Gå til innhold

Kjæreste som hang med venninna mi for å finne meg en bursdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg det er hyggelig at han ville finne noe jeg liker men til nå.. føler jeg at det er smule rart da han kjenner meg såpass mye som mine venninner og ting jeg liker. Vi har vært sammen i 2 år og han har bare møtt min bestevenninne 3 ganger og hadde ikke henne på sosiale medier og sendte henne melding om å treffes da han ville finne gave til meg.

det jeg synes også var rart var at de skulle på cafe og spise også.. at det føltes mer som de hang uten meg en å finne gave til meg. Jeg viste jo ikke hva jeg skulle si. Følte det bare var rart. Da han vet hva jeg liker og har aldri bommet før med noe jeg ikke liker.

Hvordan hadde dere reagert? Er jo ikke veldig gira vis de skulle finne på tonen å ha sitt vennskap utenom meg..

Anonymkode: d50b7...ea9

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem.

Skrevet

Dette er jo bare flott. 

Anonymkode: faaea...326

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjæresten min hadde sendt melding og spurt, også hadde han selv dratt for å kjøpe. Han hadde iaf ikke spist ute med vennene mine, det er jo bare kjempe rart

Anonymkode: 3246a...bc1

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjæresten min hadde sendt melding og spurt, også hadde han selv dratt for å kjøpe. Han hadde iaf ikke spist ute med vennene mine, det er jo bare kjempe rart

Anonymkode: 3246a...bc1

Tenker når de kjenner deg såpass godt så er det unødvendig og spesielt spise ute med venninnen min. 
hadde en kjærest til en av venninnene mine spurt meg ville jeg tekstet noen tips, hadde synes var rart å gå ut med dem, og vis jeg gikk ut for å hjelpe han å finne gave til å finne gave til venninna så hadde det bare vert å finne en gave uten å spise, det blir for rart

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke stoler på venninnen din skjønner jeg at du syns dette er ubehagelig. Men om hun er til å stole på så ville hun satt en stopper for det og sagt fra til deg om han prøvde å flørte

Anonymkode: 0a6c6...eed

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være et problem. Enten så har du ikke tillit til kjæresten din, ellers så er du en smule kontrollerende.

Anonymkode: 2514a...bf2

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Forstår deg, for dette hørtes litt rart ut.

Han kunne bare bedt om noen tips, og gått for å handle ut fra det, eller han kunne fulgt med på hva du trengte eller ønsket deg. Kan virke som at han har likt ekstra godt denne venninnen din, og så brukt bursdagsgave som et påskudd for å møte henne alene.

Det trenger ikke være dette som er sannheten, men jeg synes det hele virker ganske spesielt. Ville vært annerledes om det for eksempel var søsteren din, eller en annen som han var blitt godt kjent med i løpet av de to årene dere har vært sammen, men selv da er det litt søkt å til og med gå ut og spise sammen. 

Anonymkode: 73a50...568

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forstår deg, for dette hørtes litt rart ut.

Han kunne bare bedt om noen tips, og gått for å handle ut fra det, eller han kunne fulgt med på hva du trengte eller ønsket deg. Kan virke som at han har likt ekstra godt denne venninnen din, og så brukt bursdagsgave som et påskudd for å møte henne alene.

Det trenger ikke være dette som er sannheten, men jeg synes det hele virker ganske spesielt. Ville vært annerledes om det for eksempel var søsteren din, eller en annen som han var blitt godt kjent med i løpet av de to årene dere har vært sammen, men selv da er det litt søkt å til og med gå ut og spise sammen. 

Noen tips er jeg enig i og da sier hun så klart , men trodde han kjente meg såpass godt at han hadde funnet gave uten hjelp av mine venninner. Synes det var ubehagelig med at de skulle på cafe, det hadde jeg aldri gjort med mine venninners kjærester uten at det føles feil og rart, og så vidt kjenner dem. nå vet jo ikke jeg om hun venninna mi tenkte så mye over det. Jeg går jo ikke å henger med han sine kompiser alene uten han. For meg høres det mer ut som en cafe date.. da de knapt kjenner hverandre..

Skrevet

Ja, det er spesielt det cafe-opplegget jeg stusser over. En ting er å gå rett på sak og finne en gave, og så ferdig med det, men det er noe rart over at han tok henne med på cafe i tillegg. Han kjenner henne knapt.

Du får følge litt med på om han viser ekstra interesse for henne ellers, og håper at hun venninnen din er til å stole på.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker det kommer an på hva gaven er. Hvis det er hans idé, men noe ei jente eller en som har kjent deg lenger kan bedre, kan det være helt naturlig å sette seg å diskutere dette. Jeg har vært sammen med min mann i 20 år, og det er fremdeles ting venninner eller søster kunne klart bedre enn ham. Men jeg skjønner og at det kan bli feil, og hvis du har en uggen magefølelse pga andre ting i tillegg, ville jeg fulgt litt med.

Anonymkode: 511d1...52e

Skrevet

Vent og se hva gaven er. Kanske han trengte hjelp til å finne noe heeelt spesielt eller rett størrelse etc

Cafe kunne de droppa men hvis du stoler på begge hver for seg må du prøve å stole på at dette ikke var ett komplott mot deg.

Anonymkode: f4a4c...3f2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Sært. Ihvertfall det og ta et måltid i sammen. Om de ikke var venner fra før liksom. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vent og se hva gaven er. Kanske han trengte hjelp til å finne noe heeelt spesielt eller rett størrelse etc

Cafe kunne de droppa men hvis du stoler på begge hver for seg må du prøve å stole på at dette ikke var ett komplott mot deg.

Anonymkode: f4a4c...3f2

Nei for meg er det mer med respekt. At jeg synes det er respektløst å ta kjærestens venninne ut på cafe.. det kunne han ha droppet. Og henge med henne også når han knapt kjenner henne og kan heller spørre i tekst «hei jeg vil kjøpe noe til dama men vet ikke helt lurte på om du vet om noe spesifikt hun liker og ønsker seg? Vis du har noe tips?»

en «Hei, hva skal du denne uken vil du ta en cafe og hjelpe meg å finne gave til dama?» 

• Liker 1
Skrevet

Synes du overreagerer.

Er jo lov å være litt hyggelig og spandere cafe om man ber noen om en tjeneste på den måten. Fin mulighet til å bli litt bedre kjent med vennene til kjæresten også.

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
Aliquis skrev (16 minutter siden):

Synes du overreagerer.

Er jo lov å være litt hyggelig og spandere cafe om man ber noen om en tjeneste på den måten. Fin mulighet til å bli litt bedre kjent med vennene til kjæresten også.

Det naturlige, og vanlige, er at man blir kjent med kjærestens venner sammen med kjæresten...

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Aliquis skrev (18 minutter siden):

Synes du overreagerer.

Men hva skal han med å bli bedre kjent med dem på den måten? Jeg har ikke behov får å ta vennene hans ut på cafe om jeg skal finne en gave til han

• Liker 1
Skrevet

Det kommer litt an på kjæresten og venninnen din. Min mann kunne nok sikkert funnet på noe sånt i begynnelsen av forholdet, han er ganske sosial, har mange søstre og syntes det var gøy å bli kjent med nye. Pluss min bestevenninne stoler jeg veldig på, så jeg hadde ikke vært bekymret av den grunn.

Men en annen venninne jeg hadde på den tiden (er ikke venner nå lenger) hadde jeg overhodet ikke likt at han var ute på kafé med. Nå viste det seg at hun ikke var til å stole på heller, av helt andre grunner. Så dette kommer litt an på.

Så hvis du har en dårlig magefølelse, så får du tenke gjennom hvorfor. Er det noe med din venninne? Med din kjæreste?

Anonymkode: e7f7a...e01

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det kommer litt an på kjæresten og venninnen din. Min mann kunne nok sikkert funnet på noe sånt i begynnelsen av forholdet, han er ganske sosial, har mange søstre og syntes det var gøy å bli kjent med nye. Pluss min bestevenninne stoler jeg veldig på, så jeg hadde ikke vært bekymret av den grunn.

Men en annen venninne jeg hadde på den tiden (er ikke venner nå lenger) hadde jeg overhodet ikke likt at han var ute på kafé med. Nå viste det seg at hun ikke var til å stole på heller, av helt andre grunner. Så dette kommer litt an på.

Så hvis du har en dårlig magefølelse, så får du tenke gjennom hvorfor. Er det noe med din venninne? Med din kjæreste?

Anonymkode: e7f7a...e01

Jeg stoler på begge men for meg er det mer om respekt, jeg kunne aldri ha hengt med han sine kompiser alene uten kjæresten med. 
synes bare er rart at vis han vil ha et eget vennskap med mine venninner utenom meg. Men jeg er old school da.. 

så for meg er det uaktuelt at kjæresten skal henge med mine venninner uten meg

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen tips er jeg enig i og da sier hun så klart , men trodde han kjente meg såpass godt at han hadde funnet gave uten hjelp av mine venninner. Synes det var ubehagelig med at de skulle på cafe, det hadde jeg aldri gjort med mine venninners kjærester uten at det føles feil og rart, og så vidt kjenner dem. nå vet jo ikke jeg om hun venninna mi tenkte så mye over det. Jeg går jo ikke å henger med han sine kompiser alene uten han. For meg høres det mer ut som en cafe date.. da de knapt kjenner hverandre..

Stakkars fyr. Her går han virkelig til kjernen og ekspertisen for å finne gave til deg, mens du fabulerer om at han er utro bare fordi de kjøper sammen etter å ha møttes på cafe.

Anonymkode: faaea...326

• Liker 6
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...