AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Den ytre halvdelen av øyenbrynene mine blir mer og mer glissen 😔 Har brukt et serum med blant annet Castor oil i 6 uker nå men det gjør den indre halvdelen mer tykk og den ytre halvdelen enda mer uttynnet 😕 https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/lash--brow-serum-brush?attr1_id=0 Noen som har tips til hva som faktisk kan hjelpe? Vil ikke miste øyebrynene mine 😤 Plukker dem sjeldent. Anonymkode: 42ad1...569
flusa Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Den ytre halvdelen av øyenbrynene mine blir mer og mer glissen 😔 Har brukt et serum med blant annet Castor oil i 6 uker nå men det gjør den indre halvdelen mer tykk og den ytre halvdelen enda mer uttynnet 😕 https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/lash--brow-serum-brush?attr1_id=0 Noen som har tips til hva som faktisk kan hjelpe? Vil ikke miste øyebrynene mine 😤 Plukker dem sjeldent. Anonymkode: 42ad1...569 Jeg liker godt begge serumene til makeup mekka, jeg har fått mere hår på brynene og vippene er lengre
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 flusa skrev (1 time siden): Jeg liker godt begge serumene til makeup mekka, jeg har fått mere hår på brynene og vippene er lengre Ja jeg ser at øyenbrynenes indre halvdel er noe tykkere og definitivt mørkere, men nesten alle hår på ytre halvdelen er borte 🤯 Jeg som alltid har vært stolt av brynene mine.. 😠 Har startet med diverse ansiktsserum fra The Ordinary de siste par månedene også, men de kan vel ikke forårsake noe slikt? Anonymkode: 42ad1...569
Forundret.. Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 (endret) Hva skjer med bryna når dere slutter med serumet? Erfaringsmessig når det gjelder vippeserum er at når man slutter med det så blir det ganske tynt og pistrete det som står igjen.. Jeg vurderte selv nylig å begynne med serum på bryna, helt til den tanken om at det ville bli tynnere hårvekst etterpå stoppet meg. Endret 18. januar 2023 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 Forundret.. skrev (14 minutter siden): Hva skjer med bryna når dere slutter med serumet? Erfaringsmessig når det gjelder vippeserum er at når man slutter med det så blir det ganske tynt og pistrete det som står igjen.. Jeg vurderte selv nylig å begynne med serum på bryna, helt til den tanken om at det ville bli tynnere hårvekst etterpå stoppet meg. Jeg vurderer å slutte med det for å se om den ytterste halvdelen av brynene kommer tilbake faktisk 😅 Har aldri prøvd serum før. Men det på makeupmekka er sjukt billig da; ofte på tilbud til 40 kr. Eller så kan man fint kjøpe en flaske med Castor oil til langt under hundrelappen som sikkert vil vare et år. Så det er jo aldri noe man trenger å slutte med, ikke av økonomiske grunner hvert fall. Anonymkode: 42ad1...569
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #6 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg ser at øyenbrynenes indre halvdel er noe tykkere og definitivt mørkere, men nesten alle hår på ytre halvdelen er borte 🤯 Jeg som alltid har vært stolt av brynene mine.. 😠 Har startet med diverse ansiktsserum fra The Ordinary de siste par månedene også, men de kan vel ikke forårsake noe slikt? Anonymkode: 42ad1...569 Det kommer jo helt an på hvilke serum du snakker om? Et vanlig fuktserum ville aldri gjort noe slikt med bryn/hår, men peeling derimot kunne kanskje hatt en slik virkning. Mener du at hårene praktisk talt har falt av? Eller mener du at de har blitt bleket og syntes ikke særlig godt? Anonymkode: 05ccc...a45
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #7 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det kommer jo helt an på hvilke serum du snakker om? Et vanlig fuktserum ville aldri gjort noe slikt med bryn/hår, men peeling derimot kunne kanskje hatt en slik virkning. Mener du at hårene praktisk talt har falt av? Eller mener du at de har blitt bleket og syntes ikke særlig godt? Anonymkode: 05ccc...a45 Hårene har rett og slett falt av... Jeg peeler aldri ansiktshuden. Bruker: Hydrators and OilsHyaluronic Acid 2% + B5 Vit C Ascorbyl Tetraisopalmitate Solution 20% in Vit F ... på morgenen, og på kvelden bruker jeg: Niacinamide 10% + Zinc 1 % Retinoids Granactive Retinoid 2% Emulsion Jeg tror jo egentlig ikke at serumene kan ha noe å gjøre med øyenbrynene, men blir jo litt smått paranoid 😅 Har i tillegg begynt med tran daglig så jeg syns det er skikkelig urettferdig nå som jeg har blitt så flink 😅 Anonymkode: 42ad1...569
Forundret.. Skrevet 18. januar 2023 #8 Skrevet 18. januar 2023 Nå har jeg null kunnskap om kremer og dilldall. Men er ikke bruk av syre det samme som kjemisk peeling? AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hårene har rett og slett falt av... Jeg peeler aldri ansiktshuden. Bruker: Hydrators and OilsHyaluronic Acid 2% + B5 Vit C Ascorbyl Tetraisopalmitate Solution 20% in Vit F ... på morgenen, og på kvelden bruker jeg: Niacinamide 10% + Zinc 1 % Retinoids Granactive Retinoid 2% Emulsion Jeg tror jo egentlig ikke at serumene kan ha noe å gjøre med øyenbrynene, men blir jo litt smått paranoid 😅 Har i tillegg begynt med tran daglig så jeg syns det er skikkelig urettferdig nå som jeg har blitt så flink 😅 Anonymkode: 42ad1...569 1
Avstand Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Jeg har ganske tykke bryn naturlig, men men ville ha tykkere og fikk et sånn serum til å prøve da ei venninne driver skjønnhetssalong. Jeg brukte det daglig og plutselig flasset alt sammen av. Ikke brynene, men alt på innersiden der det var tykkest og vips så var brynene mine mye tynnere. Så ikke bruk det hver dag kanskje, men av og til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå