AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Mann som undres. Her om dagen var jeg ute til lunsj med en kvinnelig kollega. Vi har kjent hverandre i mange år gjennom jobben, og har alltid hatt en god kollegial kontakt. Litt glimt i øyet til hverandre og noen «savner deg, håper du blir frisk snart»-meldinger når den ene har vært borte. Aldri vært noen form for upassende kontakt. Men altså, etter lunsj denne dagen i forrige uke når vi er på vei tilbake til arbeidsplassen spør hun om jeg blir med og ser etter noe i kjelleren. Der og da tenkte jeg ikke mere over det, jeg hadde et møte så hadde ikke anledning uansett, men i ettertid har jeg begynt å undres på om dette egentlig var ment som en slags invitasjon til noe annet. Hva tenker dere kvinner? Har jeg avvist noe annet enn en forespørsel om å se etter noe på lageret? Hun har oppført seg litt annerledes nå etterpå. Kanskje hun har lett etter en anledning og når hun endelig tar steget så opplever hun seg avvist…? Eller er det jeg som tolker feil? Hva gjør jeg? Vurderer en bukett, god eller dårlig ide? Anonymkode: e06e8...559
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Forklarte du hvorfor du ikke kunne? Hva er i kjelleren? Er jo umulig å vite om hun spurte for å prøve deg på deg, eller om det var for å skremme edderkopper...... Ville bedt henne med ut på kaffe eller noe, så tatt det derfra.. Anonymkode: 796bc...d8a
Kala Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Ikke bukett. Fortsett som vanlig. Om det var et forsøk i en eller annen retning vil det komme flere muligheter. En bukett fordi du ikke ble med å hjalp henne kan bli litt «to much». Du kan jo heller spør henne hva hun trengte hjelp til når dere møtes ved kassemaskina, eller en av dere dropper innom kontoret osv.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 Helt ærlig så syns jeg dette høres ut som en kontakt som går utover vanlige kollegiale grenser. Bare det at du bruker så mye tid på å prøve å "tolke" hennes hensikter. Er du i forhold? Jeg hadde ikke likt det om min mann hadde en så nær kontakt med en kvinnelig kollega. Anonymkode: 78dd5...a71
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 Takk for synspunkter, settes stor pris på! Tror jeg satser på å fortsette som før og heller være litt ekstra observant om lignende situasjoner oppstår. Felles lunsj faller naturlig inn i hverdagen uansett, hvis jeg viker unna disse vil det i hvert fall være et avvisende signal fra min side. Til AB som er kritisk; Spørsmålene mine handlet ikke om synspunkter om eventuell utroskap kollegaer imellom, ei heller dine synspunkter på kollegiale grenser. Bare om jeg kan ha satt henne i forlegenhet ved, der og da i en travel hverdag, å «overse» eller kanskje i hennes øyne «ignorere» en mulig tilnærmelse. PS. Mange lykkelige par har truffet hverandre gjennom jobb… TS Anonymkode: e06e8...559 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #6 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Mann som undres. Her om dagen var jeg ute til lunsj med en kvinnelig kollega. Vi har kjent hverandre i mange år gjennom jobben, og har alltid hatt en god kollegial kontakt. Litt glimt i øyet til hverandre og noen «savner deg, håper du blir frisk snart»-meldinger når den ene har vært borte. Aldri vært noen form for upassende kontakt. Men altså, etter lunsj denne dagen i forrige uke når vi er på vei tilbake til arbeidsplassen spør hun om jeg blir med og ser etter noe i kjelleren. Der og da tenkte jeg ikke mere over det, jeg hadde et møte så hadde ikke anledning uansett, men i ettertid har jeg begynt å undres på om dette egentlig var ment som en slags invitasjon til noe annet. Hva tenker dere kvinner? Har jeg avvist noe annet enn en forespørsel om å se etter noe på lageret? Hun har oppført seg litt annerledes nå etterpå. Kanskje hun har lett etter en anledning og når hun endelig tar steget så opplever hun seg avvist…? Eller er det jeg som tolker feil? Hva gjør jeg? Vurderer en bukett, god eller dårlig ide? Anonymkode: e06e8...559 Hvorfor skulle hun føle seg avvist? Du hadde jo er møte, sier du? Anonymkode: ea433...948
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 Nei her har du sett for mye på film. Er ikke som at den kjellerturen var for heit sex blandt pappesker og hyller. Spesielt ikke når dere ikke har noen som helst seksuell kontakt fra før! Hun syns nok bare det var ubehagelig å gå å rote i kjelleren alene og lurte på om du ville bli med å finne det hun måtte lete etter. Anonymkode: 79d2c...de5 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor skulle hun føle seg avvist? Du hadde jo er møte, sier du? Anonymkode: ea433...948 Fordi jeg der og da ikke oppfattet det jeg nå i ettertid lurer på om det var, og at jeg sannsynligvis ville svart på en litt annen måte hvis jeg hadde tolket det som en tilnærmelse. Men jeg var litt stresset, og tankene var allerede i møtemodus så hvis det var en tilnærmelse tenker hun sikkert at jeg er totalt uinteressert tatt i betraktning mitt korte og avvisende svar🙈 Men du har et poeng! Jeg sa jeg måtte raskt videre pga. dette møtet… Anonymkode: e06e8...559
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei her har du sett for mye på film. Er ikke som at den kjellerturen var for heit sex blandt pappesker og hyller. Spesielt ikke når dere ikke har noen som helst seksuell kontakt fra før! Hun syns nok bare det var ubehagelig å gå å rote i kjelleren alene og lurte på om du ville bli med å finne det hun måtte lete etter. Anonymkode: 79d2c...de5 Hehe, absolutt en mulighet for at jeg overfortolker, da er det i så fall mitt eget hode som må ta skylden for det😅 Anonymkode: e06e8...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå