Gjest Vinga i.i Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Flere som synes denne erkebritiske serien er morsom? Men hvor ble det av den gale eldstesønnen? :klø: Han var jo den morsomste av dem alle.
nostalgia Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 Ja, jeg synes den er veldig morsom - men, synes kanskje den har tapt seg litt i det siste? (har ikke sett de siste 2-3 episodene heller) Eldstesønnen er jo utrolig morsom, så jeg håper ikke han tas ut av serien??
Lady Lovelylocks Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Syns også dette er en morsom serie, og jeg som dere, savner eldstesønnen...
moka Skrevet 20. desember 2005 #4 Skrevet 20. desember 2005 råkul serie. men sjelden hjemme så jeg får sett det...
Litt Lost Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Veldig bra serie. Sånn at jeg skynder meg å legge gullet mitt så jeg får kost meg med humoren... Savner ikke eldste gutten noe særlig, alle karakterene er så utrolig bra på sin måte så det er serien i seg selv som gjør det verdt å titte på. Dog, eldste gutten var jo bra da. Han hadde en fin karriere i de ulike jobbene
Anglofil Skrevet 20. desember 2005 #6 Skrevet 20. desember 2005 Synes den er kjempe bra, elsker den serien! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå