Gå til innhold

Tips til oss menn hvis det er "tørke" på soverommet...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fremmed fugl skrev (4 minutter siden):

Er et tema som kommer tilbake. Et av oss mannfolk som syns han ikke får nok på soverommet. 

Finnes det noen gode tips hvis vi havner i den situasjonen?

Etter å ha sett her på KG, lest litt og kanskje tenkt så tenker jeg at følgende aldri kan være feil.

- Ikke mas eller sutre. Er alt annet enn sjarmerende, og plager bare alle.

- Se seg selv i speilet. Er det rent og pent? Godt nok trent og slank? Noen avvik, så fiks.

- Se deg omkring. Er det orden og ryddig. Hvis ikke fiks.

- Se på hva din kjæreste faktisk gjør. Kan være vanskelig da det er mye rart med planlegging og slikt. Er det mer en deg, fiks. Ikke bare hjelp på forespørsel men fiks.

- Se i glasset. Er det alkohol i ditt, men ikke hos kjæresten. Fiks.

- Hør på deg selv, er du blid og vennlig. Hvis ikke, fiks.

Ordner nok ikke alt mulig rart, men gjør vi det så får vi det uansett bedre med oss selve... tenker jeg. Som er siste tips... ikke gjør dette og forvent en motytelse... Men jeg er en ikke så smart mann... så er sikkert mye bedre tips..

Dette er noe av det hyggeligste jeg har lest på kg 💜

Anonymkode: 8c079...0da

• Liker 8
  • Hjerte 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Fremmed fugl skrev (9 minutter siden):

Er et tema som kommer tilbake. Et av oss mannfolk som syns han ikke får nok på soverommet. 

Etter å ha sett her på KG, lest litt og kanskje tenkt så tenker jeg at følgende aldri kan være feil.

- Se seg selv i speilet. Er det rent og pent? Godt nok trent og slank? Noen avvik, så fiks.

- Se på hva din kjæreste faktisk gjør. Kan være vanskelig da det er mye rart med planlegging og slikt. Er det mer en deg, fiks. Ikke bare hjelp på forespørsel men fiks.

Ordner nok ikke alt mulig rart, men gjør vi det så får vi det uansett bedre med oss selve... tenker jeg. Som er siste tips... ikke gjør dette og forvent en motytelse... Men jeg er en ikke så smart mann... så er sikkert mye bedre tips..

🫶🙏🏻🥰

Anonymkode: 64467...737

• Liker 2
Skrevet

Bra tips. Funker ikke det, spør henne rett ut om hun er forelsket i noen andre. Det er min grunn til at jeg ikke ligger med samboer lenger. 

Anonymkode: c9d22...b9e

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du nailer dette!

Og kanskje en ting til. Hvis hun ønsker en samtale med deg, ha den samtalen. Man forandrer og utvikler seg hele tiden og det er hyggelig å faktisk bli spurt om ting annet enn om hva man skal og hvordan dagen har vært. Vis interesse!

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er sikkert fint om du snakker med henne også…

Anonymkode: 66970...01f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Tips !   Ta deg en tur innom butikken  å kjøp "luftrensere" og du skal sjå at ting ordner seg 

Anonymkode: 97c66...a2f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å skille dere og finne ei som er glad i sex. 

Anonymkode: f507e...189

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hm, tenker du at det ofte er problemet? En kvinne som er grunnleggende ikke glad i sex?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er sikkert fint om du snakker med henne også…

Anonymkode: 66970...01f

Takk, glemte den. Men kanskje fokus på å lytte?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bra tips. Funker ikke det, spør henne rett ut om hun er forelsket i noen andre. Det er min grunn til at jeg ikke ligger med samboer lenger. 

Anonymkode: c9d22...b9e

Ja, så kommer man til alle de ulike grunnene... er vel der ting begynner å bli vanskeligere. Men tror at uansett så vil det å ha fikset på en del ting gjøre at ting vil slutte bedre... om det blir med å fortsette i lag, eller samlivsbrudd.

• Liker 1
Skrevet

Spør på en ikkeanklagende måte om hvorfor hun ikke vil. Du må finne ut hva som er grunnen før du kan gjøre noe med det.

Anonymkode: eac2d...e95

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Trust me, de fleste kvinner elsker sex, men vi klarer ikke fokusere eller ha energi når huset aldri er i orden og man har tusen gjøremål. 

Anonymkode: 891c2...efe

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Fremmed fugl skrev (22 minutter siden):

Problemstillingen her er at dette er kjempeideer generelt for å ha et godt samliv. Det hjelper i forhold til å ha det bra sammen som par. 

Men hvis dette er det som trengs for å få seksuell lyst, så er det egentlig ikke noen seksuell lyst der i utgangspunktet. Da er dette bare betaling for sex.  Og hvis man først skal betale for sex, så kan man strengt tatt heller bruke cash. 

Lyst kommer ikke fra alle disse tingene ; det er en kløe i underlivet som krever oppmerksomhet på tross av alt annet. "Rot, stress og pappakropp" er bare unnskyldninger for at den viktige lysten ikke er der lenger, og at man nå trenger annen stimuli for å erstatte lyst med. Du er ikke egentlig kåt hvis du ser rot. 

(Jeg har forresten alvorlige problemer med denne utrolig irriterende klagingen på masing og sutring : dette er kommunikasjon, og det typisk er kommunikasjon som er resultatet av at tidligere kommunikasjon ikke ser ut til å gå inn, eller blir fulgt opp.  I det du kommer til masing og sutring, har du typisk hoppet over den tiden dette handlet om å fortelle deg om  forventninger og ønsker, og hvordan man selv har respondert på det.  Jeg maser ikke eller sutrer; det er fordi jeg ikke har noen som helst forventinger eller ønsker knytte til sex med partner : seksuelt er hun død for meg, for det å kommunisere med henne har så langt ikke betydd en dritt. )

Anonymkode: 0e7fc...40c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det eneste som fikser lysten er orgasme. Selv om du sliter deg helt ut så gi din kvinne orgasme hver gang slik at hun blir vant til det. Etter dette skal du se det blir liv i leiern!

Anonymkode: b99fe...c0e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det eneste som fikser lysten er orgasme. Selv om du sliter deg helt ut så gi din kvinne orgasme hver gang slik at hun blir vant til det. Etter dette skal du se det blir liv i leiern!

Anonymkode: b99fe...c0e

Høres fantastisk ut, virker ikke. En av de tingene jeg har lært i løpet av livet jeg fortsatt ikke forstår. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det er uhorvelig irriterende med dette bestandig gnålet om at menn ikke får nok på soverommet. Det finnes like mange kvinner i samme situasjon, kanskje bare bytt partner til en med like stor lyst om det er viktig for deg da. 

Anonymkode: 2e005...b59

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Fremmed fugl skrev (46 minutter siden):

Fremmed fugl skrev (20 minutter siden):

Takk, glemte den. Men kanskje fokus på å lytte?

Nei, det er så overfladisk. Det er mye ‘vanskeligere’ - du må faktisk bry deg om henne.

Vise interesse for det hun sier, engasjere deg i det som opptar henne. Hun skal jo liksom være den viktigste personen i livet ditt? Da kan du ikke ta henne og alt hun gjør for gitt. Om alt dere prater om er hverdagslogistikk, da er det på tide å legge innsats i å se hverandre igjen.

Flørte med henne og være nær - uten at det automatisk må lede til sex. Hun vil ikke være knulle og omsorgsmaskin, men bli sett og verdsatt som egen person.

Anonymkode: a4d6e...7f5

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Trust me, de fleste kvinner elsker sex, men vi klarer ikke fokusere eller ha energi når huset aldri er i orden og man har tusen gjøremål. 

Snakk for deg selv. Jeg tror ikke at kjæresten min bryr seg om jeg har ryddet huset eller laget mat. Selve relasjonen / sex er mye viktigere. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snakk for deg selv. Jeg tror ikke at kjæresten min bryr seg om jeg har ryddet huset eller laget mat. Selve relasjonen / sex er mye viktigere. 

Enn så lenge…

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...