Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Jeg går til en psykiatrisk sykepleier i kommunen. Hvor ofte er det vanlig å gå til sånne som henne? Da jeg begynte så sa de hver 14. dag med en gang. De spurte ikke meg, så jeg tror at "alle" går der annen hver uke. Og siden jeg ikke betaler, så er det jo kommunen som betaler. Og de har sikkert heller ikke så god råd. Jeg får dårlig samvitttighet fordi de må betale for meg. Føler ikke jeg er verdt det. Men er det vanlig å gå dit en gang hver fjortende dag? Til psykologen så går jeg en gang i uka? Men der betaler jeg til frikortet, og han spurte meg om det er greit med en gang i uka. Men hos hun psykiatriske sykepleieren så bestemte de. At jeg skulle være der annen hver uke? Hvor ofte går dere? Bare lurer.
Gjest Spacegirl Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 Tror det er veldig forskjellig hvor ofte man har time. Kommer vel an på hvor mye støtte man trenger. Jeg har i vanskelige perioder gått til psykiatrisk sykepleier 5 ganger i uka. Men i greiere perioder går jeg hver 14.dag - hver 3.uke. Nå i det siste har jeg ikke hatt noen fast avtale. Jeg treffer ofte på behandleren min på svømminga eller på treningssenteret, og da spør hun hvordan det går og om jeg ønsker å komme innom for en prat. Dersom du ønsker hyppigere eller sjeldnere time så kan du jo ta det opp med behandleren. Forutsatt at ikke timeplanen hennes er full, vil det sikkert ikke være noe problem å følge ønskene dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå