Gå til innhold

Noen som har blitt Talkmore-kunder i det siste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg overflyttes til dem klokka 05:00 i morgen. Med SIM-kortet fulgte det et brev hvor det står at jeg må aktivere SIM-kortet først, med en oppskrift på hvordan. Denne er umulig å gjennomføre, siden det ikke er noen «aktiver»-knapp der det står den skal være. På hjelpe-siden står det en annen forklaring på hvordan dette skal gjøres, men denne er også umulig å gjennomføre. 
Inne på min profil står det at SIM-kortet allerede ER aktivert… 

What?? Kundeservice er stengt, og åpner ikke før i morgen. Blir litt vanskelig å ringe dem uten telefon…

Anonymkode: c4c72...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kanskje ikke aktivert det før kl 05 imorgen? Ikke så lenge siden jeg ble kunde hos de men husker ikke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caroliine skrev (2 minutter siden):

Du får kanskje ikke aktivert det før kl 05 imorgen? Ikke så lenge siden jeg ble kunde hos de men husker ikke.. 

Kanskje ikke? Men det står jo allerede at det er aktivert… Generelt er jeg lite imponert over Talkmores sider, det er vanskelig å finne informasjon om utenlandspriser (datapakker) etc. Men jeg gir dem en sjanse, jeg må uansett være kunde lenge nok til å få Trumf-bonusen på 500kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg fikk aktivert før etter kl 0500 den dagen heller. Hadde dog ingen problemer med det, og trives godt med dem som selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gohege skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke jeg fikk aktivert før etter kl 0500 den dagen heller. Hadde dog ingen problemer med det, og trives godt med dem som selskap.

Takk for svar! Da håper jeg det ordner seg i morgen etter kl 05:00…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caroliine skrev (2 timer siden):

Ordnet det seg? 😊

Ja, det gjorde det! Knappen for aktivering ble synlig etter klokka 05:00, men da jeg brukte den fikk jeg beskjed om at SIM-kortet allerede var aktivt, så ikke vet jeg. Men det virker i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...