det beste, angrer ikke på noe i det hele tatt og det var verdt det, men dessverre kom forholdet våres til sin slutt.. det var ikke et lett valg men fordi vi er så ekstrem glade i hverandre så ville vi heller avslutte det en å forsette å såre hverandre..

vi elsker hverandre foresatt og vil forbli gode venner :)  Uansett om vi skal fokusere på oss selv for nå. 

folk mener at hvorfor slo vi opp om vi foresatt elsker hverandre og at vi vil finne veien tilbake! 
Men det tror jeg ikke på. Og heller vet jeg ikke om jeg ville blitt sammen igjen.

tanken med at han vil nok eksperimentere med andre kvinner nå som han er singel, hadde det blitt litt smule rart, uansett om det gikk 2-3 år etter bruddet og ta han tilbake. 
Har noen av dere erfaringer med dette og ville dere tatt tilbake exen om det ser ut til å funke igjen?

Anonymkode: 554cc...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du tilbake?

Anonymkode: 7eb84...77b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vil du tilbake?

Anonymkode: 7eb84...77b

Uansett hvor fint vi hadde det så tror jeg det beste er å forbli venner. 
jeg vil nok finne ut av nye ting

og bli bedre kjent med meg selv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! 
etter 5 år sammen så ble det Dessverre slutt på forholdet mellom meg og exen.. utroskap osv er ikke inn i bildet. Men mer at vi vokste fra hverandre.. og interesser. 
det var ikke lett nei.. men det var for det beste, angrer ikke på noe i det hele tatt og det var verdt det, men dessverre kom forholdet våres til sin slutt.. det var ikke et lett valg men fordi vi er så ekstrem glade i hverandre så ville vi heller avslutte det en å forsette å såre hverandre..

vi elsker hverandre foresatt og vil forbli gode venner :)  Uansett om vi skal fokusere på oss selv for nå. 

folk mener at hvorfor slo vi opp om vi foresatt elsker hverandre og at vi vil finne veien tilbake! 
Men det tror jeg ikke på. Og heller vet jeg ikke om jeg ville blitt sammen igjen.

tanken med at han vil nok eksperimentere med andre kvinner nå som han er singel, hadde det blitt litt smule rart, uansett om det gikk 2-3 år etter bruddet og ta han tilbake. 
Har noen av dere erfaringer med dette og ville dere tatt tilbake exen om det ser ut til å funke igjen?

Jeg har alltid gitt en eks en ny sjanse, det har aldri fungert i lengden. I stedet har deg endt opp som en person jeg rett og slett ikke tåler lengre.

Jeg vet om to som var et bra par lenge, det tok slutt av naturlige grunner. De er kjempe gode venner, men de har nye partnere begge to. 

Anonymkode: e1d53...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...