AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Jeg skal reise å være borte i 3 dager pga begravelse.. og jeg har hatt så angst den siste uken og har i tillegg problemer med søvn. Og sove borte er ikke bare bare! Har dere noen gode fine tips til meg? Anonymkode: 11529...9de
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Fastlege, psykolog, yoga, pusteteknikker, "avledningsmanøvre" som feks en spennende serie/film, vaske huset, joggetur, sobril. Anonymkode: ca810...707 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Hadde det vært mulig for deg å ta med en god venninne, eller kanskje et familiemedlem? Det kan være trygghet i å ha med noen man kjenner godt og kan støtte seg til. Ellers er det også viktig å kunne skifte fokus, men vet ikke hvor enkelt dette er for deg. Fokusere på positive ting, og flytte tankene til mer praktiske gjøremål. Sikkert enkelt for meg å si at du må fokusere på andre ting enn angsten, men trenger du medisinering er jo fastlegen den riktige instansen. Anonymkode: 6be71...a19 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skal reise å være borte i 3 dager pga begravelse.. og jeg har hatt så angst den siste uken og har i tillegg problemer med søvn. Og sove borte er ikke bare bare! Har dere noen gode fine tips til meg? Anonymkode: 11529...9de Legen og sovepiller for disse dagene. Demper angsten og fremmer søvnen. For noen få dager er det innafor såfremt du ikke har rus/pilleproblematikk fra før. Anonymkode: 4aa76...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå