Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 uker igjen og magen begynner å bli stor og i veien. I tillegg er jeg så sliten hele tida at jeg bare vil sove. Er det flere som har det sånn? Jeg kan våkne og føle meg uthvilt, men en time senere kan jeg sovne på sofaen...

Anonymkode: a1a9b...041

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har 4 uker igjen og magen begynner å bli stor og i veien. I tillegg er jeg så sliten hele tida at jeg bare vil sove. Er det flere som har det sånn? Jeg kan våkne og føle meg uthvilt, men en time senere kan jeg sovne på sofaen...

Helt vanlig :) 

Anonymkode: 2cb3f...351

Skrevet

Når begynner permisjonen din? Jeg har det helt likt selv og er så glad permisjonen snart begynner. Før og etter jobb og i helgene er jeg totalt ødelagt.

Anonymkode: 0e920...a55

Skrevet

Helt vanlig ja!

De siste ukene var forferdelig, og jeg gruer meg allerede til de siste ukene av dette svangerskapet. 
Jeg kunne gå på butikken uten å ha en plan om hva jeg skulle ha og hvordan løypa i butikken kunne bli kortest mulig. Jeg måtte handle i nærheten av mine foreldre slik at jeg kunne dra dit for å ta en pause før jeg kjørte hjem igjen..

Nå skal jeg fungere som mamma 😂 jeg kan ikke forstå hvordan dette skal gå, men håper jeg er litt sprekere denne gangen.

Anonymkode: 3d59e...941

Skrevet

Jeg har en uke igjen til permisjon. Og legen har bedt meg gå en time per dag for å sørge for at babyens hode skal gå lenger ned i bekkenet. Det er virkelig det siste jeg har lyst til! Jeg jobber hjemmefra, men det er ikke særlig effektivt for tida, kan jeg love..! Tror ikke jeg hadde klart meg i vanlig jobb nå! Håper energien kommer mer tilbake når babyen kommer..!

Skrevet

Helt normalt. Jeg måtte sove en lur hver dag for å komme meg gjennom ettermiddagen i begge svangerskapene.

Alle sier «bare vent til babyen kommer for da skal du virkelig få kjenne på trøtthet», men jeg synes personlig at trøttheten man kjenner på under svangerskapet er mye mer lammende enn når babyen er ute. Men det varierer sikkert fra person til person det og😊 Hold ut og hvil når du kan.

Anonymkode: 6ffa3...e82

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg opplevde å bli veldig sliten/trøtt etter at jeg startet permisjonen, 3 uker før termin. Men i og med at du allerede er så sliten - kanskje det hjelper for deg når du går ut i permisjon. Kan ikke være mange ukene til med jobb nå?🤗 Hold ut! 

Anonymkode: d9ed8...838

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har en uke igjen til permisjon. Og legen har bedt meg gå en time per dag for å sørge for at babyens hode skal gå lenger ned i bekkenet. Det er virkelig det siste jeg har lyst til! Jeg jobber hjemmefra, men det er ikke særlig effektivt for tida, kan jeg love..! Tror ikke jeg hadde klart meg i vanlig jobb nå! Håper energien kommer mer tilbake når babyen kommer..!

Trener du/går tur/er i annen aktivitet? det kan jo være slik at man får mer energi av det. Ikke at jeg mener du skal starte å trene nå om du ikke allerede gjør det, men kanskje en tur i frisk luft kan gjøre deg godt, selv om det ikke frister så mye? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Trener du/går tur/er i annen aktivitet? det kan jo være slik at man får mer energi av det. Ikke at jeg mener du skal starte å trene nå om du ikke allerede gjør det, men kanskje en tur i frisk luft kan gjøre deg godt, selv om det ikke frister så mye? 

Jeg har vært aktiv mesteparten av svangerskapet og bare tilpasset etter hvert. Formen har vært god frem til nå, men nå er jeg supersliten igjen. Men det er jo bare å komme seg ut. Det går fint, men merker at jeg blir trøtt av det også og at det gjerne ender med at jeg sovner på sofaen etter tur. 😂

Skrevet

Vanlig, men hadde tatt en liten sjekk på om du har nok jern

Anonymkode: b1094...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...