AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Det sies jo at det "alltid" har vært der.. Men du som skjønte du kunne være lesbisk eller bi i voksen alder, hvordan oppdaget du det? Var du sammen/gift med noen? Har du barn? Var det noen du kjenner eller en fremmed person du begynte å bli nysgjerrig på? Lurer ☺️ Anonymkode: eb61b...141
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Forstod det tidlig i 20årene etter at barna var født og jeg ble forelsket i ei venninne. Holdt det for meg selv. Er nå 40 år og fremdeles sammen med mannen min og har både vært forelsket i eller betatt av flere damer oppgjennom årene. Er åpen om legningen min nå, men har ikke vært sammen med ei dame fordi jeg er i et forhold. Anonymkode: a9104...495 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forstod det tidlig i 20årene etter at barna var født og jeg ble forelsket i ei venninne. Holdt det for meg selv. Er nå 40 år og fremdeles sammen med mannen min og har både vært forelsket i eller betatt av flere damer oppgjennom årene. Er åpen om legningen min nå, men har ikke vært sammen med ei dame fordi jeg er i et forhold. Anonymkode: a9104...495 Hei, takk for at du svarer 😊 Flott at du er åpen om det nå, men kan jeg spørre om hvorfor du har valgt å være åpen om det nå? Når du har vært betatt av disse damene, vurderte du å ende med mannen din? Fortalte du noen av disse damene om det? Ts Anonymkode: eb61b...141
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 For meg handler det både om identitet og fordi jeg vil være åpen om det i tilfelle mine barn skulle ha en annen legning. Jeg er ikke hetero og det er viktig for meg at mine nærmeste vet. Ja, har tenkt flere ganger på å ende forholdet, men har jobbet meg gjennom det. Mannen vet at jeg har vært forelsket i damer. Nei, jeg har ikke fortalt dette til de damene det gjelder, fordi damene er lesbiske og jeg VET at jeg har sjans. Prøver å unngå å havne i vanskelige situasjoner for alle😅 Anonymkode: a9104...495
Frank Franke Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 Jeg er en mann, og oppdaget gleden ved en annen mann da jeg var over 40. Hadde et langvarig forhold med et ektepar. Etter en stund, og x antall ganger vi hadde sex så vil hun suge mannen sin sammen med meg. Det tente meg veldig, og etter det sugde jeg han hver gang vi hadde sex. Det var en opplevelse fir meg, og jeg har gjort det med flere menn også seinere. Kona i det paret tente veldig på det!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #6 Skrevet 18. januar 2023 Forstod det da jeg var på skolerende og det bare var fem menn tilgjengelig og resten var kvinner 😅 Anonymkode: 1d903...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå