AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Del Skrevet 17. januar 2023 👋 Når jeg var 30, hadde jeg en AMH på 16. Når jeg fylte 32, fikk jeg beskjed det var nede på 2.5. Fikk beskjed vi kunne ikke få barn på egenhånd og vi måtte raske på med barn. Vi fikk en baby via IVF. Idag tok jeg ny prøve, 35 år, og den viser en AMH på 10. Med andre ord, dere som stresser over det tallet, det er ikke nødvendigvis alt! Plutselig tilfredsstillende egglager 😮 Noen som har opplevd dette? Kan det variere såpass? Anonymkode: 8de0f...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg hadde AMH på 12 og er praktisk talt steril. 10 ivf uten effekt, få egg ut. Så prøven kan ikke tolkes helt sort hvitt altså. Anonymkode: 5753e...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Del Skrevet 18. januar 2023 Jeg hadde Amh på 2 når jeg var 28-29. Ble gravid naturlig på første forsøk. Ble fortalt at vi trengte ivf. Skal måle igjen om noen mnd, etter 3,5 år siden sist. Litt spent på det. Mye mulig vi trenger ivf på nr 2. Anonymkode: f1075...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Del Skrevet 18. januar 2023 Den gang DA, hver gang NÅR Jeg pleier ikke kommentere hvordan folk skriver, men gud bedre som jeg sliter med folk som skriver "når" om fortiden Anonymkode: 1b1fe...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde Amh på 2 når jeg var 28-29. Ble gravid naturlig på første forsøk. Ble fortalt at vi trengte ivf. Skal måle igjen om noen mnd, etter 3,5 år siden sist. Litt spent på det. Mye mulig vi trenger ivf på nr 2. Anonymkode: f1075...51d Hvorfor skal du måle på ny når svaret forrige gang uansett ikke gav nyttig informasjon? #klokevalg Anonymkode: 5753e...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #6 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den gang DA, hver gang NÅR Jeg pleier ikke kommentere hvordan folk skriver, men gud bedre som jeg sliter med folk som skriver "når" om fortiden Anonymkode: 1b1fe...e10 Beklager, men norsk er ikke mitt morsmål. Anonymkode: 8de0f...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #7 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skal du måle på ny når svaret forrige gang uansett ikke gav nyttig informasjon? #klokevalg Anonymkode: 5753e... Hvis vi ikke får det til naturlig på nr 2 sa gynekologen at hun ønsket å ta en ny blodprøve og se om resultatet er det samme før hun sender henvisning til ivf. Tenker det er helt greit for min del å ta den på ny, så lenge hun mener at det er nødvendig. Anonymkode: f1075...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #8 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis vi ikke får det til naturlig på nr 2 sa gynekologen at hun ønsket å ta en ny blodprøve og se om resultatet er det samme før hun sender henvisning til ivf. Tenker det er helt greit for min del å ta den på ny, så lenge hun mener at det er nødvendig. Anonymkode: f1075...51d Still henne til veggs med spørsmålet mitt. Helsepersonell på lære å tenke to ganger på rekvirerte prøver, for et bærekraftig helsevesen. Lykke til med prøvinga! Anonymkode: 5753e...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #9 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Still henne til veggs med spørsmålet mitt. Helsepersonell på lære å tenke to ganger på rekvirerte prøver, for et bærekraftig helsevesen. Lykke til med prøvinga! Anonymkode: 5753e...ad4 Jeg tenker det er jo nødvendig dersom man skal ha en henvisning til IVF? Anonymkode: 8de0f...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå