AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Som en som ikke eier en hund synes jeg det er ekkelt med tanken på at en hund har ligget på den sengen i ferja som jeg skal sove i, nå håper jo jeg at de er flinke å vaske og bytte trekk de som jobber på cruise og fjordline osv. For ikke så lenge siden så jeg en som hadde lagt ut bilde på facebook at «lille ella koser seg🥰» og da kunne du se at hunden lå i sengen under dyna🤢 Anonymkode: 60e78...491
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Trodde ikke hunder var tillatt i lugarer, men uansett så er det høye krav til renhold. Sengetøyet blir nok vasket på høy temperatur. Kokvask. Anonymkode: a8e87...c08 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Trodde ikke hunder var tillatt i lugarer, men uansett så er det høye krav til renhold. Sengetøyet blir nok vasket på høy temperatur. Kokvask. Anonymkode: a8e87...c08 Trodde selv ikke der var lovt da jeg så noen sist gang som hadde hunden i bur også i bilen Anonymkode: 60e78...491
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trodde selv ikke der var lovt da jeg så noen sist gang som hadde hunden i bur også i bilen Anonymkode: 60e78...491 På fjordline har de visst egne lugarer hvor det er tillatt med hund leser jeg. Noen av skipene har hundebur i eget rom på dekk. Anonymkode: a8e87...c08
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #6 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På fjordline har de visst egne lugarer hvor det er tillatt med hund leser jeg. Noen av skipene har hundebur i eget rom på dekk. Anonymkode: a8e87...c08 Men fleste av de lar hunden foresatt opp i sengen uten å bruke buret Anonymkode: 60e78...491
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men fleste av de lar hunden foresatt opp i sengen uten å bruke buret Anonymkode: 60e78...491 Vet ikke om det er krav til hundebur i lugaren… men det det sikkert. Tror faktisk jeg selv ikke hatt latt hunden være i bur på lugaren når jeg selv er i lugaren. Men jeg hadde ikke latt hunden være opp i sengen. Det gjør vi ikke hjemme engang. Tviler uansett på at du vil finne spor etter hund som har vært oppi seng på lugar. Sengetøyet kokvaskes. Og det stilles nok høye krav til renhold. Forstår ikke at du synes det er så ekkelt. Det blir vasket! Anonymkode: a8e87...c08
Tabris Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 Jeg tror det er eklere ting enn hundehår som har vært borti det sengetøyet... 24
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 Tabris skrev (4 minutter siden): Jeg tror det er eklere ting enn hundehår som har vært borti det sengetøyet... Enig. TS virker som en som har kommet for langt bort fra naturen, dvs våre medskapninger på jorden. (Har ikke hund selv og bor i tjukkeste byen, er normalt renslig og er ikke noen flowerpower naturbarn. Men vi mennesker tar ikke skade av nærkontakt med dyr. Selvsagt kan det skje arven hund har noen parasitter PG noen eiere ikke vet eller ikke gjør noe, men renholdregelverket er strengt på båter og hoteller.) Anonymkode: dfb61...7ee
Leo Skrevet 17. januar 2023 #10 Skrevet 17. januar 2023 Tabris skrev (9 minutter siden): Jeg tror det er eklere ting enn hundehår som har vært borti det sengetøyet... Jeg tror også at en evt. hund som har vært i sengen er noe av det minst ekle jeg kan tenke meg i forbindelse med senger som brukes av flere det være seg på ferjer/båter eller hoteller etc. 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #11 Skrevet 17. januar 2023 Mange hoteller tillater hunder også. Sånn er det bare. Gardemoen hotell åpner for hunder på nyttårskvelden. Hunder er ikke så møkkete. De går bare der vi går. Anonymkode: d4585...3f8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #12 Skrevet 17. januar 2023 Tror du skal snakke litt med noen som jobber på hotell. De kan sikkert fortelle deg om hva de har måttet rydde opp i sengene der, så vil du trolig ikke synes tanken på at en hund kan ha vært i en seng er like motbydelig mer. Anonymkode: d5435...efe 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #13 Skrevet 17. januar 2023 Hunden min er renere og har bedre hygiene enn mange mennesker jeg både kjenner og vet om, så jeg synes det er eklere å tenke på at slike mennesker har ligget der🤢 Anonymkode: 03bfe...438 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #14 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hunden min er renere og har bedre hygiene enn mange mennesker jeg både kjenner og vet om, så jeg synes det er eklere å tenke på at slike mennesker har ligget der🤢 Anonymkode: 03bfe...438 Mm ja renere med ring ormer og e coli som er funnet i hunder mmm Anonymkode: 60e78...491 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #15 Skrevet 17. januar 2023 De har egne lugarer der det er tillatt med hund. Anonymkode: 1e794...fb6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #16 Skrevet 17. januar 2023 Egne hundelugarer: folk uten hund får hundefri lugar. Jeg er enig med de som sier at det finnes langt eklere ting som har vært borti de sengene der... Anonymkode: 3baba...95d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #17 Skrevet 17. januar 2023 Jeg jobbet som renholder på hotell da jeg var yngre, og har måttet tatt av laken med menneskelig avføring, urin, oppkast, svette og flass. Jeg har måttet rydde opp brukte kondomer slengt rundt i alle hjørner, og tørket opp piss og mensen og oppkast på badet. Rommene satt av for folk med hunder så alltid helt ok ut etter at de hadde blitt brukt, sannsynligvis fordi folk som reiser med hund ikke er der for å drikke seg dritings. Anonymkode: c8e26...f8e 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #18 Skrevet 17. januar 2023 Jeg har funnet dyrehår i hotellseng før, ble ikke glad for det, sloppy av hotellet Anonymkode: 90b38...016
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #19 Skrevet 17. januar 2023 Jeg synes også hund i senga er nasty, men akkurat på danskebåten så kan jeg garantere det har vært oppkast, mens, avføring, snørr, sikkel, svette og uendelige mengder sperm og fittesaft som har blitt gnidd utover det sengetøyet der, så akkurat en bikkje hadde jeg ikke tenkt på.. Anonymkode: f6a87...bcc
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #20 Skrevet 19. januar 2023 Det er nok ikke noe stort problem på cruisebåter, så det kan du ta helt med ro. Da er det verre med hoteller, hvor folk hyppigere tar med hund. Jeg har selv bodd på flere hoteller med mine hunder, og aldri opplevd at det er noen regler mot hund i senga, så da sover de selvsagt i senga. De bytter jo sengetøy mellom hver gjest, og om man er så fintfølende at man ikke tåler å ligge i en seng med rent sengetøy, hvor det tidligere har ligget en hund i et helt annet sett med sengetøy, vel, da får man kanskje heller holde seg hjemme... Forøvrig utgjør jo barn en reell smittefare, i motsetning til hunder, men jeg har aldri hørt noen klage på at det kan ha vært barn i senga på cruisebåten... Anonymkode: 8d428...811 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå