AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Jeg har endelig kjøpt min første leilighet, og skal ta over om 1,5 måned. Jeg skulle gjerne bestilt møbler før jeg flyttet inn, spesielt nå som det er salg hos ulike møbelbutikker. Er det teit å spørre selger om hun kan måle enkelte plasser for meg? Evt at jeg får komme en tur og ta mål? 😅 Jeg ønsker ikke være uhøflig... Det er ikke mål på plantegningen. Anonymkode: e1220...f12
enkefru Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Det er ganske vanlig virker det som, eller at man spør om å komme og ta mål selv 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Jeg fikk spørsmål fra de som kjøpte huset mitt om å få komme og se igjen, og måle litt. Det var absolutt ikke noe problem 😊 Er bare å spørre 😊 Anonymkode: 42e65...f6a 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 Jeg har både spurt om og sagt ja til dette. Bare vær høflig. Spør pent, og vær bevisst på at dette er noe du får lov til, ikke har krav på. De fleste sier da ja. Tenker forresten uansett at det sikkert er best at du tar mål selv. Hvis ikke kan du kanskje ikke være heeeelt trygg på at de stemmer, og selger er gjerne mer komfortabel med at du tar ansvar for det selv også. Anonymkode: e13b4...731 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 Fjugur skrev (1 time siden): Det er ganske vanlig virker det som, eller at man spør om å komme og ta mål selv AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg fikk spørsmål fra de som kjøpte huset mitt om å få komme og se igjen, og måle litt. Det var absolutt ikke noe problem 😊 Er bare å spørre 😊 Anonymkode: 42e65...f6a AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har både spurt om og sagt ja til dette. Bare vær høflig. Spør pent, og vær bevisst på at dette er noe du får lov til, ikke har krav på. De fleste sier da ja. Tenker forresten uansett at det sikkert er best at du tar mål selv. Hvis ikke kan du kanskje ikke være heeeelt trygg på at de stemmer, og selger er gjerne mer komfortabel med at du tar ansvar for det selv også. Anonymkode: e13b4...731 Å, dette var betryggende å høre. Da skal jeg spørre pent om jeg kan få komme og ta noen mål ☺️ takk for svar. TS Anonymkode: e1220...f12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå