Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker har fine babyklær? Jeg har handlet en del til baby, men har vært veldig økonomisk av meg, så hun har mest basics. Nå som jeg er i nesting mode skulle jeg gjerne kjøpt litt flere søte, matchende antrekk 🥰

Anonymkode: 5ed4b...f11

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns Zara har masse pent. Og Newbie merket hos KappAhl. Lillelam også. Men vil du ha noe som andre ikke har så shop i utlandet. 

Endret av Urwa
  • Liker 2
Skrevet

Lindex har utrolig mye fint. Plaggene er også litt rimeligere, men av god kvalitet. Kjøper jeg nye klær er det nesten utelukkende fra Lindex 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kun arvet og brukt tøy, men skulle jeg handlet selv hadde jeg gjort det på Boozt/Zalando tenker jeg. Da får man noe litt annerledes enn alle andre. 

Anonymkode: b03f0...73c

Skrevet

KappAhl har newbie 😍

• Liker 1
Skrevet

Zalando :) 

Anonymkode: 620a1...f88

Skrevet

Jeg synes Newbie, Lindex, Polarn&Pyret, Hust&Claire og MarMar har fine klær :) Mange andre merker og men var det jeg kom på i farten.

Jeg ville ikke kjøpt alt for mye før baby kom da. Jeg kjøpte masse upraktiske klær før baby ble født som aldri ble brukt. Greit å se hva man liker og få erfaringen med baby der. Feks liker noen bukse+sokker, noen liker strømpebukse og noen liker bukse/pysj med fot. Noen liker glidelås og noen liker knapper. Pluss at man ofte får mye gaver av de minste størrelsene.

Ganske safe å kjøpe sett med body + bukse da.

Anonymkode: 02a3f...322

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes Newbie, Lindex, Polarn&Pyret, Hust&Claire og MarMar har fine klær :) Mange andre merker og men var det jeg kom på i farten.

Jeg ville ikke kjøpt alt for mye før baby kom da. Jeg kjøpte masse upraktiske klær før baby ble født som aldri ble brukt. Greit å se hva man liker og få erfaringen med baby der. Feks liker noen bukse+sokker, noen liker strømpebukse og noen liker bukse/pysj med fot. Noen liker glidelås og noen liker knapper. Pluss at man ofte får mye gaver av de minste størrelsene.

Ganske safe å kjøpe sett med body + bukse da.

Veldig godt poeng! Vi ble tipset om å ikke kjøpe ting med fot fordi det angivelig er myyyye bedre med bukse pluss sokk, men på vår baby i vår hverdag synes vi det fingerer mye bedre med ting med fot. 

Anonymkode: 5e268...2e8

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig godt poeng! Vi ble tipset om å ikke kjøpe ting med fot fordi det angivelig er myyyye bedre med bukse pluss sokk, men på vår baby i vår hverdag synes vi det fingerer mye bedre med ting med fot. 

Anonymkode: 5e268...2e8

Og jeg liker best bukse+sokker men hadde kjøpt masse strømpebukser fordi "alle" sa til meg at det var best men jeg syntes det var trangt og vanskelig å ta på og de passet dårlig på min baby (for lange i beina) 😄

Jeg hadde også kjøpt gensere og kjoler, kjempeupraktisk til liten baby.

Skrevet
Urwa skrev (9 timer siden):

Men vil du ha noe som andre ikke har så shop i utlandet. 

Hvorfor i all verden er dette viktig? 

Skrevet
2 minutter siden, Reign said:

Tenker og at dette er helt uviktig for en baby. Den skal ikke akkurat på fest der den kanskje har samme antrekk som noen andre 😄 Er som regel bare en selv og nærmeste familie og venner som ser baby første tiden. 

Kan også nesten garantere at det kun er deg selv og mormor/farmor som bryr deg om hva babyen har på seg 🙈 Personntg "pyntet" jeg baby bare for svigermor og moren min, og tenkte mest på praktiske myke klær ellers, og ikke bruke for mye penger på unødvendige klær :) Men der er jo folk forskjellige da, noen synes jo det er gøy å kle baby i søte klær og det er jo ok såklart :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenker og at dette er helt uviktig for en baby. Den skal ikke akkurat på fest der den kanskje har samme antrekk som noen andre 😄 Er som regel bare en selv og nærmeste familie og venner som ser baby første tiden. 

Kan også nesten garantere at det kun er deg selv og mormor/farmor som bryr deg om hva babyen har på seg 🙈 Personntg "pyntet" jeg baby bare for svigermor og moren min, og tenkte mest på praktiske myke klær ellers, og ikke bruke for mye penger på unødvendige klær :) Men der er jo folk forskjellige da, noen synes jo det er gøy å kle baby i søte klær og det er jo ok såklart :)

Det er bare så unødvendig å bestille masse ting fra utlandet - med den miljøkostnaden frakt er - når det finnes så mye i Norge, bare fordi man er redd for at noen andre skal ha på seg det samme.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Neeeida, barseltreff og mamma+babytrening er ypperlige plasser å få komplimenter for babyens antrekk på, og venninner som er ivrige på å treffes og engasjere seg :)

Finn.no brukte klespakker fulle av Newbie så klart :D

Skrevet
Reign skrev (4 timer siden):

Ikke «viktig» men jeg syns det er gøy😊

Skrevet

Jeg liker merket Newbie fra Kappahl. Mye fint og billig, og ja det finne mye brukt som selges også. Ellers liker jeg merket Name it også. Ikke handlet noe selv men fått en del i det merket og det er mye fint. Jeg synes det er greit å være litt bevisst hva baby har på seg. Får utrolig mye glorete klær med glitter og knallfarger. Bare fordi jeg har en jente så må jeg ikke ha knæsj rosa klær. Noe rosa er fint men ikke ALT.

Anonymkode: 5e22f...563

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...