AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Er så sykt betatt av en kollega. Problemet er at han er 20 og jeg er 38. Jeg holder meg nok bra, er liten og nett med skikkelig timeglass figur. Hører ofte at jeg ikke ser eldre ut enn 30. Utfordringen er at jeg er gift på 18 året, og vil egentlig ut av ekteskapet men med tre barn er det super vanskelig og det må bli en prosess. Han er super hyggelig mot alle, men føler at han er litt klossete og lur i smilet mot meg. Og det hender ofte at øynene våres møtes og vi holder øyekontakten litt lenger enn "normalt". Vi var på en jobb fest forleden og da drakk han litt mye. Han ville gjerne få en dans med meg, men jeg backet unna. Han så på med hele tiden og sa et par ganger at jeg var søt. Så ble han plutselig litt sur på meg og sa at en sang handlet om meg. Det er sangen som heter "stolen dance". Så sier han flere ganger ila kvelde at han syns jeg er så kald osv. Men han er ikke sur, virker bare litt fortvilet. På jobben oppsøker jeg han så ofte jeg kan og ønsker bare å være i nærheten av han. Men på jobb føler jeg at han går ofte andre veien og oppsøker ikke meg så ofte. Jeg får blandende signaler da jeg føler at han liker meg men kanskje hele han stopper fordi jeg er gift. Anonymkode: 99274...c01
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Nei. At du er gift er en del av eventyret for han. At han holder litt avstand på jobb er naturlig og klokt. På neste fest sørger du for å gå litt lengre og se hva som skjer. Er du klar for å være utro? Du tror vel ikke at dette kan bli noe annet enn en ons/ff? Anonymkode: 4179b...00f 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Du er hans Mrs Robinson, en fantasi om å få din oppmerksomhet. Men jeg håper du skjønner såpass at det aldri kan bli noe mer enn litt uskyldig flørt og kanskje max ett ligg som han får kalde føtter fra. Han er jo bare barnet i forhold til deg! Jeg syns ikke det er passende om du bryter den intime grensen her. Anonymkode: 49e94...1cc 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 Du har 3 barn. Hva hadde du følt om en mann eller kvinne på 38 la an på ditt 20 år gamle barn? Anonymkode: 70e77...da7 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har 3 barn. Hva hadde du følt om en mann eller kvinne på 38 la an på ditt 20 år gamle barn? Anonymkode: 70e77...da7 Akkurat det har ikke så mye med saken og gjøre de er begge myndige og sensuell lavalder i Norge er 16 Anonymkode: 7d2a4...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå