Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tro at de fleste utroskap og affærer ikke blir oppdaget.,leit nok. Så lenge man er ikke er dum, og glemsk og uforsiktig , er det jo bare å ikke la ektefellen ha tilgang på tlf din, ikke komme hjem stadig senere etter jobb etc? hvordan oppdaget du at din partner var utro? 

Det er vel også slik at hvis man som partner har mistanke, så ser man lettere tegn enn hvis man lever i god tro om at alt er flott?

Anonymkode: 721eb...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visse tegn var der nok, men jeg visste jo at jeg hadde en solid og stødig mann, så jeg så dem ikke. Over en periode på noen år, ble det flere. Sjekket til slutt telefonen, og år med bedrag ble avdekket. Han hadde aldri vært den stødige karen, både jeg, og alle rundt oss, trodde han var.

Anonymkode: a5b72...6bb

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet

Ble fullstendig tatt på senga etter 25 år med ekteskap. Vi har alltid vært veldig gode venner i tillegg til å være kjære, så der var helt grusomt vondt å finne ut at han forlot meg til fordel for en 15 år yngre kollega. Bare fortalte meg en sommerdag at han ville skilles. Rett etter grilling, dag på stranda og mens jeg strøk skjorta til vår 16 år gamle sønn som skulle i bursdag....

Anonymkode: 2d460...3e6

• Hjerte 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Fant det på telefonen hans. Alt virket topp mellom oss ellers. 

Kunne aldri vært sammen med en mann i fremtiden som ikke gir meg tilgang til telefonen om jeg ønsker det. 

Anonymkode: 466f2...e0a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ble fullstendig tatt på senga etter 25 år med ekteskap. Vi har alltid vært veldig gode venner i tillegg til å være kjære, så der var helt grusomt vondt å finne ut at han forlot meg til fordel for en 15 år yngre kollega. Bare fortalte meg en sommerdag at han ville skilles. Rett etter grilling, dag på stranda og mens jeg strøk skjorta til vår 16 år gamle sønn som skulle i bursdag....

Anonymkode: 2d460...3e6

Det er i sånne tilfeller man virkelig håper på karma.

Han blir nok etter hvert for kjedelig for den 15 år yngre kollegaen, og 25-års ekteskap tyder på at han ikke er helt ung, da blir det lett til at han får gå der alene til slutt. Virker som noen bare fullstendig mister hodet og all fornuft. Og måten det blir gjort på... Null omtanke.

Anonymkode: 50c40...da8

• Liker 5
Skrevet

I ettertid ser jeg mange tegn, men levde i uvitenhet til jeg ble tipset anonymt. Han benektet først alt til jeg la fram bevis. Da la han alle kort på bordet. Evig takknemlig til tipser. Jeg vet ikke hvem, men uten denne hadde jeg fortsatt levd på en løgn.

Anonymkode: 0a65d...495

• Liker 4
Skrevet

Jeg la merke til at han oftere og oftere ville legge barna på kvelden. Han gjorde det for å kunne skrive med elskerinnen. En dag fikk jeg nok og logget inn på mobilen hans. Der var det et langt forhold mellom ham og en 10 år yngre kollega. Hun var tykkere enn meg, mørkere hår, mye lavere enn meg og generelt en helt annen person enn det jeg er. 16 års ekteskap/samboerskap rett i vasken. Han bor fortsatt med henne og de har giftet seg. 

Anonymkode: 26a7e...581

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har opplevd utroskap tre ganger med forskjellige. Opplever meg selv som en helt vanlig dame som velger det som virker som snille menn. Men har likevel uflaks 😕

1. Merket at det var noe som ikke stemte. En gang bestemte jeg meg for å sjekke telefonen hans, og fant der bevis på at han hadde hatt sex med ei dame to ganger over en periode.

2. Samboeren min kom ikke hjem til avtalt tid. Jeg fikk en dårlig magefølelse. Kom hjem dagen etter. Han nektet for alt, men jeg bare skjønte det. Han hadde hatt sex med ei dame på byen fordi han hadde blitt så full. Han la kortene på bordet til sist, men det tok tid..

3. Følte vi hadde det veldig bra sammen. Kranglet sjeldent, gjorde hyggelige ting, merket ikke noe spesielt. Jeg ble gravid etter at vi hadde vært sammen i noen år. Vi fikk barn, og da barnet var ca 5 måneder fikk jeg en melding fra en mann som hadde oppdaget at hun var utro mot ham med mannen min. De var kolleger. De hadde sextet på Snapchat i over et år, mens jeg var gravid også. Ikke hatt samleie, men var ikke langt unna. Det var et ekstremt stort sjokk. Skulle ønske jeg ikke hadde vært så naiv, ville aldri funnet ut av det om ikke mannen hennes hadde gjort det og tatt kontakt med meg.

Anonymkode: a6cfe...a03

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er derfor det er så utrolig viktig at folk sier ifra! Det er stygt å la folk leve i uvitenhet.

Anonymkode: 9a401...488

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Han glemte hva han fortalte av løgner og historiene hans stemte ikke noen uker senere.

I tillegg fikk jeg direkte tips om hva han drev med da jeg ikke var hjemme eller ikke kom hjem om natta.

Anonymkode: 504bf...d3c

• Liker 1
Skrevet

Mannen min ga beskjed til meg at han ikke var glad i meg på riktig måte lenger. Vi jobbet med ting og snakket om hva som var galt, men han sa det ikke var noen andre. Jeg var fortvilet, han var jo fremdeles glad i meg og han trøstet meg, og vi hadde fremdeles sex. En gang sa han at han kom til å savne sexen hvis det ble slutt mellom oss, for det er vi faktisk skikkelig gode på. Han fikk seg ny telefon, jeg liker jo nye tekniske greier og fikk lov til å se på den. Jeg kom da borti en måte å se alle åpne apper, og da så jeg "jeg elsker deg" i en chatteapp. Jeg sa ingenting, men ventet til etter helgen, for da hadde vi avtalt ungefri og en fin helg sammen for å styrke forholdet. Hvis han hadde tenkt å gå fra meg, ville jeg tyne det siste ut av ham. Søndag morgen konfronterte jeg. Han ble sur, men la kortene på bordet. På kvelden hadde han funnet ut at han ville gjøre det slutt med henne og satse på meg. Etter han hadde vært åpen om det jeg trengte, gitt meg tid, gitt meg rom til å være forbanna og vært på rådgivning, kunne vi si at vi elsket hverandre igjen. To år senere kunne jeg si jeg tilga, for da hadde han klart å overbevise meg om at han ønsket oss, hadde lært hva han gjorde feil og hvorfor det ble sånn og at han derfor kan klare å stoppe det lenge før det går så langt som det gjorde da(og det har trengtes mye overtaling og bekreftelse og gode argumenter for å overbevise meg). Selv om det fremdeles hender jeg kan være lei meg, klarer vi å behandle det med respekt begge veier, og nå 7 år etterpå har vi det veldig bra. (Dette ble visst litt mer enn bare hvordan vi fant det ut).

Anonymkode: e9212...c72

• Liker 1
Skrevet

Han hadde ikke logget av sosiale medier på sin gamle tlf. Der fikk jeg fullt innsyn… meldinger han hadde sendt med andre damer og damer han hadde søkt opp og lagt til på diverse apper. Han var ganske direkte til disse damene, spurte om han kunne komme på besøk å knulle. Noen sa ja, og noen sa nei…

har ikke snakket med ham siden jeg så meldingene for 3 uker siden, så han skjønner ikke hvorfor jeg har blokkert ham overalt og ikke svarer. Han er jo ingen drittsekk ifølge ham selv 🥴😂

Anonymkode: 70ae9...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...